Loudness
Staat in m'n agenda!
Als iedereen nou in z'n Loudness shirtje komt, kunnen we een onvergetelijke sfeer maken!wrote:LoudnessStaat in m'n agenda!
Als iedereen nou in z'n Loudness shirtje komt, kunnen we een onvergetelijke sfeer maken!wrote:LoudnessStaat in m'n agenda!
Ik doe lekker mijn Qlimax 2010 shirt aan!wrote:Als iedereen nou in z'n Loudness shirtje komt, kunnen we een onvergetelijke sfeer maken!wrote:LoudnessStaat in m'n agenda!
![]()
.wrote:The Machine, serieus een held is dat.
Variatie
Vergeet 't ook nog, Solutio & The I's moeten hier komenwrote:wrote:LoudnessStaat in m'n agenda!
wrote:.wrote:The Machine, serieus een held is dat.
Variatie
Joah!!!wrote:
Vergeet 't ook nog, Solutio & The I's moeten hier komen!
Waarom is iedereen nou ineens razend enthousiast over het album van The Machine? Kan aan mij liggen hoor, maar ik heb niemand zo blij gezien toen Project One, Zany, Activator of D-Block & S-te-fan zeiden dat ze een album gingen makenwrote:Machine Album![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen luister eens naar zijn laatste 3 releases op Sys-X en zijn opkomende Sound of the Machine release.wrote:Waarom is iedereen nou ineens razend enthousiast over het album van The Machine? Kan aan mij liggen hoor, maar ik heb niemand zo blij gezien toen Project One, Zany, Activator of D-Block & S-te-fan zeiden dat ze een album gingen makenwrote:Machine Album![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()