B-Front is bowlenwrote:Ik dacht effe dat B-Front binnenkwam
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
-
S
wrote:De CD ligt binnen, dus ze kunnen er bijna niet meer omheen!!
wrote:"@fusionrecords doneert bij deze 100 euro aan #SR10 en we vragen aan: Zany & DV8 - Nothing Else Matters. - GIEL: CD LIGT VOOR JE NEUS!!
Nou dan blijf ik nog even wachten.. Ideetje misschien verder gaan in de Shout?
100 euro maar, das wel krapjes...
ik heb al bijna meer overgemaakt haha.
ik heb al bijna meer overgemaakt haha.
Wooot, Jowan heeft dus 100 euro betaald. Dus gaat wel goedkomen denk ik zo!Ik steun #3FM Serious Request. Bied op jouw favoriete plaat, http://3fm.nl/plaat #sr10 Zany & DV8 - Nothing Else Matters
less than 5 seconds ago via 3FM - Serious Request
-
S

Wat hangt daar?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ik kijk ook! 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Ik ga toch maar slapen, denk niet dat hij nog komt 
ik luister ook en hij komt niet meer denk ik
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Heel jammer, gewoon een actie erbij!wrote:Precies. Ik denk het ook niet!wrote:Ik ga toch maar slapen, denk niet dat hij nog komt
Na 500 euro zetten ze hem pas af
-
SHardtraxxer
- 51 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
Ik denk dat als ze Nothing else matters nog doen dat ze dat juist zo laat mogelijk doen omdat het nou niet echt muziek is waar veel 3FM volk normaal gesproken naar luisterd.
-
S
Ik denk't ookwrote:Ik denk dat als ze Nothing else matters nog doen dat ze dat juist zo laat mogelijk doen omdat het nou niet echt muziek is waar veel 3FM volk normaal gesproken naar luisterd.
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
Twitter van voorman van Q:
Voor mensen met de hoop dat In Qontrol tóch door kan gaan, daar komt dit goede nieuws helaas echt te laat voor..
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
fusionrecords
Als ze m vandaag niet draaien... morgen weer een dag.. Donatie-bedrag gaat in muntjes van 5cent door de brievenbus als ze m niet draaien!!

Als ze m vandaag niet draaien... morgen weer een dag.. Donatie-bedrag gaat in muntjes van 5cent door de brievenbus als ze m niet draaien!!
wrote:fusionrecords
Dat had toch weinig met die btw regeling te maken.wrote:Twitter van voorman van Q:
Voor mensen met de hoop dat In Qontrol tóch door kan gaan, daar komt dit goede nieuws helaas echt te laat voor..
Spoontech Records Preparing the 'Spoontech Xmas Gift Bag' full of free goodies featuring unreleased tracks from Hardstyle Mafia, Vazard and Digital Abuse! Will be online later this week!
Will contain 3x Hardstyle Mafia, 3x Vazard and 1x Digital Abuse track
Will contain 3x Hardstyle Mafia, 3x Vazard and 1x Digital Abuse track
Zany en de rest staan er nog steeds,tenminsten hun banner/spandoek was weer in beeld. Hoop toch dat de track nog even te horen is 
Ze staan echt genant dicht achter die mic en postbus.wrote:Zany en de rest staan er nog steeds,tenminsten hun banner/spandoek was weer in beeld. Hoop toch dat de track nog even te horen is
En er staat nou een gast met een CD'tje voor 50 euro te draaien