Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 06:23 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Chukkels schreef:
NIZZZZE!!! 4 februari is nog vrij in mijn agenda ^^

Ook in die van mij tot nu toe. En anders maak ik wel vrij :D Dit is maar 3 kwartier met de auto voor mij :woot:

Die datum ga ik vrijplannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 06:52 

Hardtraxx Veteran

Gezellig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 11:16 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Inderdaad, maar laat ze de volgende keer alsjeblieft wat slimmere mutsen sturen haha :lol:

Over nothing else matters moeilijk doen bij 3fm. Maar happy hardcore hoppa.
En het dan ook nog q-dance waardig noemen. :P voor die enkele keer dat er happy hardcore is op een Q-event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 12:10 

Hardtraxx Veteran

Ik denk zomaar dater vanavond verschrikkelijk veel hardstyle aangevraagd gaat worden, gezien de activiteiten in de Dynamo :P :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 12:16 

Hardtraxx Veteran

Odyssee schreef:
Chukkels schreef:
Inderdaad, maar laat ze de volgende keer alsjeblieft wat slimmere mutsen sturen haha :lol:

En het dan ook nog q-dance waardig noemen. :P voor die enkele keer dat er happy hardcore is op een Q-event.

Dit was ook al de dag voor Nothing Else Matters (zag Born Slippy geloof ik 22 december al in de playlist staan, hij viel me op). Bovendien: Gerard Ekdom staat er en niet Giel Beelen, dat is een wezenlijk verschil aangezien Giel alles afkraakt wat buiten zijn straatje valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 12:20 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Odyssee schreef:
Chukkels schreef:

Dit was ook al de dag voor Nothing Else Matters (zag Born Slippy geloof ik 22 december al in de playlist staan, hij viel me op). Bovendien: Gerard Ekdom staat er en niet Giel Beelen, dat is een wezenlijk verschil aangezien Giel alles afkraakt wat buiten zijn straatje valt.

Giel doet zich altijd voor als alternatieve muziekliefhebber. Met al die 'kut' bandjes van hem.
Kan hij eindelijk eens aantonen dat er ook andere alternatieve muziek is waar veel Nederlanders naar luisteren weigert hij het 'bijna'.
OK ik begrijp dat hij geen Schranz of Industrial zal draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 12:23 

Hardtraxx Veteran

Tja, ik snap aan de andere kant zijn punt wel. Nothing Else Matters is een van de, zo niet de beste Metellica plaat en één van de betere platen van die tijd. Dat mensen erom gaan janken was van tevoren wel te voorspellen. Aan de andere kant is de keus niet gek, omdat het een toegankelijkere hardstyleplaat is.

Toch vind ik dat hij dan niet zo kinderachtig moet doen. Het is 3 minuutjes muziek, daarna mag je weer prima je bandjes laten horen. Hij zet zichzelf ook wel lekker buitenspel zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 12:27 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Tja, ik snap aan de andere kant zijn punt wel. Nothing Else Matters is een van de, zo niet de beste Metellica plaat en één van de betere platen van die tijd. Dat mensen erom gaan janken was van tevoren wel te voorspellen. Aan de andere kant is de keus niet gek, omdat het een toegankelijkere hardstyleplaat is.

Toch vind ik dat hij dan niet zo kinderachtig moet doen. Het is 3 minuutjes muziek, daarna mag je weer prima je bandjes laten horen. Hij zet zichzelf ook wel lekker buitenspel zo.

Ik denk toch dat ze beter een plaats al This is who we are of iets dergelijks hadden kunnen doen. Die is ook erg toegankelijk, maar dan krijg je niet het gezeik dat het een rip-off oid is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 12:32 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Khadber schreef:

Ik denk toch dat ze beter een plaats al This is who we are of iets dergelijks hadden kunnen doen. Die is ook erg toegankelijk, maar dan krijg je niet het gezeik dat het een rip-off oid is..

Tja, maar ik durf te wedden dat meer mensen de hardstyle variant van Nothing Else Matters kennen dan This Is Who We Are ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 12:45 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Khadber schreef:

Of Let The Bass Kick. Werd ook tijdens Q-day gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 12:55 

Hardtraxx Veteran

aub niet zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:21 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
aub niet zeg

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:32 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
aub niet zeg

Waarom? Omdat Hardstyle niet buiten de "underground" moet zijn? Om je wakker te schudden: dat is hte al lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:45 

Aan het typen...

Alsof het niet nog groter kan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 13:46 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Dat ze idd op 538 MMA niet willen draaien omdat die te commercieel is. :P Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 14:34 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Lyst schreef:

Wat een onzin, de rest wat ze daar draaien is ook allemaal commercieel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 14:46 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Parvuz schreef:
Lyst schreef:

Wat een onzin, de rest wat ze daar draaien is ook allemaal commercieel..

Misschien kun je ook humor kopen op de veiling van 3fm? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 14:54 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
... er iets aan de hand is op http://www.hardstyle.com ? :D

Ik zag het net al ja!
Jouw werk ook? Nieuwe skin ofzo?

Hopelijk halen ze EINDELIJK die bug eruit die je een uur laat wachten tot er wat gebeurt :/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 15:07 

Hardtraxx Veteran

DJWaverider Twitter:

Is everybody ready for @Q_dance #Qountdown2010? I am! Gonna play some great new @tilltrecords tracks! Will be awesome.. Who's with me!? :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 15:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
DJWaverider Twitter:

Is everybody ready for @Q_dance #Qountdown2010? I am! Gonna play some great new @tilltrecords tracks! Will be awesome.. Who's with me!? :-)

2 weken later zal ie ze ook wel draaien met Euphoria! Ga ik zeker even kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 15:19 

Hardtraxx Veteran

..Er iets gebeurd is in de forumlayout? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 15:21 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 15:22 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Ow, ben ik blind dan ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 15:23 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Khadber schreef:

Ow, ben ik blind dan ofzo? :P

Zie je het niet dan? :oh: Haha
Ik zie ook niks. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 15:23 

Aan het typen...

Denk dat je de de pagina volledig moet herladen om het te zien, want ik zie het ook niet :innocent:
Vorige  1 ... 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen