kan je wel zeggen ja!wrote:2012 -0_ Wat een klappers op het einde van het jaar!
wordt die 2012 alleen gereleased of komen er nog andere bij? (D.O.N.K.E.Y??
kan je wel zeggen ja!wrote:2012 -0_ Wat een klappers op het einde van het jaar!
Had ik nog ff gevraagd aan Pollen via Twitter, helaas nog geen antwoord terug!wrote:kan je wel zeggen ja!wrote:2012 -0_ Wat een klappers op het einde van het jaar!
wordt die 2012 alleen gereleased of komen er nog andere bij? (D.O.N.K.E.Y??)
Doe maar allemaal dan heb je gelijk de release van het jaarwrote:Hoop zo dat het niet alleen 2012 of D.O.N.K.E.Y is, dat zou een enorme domper zijn. Chaos en/of Immortal aub
Top 10 van Sasha F. Ben erg benieuwd! Vooral naar nummer 31. Sasha F -Sacrifice
2. Sasha F -Animal side/Artificial reality
3. Max Enforcer & Frontliner -On the go
4. The beholder vs Digital punk -A dark tommorow/Machine master
5. Sasha F vs Degos & re-done -Retribution/TBA
6. Sasha F & Qrypto -R.U.C.T.O/TBA
7. Alphaverb -Chemistry Of Sound (ft. The Machine)
8. Chris one -Psycho/Kill shot
9. DJ Thera -No more misunderstanding (The Machine remix)
10.The Machine -State of your mind
oeh hele vette top 10wrote:Top 10 van Sasha F. Ben erg benieuwd! Vooral naar nummer 31. Sasha F -Sacrifice
2. Sasha F -Animal side/Artificial reality
3. Max Enforcer & Frontliner -On the go
4. The beholder vs Digital punk -A dark tommorow/Machine master
5. Sasha F vs Degos & re-done -Retribution/TBA
6. Sasha F & Qrypto -R.U.C.T.O/TBA
7. Alphaverb -Chemistry Of Sound (ft. The Machine)
8. Chris one -Psycho/Kill shot
9. DJ Thera -No more misunderstanding (The Machine remix)
10.The Machine -State of your mind
Jowan op 22 nov:wrote:Donkey Rollers- 2012 op 20 december wordt uitgebracht? (20-12)?
Bron: Twitter
As promised.. This year a Donkey Rollers release.. 2012 will be released 20-12 ... so you don't have to wait another year an d a bit!!
Best kans dattie er bij zit dusChaos is gonna be released.. No date set yet, but just follow us here or on twitter and you will find out soon enough!!
ik vind dat juist hele vette edit want die melo is echt gruwlijk imowrote:Wordt sowieso de release van het jaar als ze die Fusion of Sound edit er niet bij doen. Wat een vreselijke edit is dat
ik hoop echt dat het 4 tracker wordtwrote:Jowan zei op Q presents Fusion tegen me dat ze al hun platen nog gaan releasen. Ik wacht nog steeds met smart op Immortal!
Ik vind 'm eigenlijk wel vet! Anti-Climaxen vind ik super, en zeker die van de Fusion Of Sound maar die edit heeft ook wel watwrote:Wordt sowieso de release van het jaar als ze die Fusion of Sound edit er niet bij doen. Wat een vreselijke edit is dat
Ik heb nog een kans, twee adressenwrote:2012 komt uit dus iedereen heeft z'n FearFM top 10 verkeerd ingevuld. Sukkels
Nope, heb hem op 1 of 2 volgens mij.wrote:2012 komt uit dus iedereen heeft z'n FearFM top 10 verkeerd ingevuld. Sukkels
Haha nou dat is niet lief. Gelukkig heb ik hem wel ingevuld al had ik D O N K E Y dan wss ook erbij gedaan.wrote:2012 komt uit dus iedereen heeft z'n FearFM top 10 verkeerd ingevuld. Sukkels
wrote:Waar maak jij uit op dat hij nieuwe tracks af heeft?wrote:grandmaster Q nieuwe liedjes afheeft
Hoi E,
We zijn lekker bezig .
We houden alles nu bij op twitter.
Mvg,
Grandmaster Q