Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:33 

Hardtraxx Veteran

Zou wel een mooie zet zijn van ze als ze daar uitkomen. Volgens mij heb ik toen The Prophet ook 1 Bass modulators track horen draaien op The Qontinent. Weet ik niet zeker.

Wist dat 1 iemand zo bizar was heel Da Tweekaz LIVE op te nemen afgelopen zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:35 

Hardtraxx Veteran

Mooi, kan ik zien hoe ze draaien ^^

Edit: Waarom geef ik ze nog een kans :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:46 

Hardtraxx Addict

Zou echt geweldig nieuws zijn als Bass Modulators echt Scantraxx komen versterken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:08 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Mooi, kan ik zien hoe ze draaien ^^

Edit: Waarom geef ik ze nog een kans :/

bullshit, da tweekaz zijn vers! staan altijd helemaal los te gaan, zwepe t publiek op en hun nr's zijn gwn lache, ff half uurtje energieke happy sounds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:09 

Hardtraxxer

Nikkel schreef:
Refuze schreef:
Nikkel schreef:
Ik weet niet of het waar is, maar ik heb me gister laten vertellen in de kroeg dat
Bass Modulators bij Scantraxx hebben getekend!

Ik heb geen bron of dergelijke, gewoon gehoord, iemand een bevestiging toevallig?
Ik kan niks vinden op internet...

Edit: zou wel een zeer goede "upcoming" vervanger zijn voor een zeer goede DJ (Wildstylez).

`
Uhm, Bass Modulators is niet echt upcoming meer hoor. Gaan al best een tijdje mee.

Daarom ook tussen haakjes ;)
Ken ze al een behoorlijke tijd, dikke platen altijd.
Vind het persoonlijk echt super goede DJ's/ Producers.

Zou voor scantraxx echt een verademing zijn, hou van hun tracks Quarantine en NR Gizer :yay: .. Alleen vind het niet echt in de Scantraxx stal passen.. Hopen dat ze wel dit soort platen blijven maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:12 

Hardtraxx Veteran

Als ze naar $caxx gaan zal t wel A2 Records worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:13 

Aan het typen...

Ik heb zo'n gevoel dat de meeste grote artiesten weg zullen gaan bij scantraxx..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:16 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik heb zo'n gevoel dat de meeste grote artiesten weg zullen gaan bij scantraxx..

Stel dat de andere DJ's dus bij Scantraxx komen kan je gelijk hebben en voelen ze al nattigheid. Aan elke grote 'macht' komt een eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:21 

Hardtraxx Veteran

Scantraxx is dit jaar al z'n waardigheid verloren en ik denk dat veel mensen dit met mij eens zullen zijn. Echter heeft Scantraxx zo'n grote achterban die niks om kwaliteit geeft dat zij ervoor zorgen dat Scantraxx altijd groot zal blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:23 

Hardtraxx Veteran

De oude Scantraxx tijd was lekker, maar nu Wildstylez vertrokken is, is de hoop ook vergaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:24 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Scantraxx is dit jaar al z'n waardigheid verloren en ik denk dat veel mensen dit met mij eens zullen zijn. Echter heeft Scantraxx zo'n grote achterban die niks om kwaliteit geeft dat zij ervoor zorgen dat Scantraxx altijd groot zal blijven.

Ik ben eerder van mening dat er te veel gegokt is op een nieuwe CD van Brennan Heart, die naar mijn mening een matig jaar heeft gehad. Ook de Second Identity CD, toch een groter project, is niet echt lekker in Nederland ontvangen. Bovendien zijn ze zich wat internationaler gaan manifesteren, dus internationaal is het by far de grootste.

Een aantal Dj's van Scantraxx heeft wel goed geboerd. Wildstylez heeft bijvoorbeeld een prima jaar gehad. Daar blijft echter bij dat er meer artiesten een minder jaar hadden. Ik ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:25 

Aan het typen...

Wildstylez en Frontliner hebben een goed jaar gehad inderdaad, ookal is het niet mijn ding. Maar nu Wildstylez (en ook JDX, in mindere mate) weg is, zie ik het somber in voor Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:26 

Hardtraxx Elite

Ach zolang ze parade paardje headhunterz nog onder contract hebben is er niet veel aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:27 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Wildstylez en Frontliner hebben een goed jaar gehad inderdaad, ookal is het niet mijn ding. Maar nu Wildstylez (en ook JDX, in mindere mate) weg is, zie ik het somber in voor Scantraxx.

JDX is een ruime producer wat meerdere dingen doet maar wat hij echt kwa Hardstyle produceerde viel wel mee toch? Of was hij een goede helpende hand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:28 

Aan het typen...

JDX is technisch de beste producer bij scantraxx zover ik weet, ookal had hij niet zoveel invloed op de populariteit van scantraxx door het schaarste aan releases, hij is wel een wonderkind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:30 

Hardtraxx Veteran

Wildstylez was imo nog het enige paradepaardje van Scantraxx. Maar nu hij vertrokken is blijft er gewoon weinig over. De grotere artiesten die er nog zijn lijken allemaal wel een beetje opgebrand. Kijk naar Scope, A-Lusion, Brennan Heart, Headhunterz en in mindere mate DBSTF. Allemaal artiesten die het zeer goed gedaan hebben in het verleden maar tegenwoordig gewoon met te veel van hetzelfde komen.

Scantraxx is nu ook op zoek naar talent, dat merk je wel aan de artiesten die ze binnengehaald hebben, echter slaan ze met die talenten de plank volledig mis. Ik noem een Fusion met de Freqz en de Toneshifterz, een TILLT met Waverider en Chris One. Artiesten die gewoon veel meer kwaliteit leveren dan de jonge garde van Scantraxx. Scantraxx is gewoon 'op' maar je zal ze toch nooit zien verdwijnen door de eeuwige support die ze blijven krijgen van de mensen die zich niet verdiepen in de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:31 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat uit die nieuwe artiesten echt wel wat moois kan komen. Een aantal nieuwe Bioweapon tracks klinken een heel stuk sterker dan eerst en ook die nieuwe Krusadersrelease is best aardig. Het heeft gewoon even tijd nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:34 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Wildstylez was imo nog het enige paradepaardje van Scantraxx.

Qua producties ben ik het met je eens. Headhunterz is sowieso een enorme publiekstrekker, in die zin bedoelde ik paradepaardje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:38 

Hardtraxxer

ALs HHZ weer wat goede platen maakt kan het nog niet te laat zijn, maar er moet echt wel wat gebeuren bij scantraxx. HHZ alleen kan de kar ook niet trekken, scope dj is tot nu toe niet echt doorgebroken en A-lusion zal dat ook nooit gaan doen. BH is nu een paar jaar matig, en DBSTF hebben echt een ruk jaar gehad, qua producties..

Fusion zit goed alleen de Frequencerz moeten dit jaar echt wel wat meer vanzich laten horen, Toneshifterz zijn wel op de goede weg en ze hebben B-front nog, maar dat is geen talent meer. DR en Zany blijven top, en achter de schermen is Pollen de man.

Tillt, zal het wel redden, Waverider is goed, Chris One steelt de harten van de Raw fans samen met The beholder en Max enforcer voor het mainstream geweld.

DMW kan ook nog wel eens voor een verrassing zorgn, Nitrouz en Kodex maken echt lekkere tracks. Showtek en DM voor het internationale gbeuren ( waar ze imo groter zijn dan scantraxx ).

Scantraxx zal vast wel terug komen, maar er is werk aan de winkel. Gelukkig hebben ze al die sublabels nog, maar daar wordt Dov niet hel erg rijk mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:40 

Hardtraxx Crew

Khadber schreef:
Ik denk dat uit die nieuwe artiesten echt wel wat moois kan komen. Een aantal nieuwe Bioweapon tracks klinken een heel stuk sterker dan eerst en ook die nieuwe Krusadersrelease is best aardig. Het heeft gewoon even tijd nodig.

De releases van die artiesten zijn er zeker op vooruit gegaan. Maar die zijn niet sterker dan de releases van "b-artiesten" van andere labels. Daardoor is Scantraxx zeker niet speciaal/uniek meer (wat imo in het verleden wel was) nu ook de populairste artiesten er op achteruit gaan. Maar we zullen zien wat het wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:42 

Hardtraxx Veteran

Bezemsteel schreef:

Fusion zit goed alleen de Frequencerz moeten dit jaar echt wel wat meer vanzich laten horen, Toneshifterz zijn wel op de goede weg en ze hebben B-front nog, maar dat is geen talent meer. DR en Zany blijven top, en achter de schermen is Pollen de man.

Fusion heeft gewoon echt heel veel geluk met Mr. Pollen. Weet niet of ze ook zo gewaardeerd zouden worden zonder zijn helpende hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:42 

Donateur

Iedereen vergeet duidelijk dat Heatzone bij scantraxx heeft getekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:44 

Hardtraxx Veteran

The Hardstyler-1994 schreef:

Bullshit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:45 

Hardtraxx Veteran

Pin me er niet op vast, maar ik hoorde dat dat niet meer doorgaat omdat Heatzone bij A2R zou komen en daar was Heatzone het niet mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:46 

Donateur

Dakpan schreef:

Pin me er niet op vast, maar ik hoorde dat dat niet meer doorgaat omdat Heatzone bij A2R zou komen en daar was Heatzone het niet mee eens.

ow als dat klopt zou het spijtig zijn
Vorige  1 ... 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen