Dit is pas een aftermovie!wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 9 days ago
Welke titel ?wrote:Hij laat hier de title niet goed zien
Welke browser
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
wrote:Welke titel ?wrote:Hij laat hier de title niet goed zien
Welke browser

Als je naar de homepage surfed ziet er uit zoals het hoort, maar zodra ik naar een andere pagina binnen de site ga ziet hij er uit zoals op de screenshot.
Als ik daarna weer naar home ga zelfde probleem
--aanvulling--
vind het ook jammer dat de achtergrond niet meescaled met de content zoals op deze screenshot terwijl die daar wel mooi voor gemaakt is

-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
de firefox hat0rwrote:Wie gebruikt er dan ook IE
Ziet er goed uit
Jack of Sound-releasewrote:ben wel benieuwd!DjThePitcher
Finishing a xmas gift for all you Fusion fans... hohohoooowwww :-)
Voor mij 1 van de beste releases van dit jaar als die uitkomt
dan zou thepitcher dat niet neerzetten:Pwrote:Jack of Sound-releasewrote:ben wel benieuwd!DjThePitcher
Finishing a xmas gift for all you Fusion fans... hohohoooowwww :-)? Zou echt geniaal zijn!
Voor mij 1 van de beste releases van dit jaar als die uitkomt
Nee had ook al wel zo'n gevoel, maar 't zou voor mij een perfect kerstcadeau zijn
Ach, D.O.N.K.E.Y. zou ook niet verkeerd zijn, als die een free release krijgt
Wat zeg ik, zou fucking geniaal zijn
Ach, D.O.N.K.E.Y. zou ook niet verkeerd zijn, als die een free release krijgt
Wat zeg ik, zou fucking geniaal zijn
Ja, ik heb dat idd ook meegekregen dat ze dat hebben gezegd.wrote:nog gonna happen, blijft dj tool
Maar het kan ook dat ze het gewoon echt als verrassing wilden houden, en dat ze het alsnog free releasen.
Maar dit zijn natuurlijk allemaal speculaties
Wat denk je zelf dat het cadeau is dan?
Denk eerder die Shout-Out kerstremixwrote:Misschien weer een Fusion Yearmix? Die maakte hij vorig jaar ook, en die was erg sappig.wrote:ben wel benieuwd!DjThePitcher
Finishing a xmas gift for all you Fusion fans... hohohoooowwww :-)
-
A
Die is nog vet ook
Als die full in 320 weggegeven gaat worden zou ik het zeer waarderen!
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
dat is een showtek plaat die geremixed is door Donkey Rollers... ik zie de link met The Pitcher hier niet :pwrote: Denk eerder die Shout-Out kerstremix
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dan heb je alsnog Opera en Chrome hewrote:de firefox hat0rwrote:Wie gebruikt er dan ook IE
Bioweapon een mooie reverse bass heeft gemaakt? http://www.twitvid.com/V8SAQ
-
F
- 7 posts member since 2010
- last seen Jul 2011
D-Block & S-Te-Fan
vm een facebook actie geven wij gratis de track: D-Block & S-te-Fan - War coz im hard(2010 rmx) weg!!
hier is de link
http://www.speedyshare.com/files/257043 ... d_2010.wav
Njoy!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
zo man das knap.. ze kunnen een reversed bass maken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...wrote:Bioweapon een mooie reverse bass heeft gemaakt? http://www.twitvid.com/V8SAQ
Zo! Die MoC Website! Nice done Nego! 
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
.. the vision en chris one een collab hebben gemaakt
zie charts site the vision
Wat is daarwrote:.. the vision en chris one een collab hebben gemaaktzie charts site the vision
De pitcher/Pollen is geen onderdeel meer van Donkey Rollers-producties?wrote:dat is een showtek plaat die geremixed is door Donkey Rollers... ik zie de link met The Pitcher hier niet :pwrote: Denk eerder die Shout-Out kerstremix
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
Dat ze ik ook niet:P maar de combi had ik niet 1,2,3 verwacht;) Ben benieuwd!wrote:Wat is daarwrote:.. the vision en chris one een collab hebben gemaaktzie charts site the vision
aan? Ik vind dat meer
The Vision kan wel degelijk harde tracks maken, kijk maar naar Pandorum met Pulse.