Haha klinkit weer geweldig 
Ik begin helemaal weer voor showtek te worden als alle nummers zo goed zijn
Ja idd dat echt weer zon lekker rag nummer. Maar ja hopelijk blijft het zo en wordt niet alles zoals die fts rip off voor dat nieuwe albumwrote:Haha klinkit weer geweldig
Nu normaal nederlands?wrote:wist je dat ik A2 jarig is,, maar wie precies
volgens mij was hij aan het eten doen hij het typte. :')wrote:Nu normaal nederlands?wrote:wist je dat ik A2 jarig is,, maar wie precies
Was jij toevallig ook aan het eten?wrote:volgens mij was hij aan het eten doen hij het typte. :')wrote:Nu normaal nederlands?wrote:wist je dat ik A2 jarig is,, maar wie precies
heeft ze van te vore gemaakte mix opgezet?wrote:Wist je dat Gostosa inderdaad niet kan draaien en niet eens zo lekker is.
Was het maar zowrote:heeft ze van te vore gemaakte mix opgezet?wrote:Wist je dat Gostosa inderdaad niet kan draaien en niet eens zo lekker is.
Graag even het hele verhaal, ik ben echt benieuwd naar hoe dat gedaan was..wrote:Was het maar zowrote:heeft ze van te vore gemaakte mix opgezet?wrote:Wist je dat Gostosa inderdaad niet kan draaien en niet eens zo lekker is.
En wat ik gehoord had van mijn groep. Ik stond toen nog bij DBSTF of NC volgens mij.wrote:En dat in 10 minuten.. :') Jammer, jammer, jammer.
Wat hebben ze zoal gedraaid? die 8 van de nieuwe vinyl zeker, met Toneshifterz en Recession/Summer Of Hardstyle met wat hits of?wrote:WIst je dat het tegen mijn geloof in gaat maar....
Noisecontrollers set was heiliggg
Klopt, die nieuwe vinyl is gedraaid, toneshifterz ook, maar ook een lekkere klassieker: Marlboro man!wrote:Wat hebben ze zoal gedraaid? die 8 van de nieuwe vinyl zeker, met Toneshifterz en Recession/Summer Of Hardstyle met wat hits of?wrote:WIst je dat het tegen mijn geloof in gaat maar....
Malboro manwrote:Klopt, die nieuwe vinyl is gedraaid, toneshifterz ook, maar ook een lekkere klassieker: Marlboro man!wrote:Wat hebben ze zoal gedraaid? die 8 van de nieuwe vinyl zeker, met Toneshifterz en Recession/Summer Of Hardstyle met wat hits of?wrote:WIst je dat het tegen mijn geloof in gaat maar....
Dan kan zelfs Frontliner beter draaien :') die was gister ook niet echt goed bezigwrote:Heb maar 10 minuten meegemaakt. Alleen het einde.
1. Het was zeldzaam als de track vloeiend overliep.
2. Ze gooide het kanaal open zonder dat er nog geluid was.
3. Ze probeerde bij het intro van de ene track al in te mixen naar de andere.
4. Headhunterz moest een paar keer ingrijpen.
lol @ intro xDwrote:Wist je dat zany een nieuwe track heeft gemaakt met Dozer:
Fruxaq:
View on YouTube
Het heeft wel een aparte sound maar ik vind het zeker niet slecht
niet? Erg jammer, ik heb hem twee keer gezien! En 2 keer helemaal losgegaan toen draaide hij echt lekkerwrote:Dan kan zelfs Frontliner beter draaien :') die was gister ook niet echt goed bezigwrote:Heb maar 10 minuten meegemaakt. Alleen het einde.
1. Het was zeldzaam als de track vloeiend overliep.
2. Ze gooide het kanaal open zonder dat er nog geluid was.
3. Ze probeerde bij het intro van de ene track al in te mixen naar de andere.
4. Headhunterz moest een paar keer ingrijpen.