Heerlijk festival? Fantasy Island was gewoon ruk hoorwrote:Fantasy Island krijg je van die Fusion of Dance praktijken. Organisaties die groot zijn geworden met een heerlijk festival, moeten nu ineens een goed indoorfeest organiseren. Dit gaat compleet uit de hand lopen en organisatorisch een drama worden. Mark my words.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ondertiteling 
Bier...
Curryworst....

Wat een sarcasme ook he.
Dat doen ze dus ook nooit weer. 
Bier...
Curryworst....
Wat een sarcasme ook he.
Last edited by Parvuz on , edited 1 time in total.
Als producers zijn ze wel goed maar DJ-en kunnen ze gewoon niet. Mixen trekt op niks en platenkeus voorspelbaar. Geen zak aan op een feest.wrote:Wat hebben de NC gedaan?wrote: Vind het een erg matie line up. Blij dat ik niet ga, alleen Zatox, Crypsis en Wildstylez zijn vet.
Het hangt er vanaf. Als je ze gewoon niet iedere week ziet maar gewoon 3 a 4 keer per jaar is het prima. Bovendien hebben ze een hele zooi mooie en interessante platen af.wrote:Als producers zijn ze wel goed maar DJ-en kunnen ze gewoon niet. Mixen trekt op niks en platenkeus voorspelbaar. Geen zak aan op een feest.wrote:Wat hebben de NC gedaan?wrote: Vind het een erg matie line up. Blij dat ik niet ga, alleen Zatox, Crypsis en Wildstylez zijn vet.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Volgens mij heeft dit reisje hun meer gekost als opgeleverd.wrote:View on YouTube
Wat weinig publiek overigens man.
Had verwacht dat Luna daar toch wel volle zalen zou trekken!
Last edited by Nikkel on , edited 1 time in total.
FearFM gigantisch aan het falen is...
24/7 jingles, de muziek verdwijnt gewoon...
Ik word echt gek!!
Ik word echt gek!!
Ja idd klinkt alsof er wat mis iswrote:FearFM gigantisch aan het falen is...
Ik word echt gek!!
Het zal wel iets technisch zijn, maar ik hoop dat ze dit lezen en het proberen te verhelpen 
Edit: Lijkt opgelost
Edit: Lijkt opgelost
... De FearFM awards helaas gebaseerd zijn op 'meest bekende ...' 
Qlimax, Defqon... De rest is wel te raden.
Maar ja, daar kan FearFM ook niets aan doen. Misschien volgende keer een jury bij elkaar vegen met kenners/artiesten en alleen de nominaties door luisteraars laten doen
Qlimax, Defqon... De rest is wel te raden.
Maar ja, daar kan FearFM ook niets aan doen. Misschien volgende keer een jury bij elkaar vegen met kenners/artiesten en alleen de nominaties door luisteraars laten doen
haha ja die keek ik ook na dat Luna filmpje.. lijkt me wel lachen zo'n monday bar cruise. Misschien iets voor in 2011
Je moet er 21 voor zijn, maar als het eenmaal zo ver is ga ik dat zeker doen. Totale gekte 
Lijkt me ook wel erg vet die sfeer enzo, maar ik weet het niet, er wordt toch te mainstream gedraait voor mij denk ik.. 
-
S
Gabbermovie 
Bekant iedereen heeft er drugs op
.
Bekant iedereen heeft er drugs op
Boeiend, al draait Brennan Heart er 10 uur lang... gaat me puur om het feesten daarwrote:Lijkt me ook wel erg vet die sfeer enzo, maar ik weet het niet, er wordt toch te mainstream gedraait voor mij denk ik..
IK heb nog geen vakantie voor 2011 geboekt en al mn maten zijn al 21
en wat een humor in het filmpje van Luna 
Headhunterz een album gaat maken met allemaal nieuwe tracks.
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Er komt een nieuwe Headhunterz album! Bron? Fear.FM Awards show 
edit: oeps, dubbel
edit: oeps, dubbel
Benieuwd, want het blijft een topproducer die met zijn kwaliteiten beter kan dan wat hij dit jaar heeft laten horen.
Een nieuw album? Interessant! Hij had wel veel af ja!
1 trackwrote:Een nieuw album? Interessant! Hij had wel veel af ja!
Ja, dat is 't zeker.wrote:Een nieuw album? Interessant! Hij had wel veel af ja!
Mocht ook wel, want hij heeft niet zoveel van zich laten horen afgelopen jaar. Dit is of een goede reden, of een goede smoes
Ben wel erg benieuwd naar het Headhunterz albumpje. Redelijke kans dat ie From Within gaat heten? Vind het wel een aardige naam voor een album iig 
Heb je gehoord, Headhunterz had iets van 6x op Twitter dat ie wat af had, maar je hoorde het vrij weinigwrote:1 trackwrote:Een nieuw album? Interessant! Hij had wel veel af ja!
wrote:Headhunterz een album gaat maken met allemaal nieuwe tracks.
Headhunterz Tune in at www.fear.fm where i will be playing live for 1 hour at 22.15, 10 mins from now!