Ik gok en hoop op een hele harde anticlimaxwrote:Orgineel klinkt wel geinig, niet echt een plaat waarvan ik had verwacht dat B-Front een remix zou maken.wrote:TWITTER B-FRONT:
DrRudeNL - Feelings (B-Front Rmx)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Zo vanneh WTF!wrote:TWITTER B-FRONT:
Ik weet niet hoe dit gaat worden, wss wel heel dik!
Last edited by Atraxisz on , edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
DIK! Track van de allerhardste tek-producer wordt geremixed door de allerhardste hardstyle producer 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
dat wou ik nou niet zeggen...wrote:DIK! Track van de allerhardste tek-producer wordt geremixed door de allerhardste hardstyle producer
.. dat Second Identity nu ook een iPhone App krijgt?!
Second Identity
Yeah We got our own Second Identity iPhone App. Check it out here: http://bit.ly/h5bNYh
.. er een klein interview met B-Front online staat:
http://www.apemagazine.com/nl/app#/issu ... age=657718
Nee vanavond worden er 2 mixen gedraaid van Chris One en Frontliner als voorproefje voor Loudness... of zie jij nog een ander nieuwsbericht?wrote:Volgende week donderdag B2S Radio de livesets van Chris One en Frontliner gaat uitzenden vanaf 20.00 uur!
Ow shit ja, lees het nu ook. Was iets te enthousiastwrote:Nee vanavond worden er 2 mixen gedraaid van Chris One en Frontliner als voorproefje voor Loudness... of zie jij nog een ander nieuwsbericht?wrote:Volgende week donderdag B2S Radio de livesets van Chris One en Frontliner gaat uitzenden vanaf 20.00 uur!
+2! HARDSTYLE is the name!wrote:wrote:@Chris One!
RAW STYLE!
haha dit had ik niet verwacht maar toch wel benieuwd naar miss wel heel anders dan we van hem gewent zijn:P...afwachtenwrote:TWITTER B-FRONT:
wrote:
+2! HARDSTYLE is the name!
Raw Hardstyle vind k nog wel vet en dat geeft tenminste aan dat het hardstyle is maar dan de hardere variant, Rawstyle vink net zo triest als nustyle
Doet ie goedwrote:.. er een klein interview met B-Front online staat:
Nog vetter nieuws imowrote:Nee vanavond worden er 2 mixen gedraaid van Chris One en Frontliner als voorproefje voor Loudness... of zie jij nog een ander nieuwsbericht?wrote:Volgende week donderdag B2S Radio de livesets van Chris One en Frontliner gaat uitzenden vanaf 20.00 uur!
Van mij komt er vanavond ook een opwarmset online
tracklist gemaakt door mij en inventation, het wordt 1 harde/rauwe zooi!
wrote:Van mij komt er vanavond ook een opwarmset onlinetracklist gemaakt door mij en inventation, het wordt 1 harde/rauwe zooi!
Ik prefereer B2S radio maar voor de geïnteresseerde:
Tune in!!!RT @FaustosCrossove: Tonight at @FaustosCrossove @Theracords on the guestmix make sure you all tune in at @Q_dance radio 20:00 CET
6 minutes ago via Echofon
Fausto Talone
-
D
zeker luisterenwrote:Ik prefereer B2S radio maar voor de geïnteresseerde:
Tune in!!!RT @FaustosCrossove: Tonight at @FaustosCrossove @Theracords on the guestmix make sure you all tune in at @Q_dance radio 20:00 CET
6 minutes ago via Echofon
Fausto Talone
ben dit jaar echt fan geworden van Theracords
Interview Donkey Rollers
View on YouTube
View on YouTube
-
S
Haha die Zanywrote:Interview Donkey Rollers
View on YouTube
Als Jowan zo zegt over de fusion site, moet je es letten op DV8 en Zany
Gewoon 1 luttele pagina terugwrote:Interview Donkey Rollers
Ooh wat erg, dan heb ik er echt overheen gekekenwrote:Gewoon 1 luttele pagina terugwrote:Interview Donkey Rollers
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 10 days ago
Dat jij moet luisteren, dat hij de performance alleen niet mee heeft gedaanwrote:Haha die Zanywrote:Interview Donkey Rollers
View on YouTube. Kom je ook weer achter leuke onnutige dingen, zoals dat Zany niet heeft meegewerkt aan het In Qontrol Anthem omdat z'n zoon toen geboren was
.
Als Jowan zo zegt over de fusion site, moet je es letten op DV8 en Zanyprachtig. Leo
. En dat einde
, jezus die amerikanen weten niet wat ze overkomen, staan ze in hun handen te klappen
.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019