Ik gok Patrick Jumpen.wrote:Ik hoop op wildstylez..wrote:ik zie net een hele interessante tweet van TBY:
Technoboy, Tuneboy and a dutch artist.. 2011.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Oei een Hardstyle Masterz dat is lang geleden zeg.wrote:Inderdaad Hardstyle Masterz vs Max Enforcer zou het meest logisch zijn.wrote:Ik gok op een Max Enforcer.
Risk? Les Phases?wrote:Oei een Hardstyle Masterz dat is lang geleden zeg.wrote:Inderdaad Hardstyle Masterz vs Max Enforcer zou het meest logisch zijn.wrote:Ik gok op een Max Enforcer.
Het zou inderdaad een hele brute collab kunnen worden. Maar ik denk niet dat deze ooit zou komen helaaswrote:Dan laat ik heel spontaan een kwakje los in mijn broekjewrote:Ik zie het al voor me als Degos and Re-done bij Theracords komen. Nieuwe Theracords collabarations: Degos and Re-done vs Catatonic Overload
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Dit kom ik net tegen, wtf is dit dan!
View on YouTube
View on YouTube
Say Hello to my little friend?
hahah
hahah
net zo triest als jumpers en tekkers...
Weet je hoe lang Melbourne Shuffle al bestaat? Het hoort gewoon bij de Australische hardere dance scene.wrote:Dit kom ik net tegen, wtf is dit dan!
View on YouTube
waar is mijn reactie? zo gaat dat serieus hoor bij die tekkers?
Vanavond is er een stream vanaf http://partyflock.nl/party/190962:Hard_Winter.html
2 uur Josh & Wesz dus ook.
op www.hardstation.fm/
2 uur Josh & Wesz dus ook.
op www.hardstation.fm/
kut dat was dus vanavond... zo dichtbij.. nja heb nou al wat anders.
ik heb een mailtje gehad van Q-dance dat de feestfabriek dvd te bestellen is 
Zover ik weet krijg ik er sowieso 1 of 2 opgestuurd.wrote:ik heb een mailtje gehad van Q-dance dat de feestfabriek dvd te bestellen is
Wist je dat The Vision in zijn Qountdown interview op q-dance.nl Niels Koster van Frequencerz idioot van het jaar 2010 noemt? klik hier voor het interview
Komt vrij serieus over. Weet iemand waarom?
Edit: "Van welke artiest verwacht je in 2011 veel?
Frequencerz en Bass Modulators. "
Last edited by Delt-A on , edited 1 time in total.
Valt wel mee denk ik.wrote:Wist je dat The Vision in zijn Qountdown interview op q-dance.nl Niels Koster van Frequencerz idioot van het jaar 2010 noemt? klik hier voor het interview
Waarschijnlijk kennen ze elkaar al eventjesVan welke artiest verwacht je in 2011 veel?
Frequencerz en Bass Modulators.
Geen idee, ben ik ook wel benieuwd naarwrote:Wist je dat The Vision in zijn Qountdown interview op q-dance.nl Niels Koster van Frequencerz idioot van het jaar 2010 noemt? klik hier voor het interview
Bovendien viel dit lijstje mij op:
Mijn top 5 dikste platen van 2010 zijn:
1. Noisecontrollers & Psyko Punkz – Bass Mechanics
2. Ran-D – Under Attack
3. The Vision – Reflections
4. Chris One – Psycho
5. B-front – Inner Creativity
Hardere smaak dan ik verwacht had
WIST JE DAT... DE Q-DANCE FEESTFABRIEKwrote:ik heb een mailtje gehad van Q-dance dat de feestfabriek dvd te bestellen is
De Q-dance Feestfabriek Blu-Ray/DVD/CD nu exclusief te krijgen is in de Q-dance Merchandise Store?
Als je 'm nu bestelt, heb je 'm voor Kerst* nog in huis!
* Alleen gegarandeerd voor bestellingen in Nederland.
Hoe zit dat dan met die gratis dvd's voor diegene met code toen.
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Al die gasten kennen elkaar en hij heeft het ook over de hs flock dus ik vermoed dat Niels gewoon iets heel erg stoms heeft gedaan wat al die gasten weten. Niet echt geschikt voor een interview maar goed.wrote:Wist je dat The Vision in zijn Qountdown interview op q-dance.nl Niels Koster van Frequencerz idioot van het jaar 2010 noemt? klik hier voor het interview
Wat kunnen we van je verwachten in het komende jaar?
Veel nieuwe tracks. Ook samenwerkingen met o.a Chris One, Low-E en Zentiments.
Nice!
Veel nieuwe tracks. Ook samenwerkingen met o.a Chris One, Low-E en Zentiments.
Nice!
Headhunterz

Beniewdhttp://ping.fm/p/jEShz - Just had a session with my nephew Jelle. Battle 2 The End style.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ja dat weet ik echt wel, maar dat is gewoon midden op straatwrote:Weet je hoe lang Melbourne Shuffle al bestaat? Het hoort gewoon bij de Australische hardere dance scene.wrote:Dit kom ik net tegen, wtf is dit dan!
View on YouTube