http://www.q-dance.nl/q/events/Qounting ... ages/11987
Interview met Nitrouz voor Qountdown.
Interview met Nitrouz voor Qountdown.
eerste track vind ik minste van 2011 E.P...maar die 2e tracks is wel erg lekker
http://twitter.com/Dailucia/status/15337203613831168Preparing for Hardstyle revolution (fr) dans Le Comix tomorrow that meens: tanning, hairdresser, shopping and HARDSTYLE baby! Yeeh! Xo
Ja, maar ze hebben daar niet zulk goed spul als hier volgens mij. Als ik die reacties op pillreports wel een zie..wrote:Lijkt echt super vet! soon Tour door de USA!![]()
zouden ze daar ook aan de X zitte op die feeste?
erg vette aftermoviewrote:View on YouTube
Lijkt me zo dik om daar met een man of 10 er heen te gaan en helemaal kapot rossen!! En die amerikanen dan: Like WTF???wrote:Lijkt echt super vet! soon Tour door de USA!![]()
Haha ik doe meewrote:Lijkt me zo dik om daar met een man of 10 er heen te gaan en helemaal kapot rossen!! En die amerikanen dan: Like WTF???wrote:Lijkt echt super vet! soon Tour door de USA!![]()
Overigens een goed gemonteerde aftermovie, zeker het beginAmericans can't dance do Hardstyle...
rafwlkpPL 1 uur geleden
@rafwlkpPL Maybe they can't dance, but they sure know how to party!!!!
fusionofsoundnl 44 minuten geleden
Ziet er leuk uitwrote:BLACK line-up
MAIN
Fenix
Coone
The Prophet
Brennan Heart (live)
Scantraxx Reloaded (Noisecontrollers & Wildstylez)
Scantraxx goes Hard (Frontliner & Ran-D)
Noisecontrollers (live)
Italian Madness (Technoboy vs. Tuneboy & Tatanka vs. Zatox)
Black Overdose
Avio (live)
Hardcore Heroes (Neophyte, Evil Activities, Tha Playah, Kasparov, Endymion, Nosferatu, Ruffneck, Ophidian)
Angerfist (live)
MC: Villain
BLACKBOX
Q-IC
Mr Noba
Dj Mystery
Stephan Strube
Orson Keith
Junior Waxx (live)
Pat B
Trent Easton aka Bestien
Point Blanc (live)
dat dus , waarom al die tek? , dat was er vorig jaar nietwrote:Schijt line up.
is wel een aparte zaal hoor, dus hoef je niet te luisteren als je niet wilwrote:dat dus , waarom al die tek? , dat was er vorig jaar nietwrote:Schijt line up.
Ik vind het daarintegen wel een leuke line up, hoewel ik niet op het feest te vinden zal zijn!wrote:vind de line-up van BLACK niet zo heel speciaal eigenlijk.. alleen Italian Madness lijkt me stoer om tezien