Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 18:55 

Hardtraxx Veteran

Nee, gewoon in de prullenbak en weg ermee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:01 

Hardtraxx Veteran

Wel free doen.

Dan kan ik hem branden en dan de cd doorbreken en in brand steken en kapot maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:02 

Hardtraxx Elite

Heb er weinig tot geen problemen mee. Vind het anders ook geen vervelende plaat, maar ja, er is zoveel beters. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 13:43 

Hardtraxx Veteran

Die van Isaac is echt zo vet! Gewoon een ultieme partytrack, alles aan dat nummer is gewoon vet. Als die vocals er niet in hadden gezeten dan vond iedereen hier hem ook vet. Maar op deze manier vind ik het niet erg als er wat top40 invloeden in een nummer zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 14:05 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Die van Isaac is echt zo vet! Gewoon een ultieme partytrack, alles aan dat nummer is gewoon vet. Als die vocals er niet in hadden gezeten dan vond iedereen hier hem ook vet. Maar op deze manier vind ik het niet erg als er wat top40 invloeden in een nummer zitten.

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 14:12 

Hardtraxx Veteran

Bart
Do you have some more info about Sound of the Machine? Hoping that is was in this set but with a list like these i can't complain :D
donderdag om 11:09

Luis Granados Medina oh ! i like your track: state of your mind! When will release?:D
donderdag om 23:20

The Machine Its not far ahead :)
2 uur geleden

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 14:56 

....dat ik tranen krijg omdat InQontrol niet doorgaat dat was HET q feest voor mij :cry:
en dan ook om zoooo kut reden kan ik echt boos om worden maar tegerlijker tijd heb ik tranen :')
vind het echt zonde.. want Defqon boeit me vrij weinig allemaal veels te commercieel en al die dagjes mensen bah :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 14:57 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
....dat ik tranen krijg omdat InQontrol niet doorgaat dat was HET q feest voor mij :cry:
en dan ook om zoooo kut reden kan ik echt boos om worden maar tegerlijker tijd heb ik tranen :')
vind het echt zonde.. want Defqon boeit me vrij weinig allemaal veels te commercieel en al die dagjes mensen bah :sick:

Waar maak je je in godsnaam druk om? Op In Qontrol lopen er net zo veel.
Je kunt je op Defqon prima vermaken. Als je niets hebt met dat soort mensen ga je lekker in een kleinere area staan of wat dan ook. Ik heb me echt perfect vermaakt dit jaar en mij nog velen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:19 

Khadber schreef:
DarkSymphony schreef:

Waar maak je je in godsnaam druk om? Op In Qontrol lopen er net zo veel.
Je kunt je op Defqon prima vermaken. Als je niets hebt met dat soort mensen ga je lekker in een kleinere area staan of wat dan ook. Ik heb me echt perfect vermaakt dit jaar en mij nog velen.

de sfeer op IQ was gewoon vreselijk goed het thema was ziek en nee IQ is meer een Alternatief feest in plaats van Defqon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:21 

Hardtraxx Veteran

Vergelijk de line-ups eens met elkaar. 80% staat ook op Defqon en daar draaien ze zoals op ieder groot feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:23 

Khadber schreef:
Vergelijk de line-ups eens met elkaar. 80% staat ook op Defqon en daar draaien ze zoals op ieder groot feest.

ik begrijp je ook wel daar niet van maar Defqon kent iedereen... het grootste nederlandse festival,, dus waarschijnlijk zie je daar veel meer dagjes mensen lopen en die shiit...
maja boeiend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:25 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:

Dat klopt, maar als je aan een willekeurig persoon op straat vraagt van middelbare leeftijd wat Defqon is dan weten ze dat. Je kunt niet zeggen dat dat bij In-Qontrol ook is. Gevolg bij Defqon was het percentage dagjesvolk groter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:25 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
Khadber schreef:

ik begrijp je ook wel daar niet van maar Defqon kent iedereen... het grootste nederlandse festival,, dus waarschijnlijk zie je daar veel meer dagjes mensen lopen en die shiit...
maja boeiend :D

Ben je er ooit geweest? Ja natuurlijk loopt er meer volk rond, het is groter en eerder uitverkocht. Maar nogmaals: Daar staat 80% van op de mainstage of bij de Black area. Dan heb je nog 8 area's over om helemaal op los te gaan als je echt niet met stilstaande mensen kan leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:28 

dit jaar voor mij 1e x defqon en vond dit jaar niet zoveel aan :x
maarja ik snap je ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:28 

Donateur

DarkSymphony schreef:
de sfeer op IQ was gewoon vreselijk goed het thema was ziek en nee IQ is meer een Alternatief feest in plaats van Defqon ;)

In 2007 misschien toen er nog 7 area's waren, maar wil je mij alsjeblieft uitleggen wat er de afgelopen 3 edities "alternatief" was aan het feest?
Buiten dat vond ik de sfeer dit jaar nauwelijks beter dan op Defqon. Sterker nog, op Defqon 2009 vond ik de sfeer beter dan op IQ 2010.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:32 

dawasiknie schreef:
DarkSymphony schreef:

In 2007 misschien toen er nog 7 area's waren, maar wil je mij alsjeblieft uitleggen wat er de afgelopen 3 edities "alternatief" was aan het feest?
Buiten dat vond ik de sfeer dit jaar nauwelijks beter dan op Defqon. Sterker nog, op Defqon 2009 vond ik de sfeer beter dan op IQ 2010.

de line-up ,, het podium enso ;)
niet veel meer eigenlijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 16:11 

Donateur

Line-up is toch alles behalve alternatief geweest? Waren in alle area's dezelfde namen die je op alle ID&T-feesten tegen kwam. Nooit eens een keer wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 16:44 

Hardtraxx Elite

Brennan Heart woensdag in de Magic Show staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 16:48 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:

Nu wel :D

Tenzij hij "Wake (you) up" en die faithless remix draait kan ik er niet wakker om liggen tbh :$

dawasiknie schreef:

Inderdaad. Ik vond IQ dit jaar ook maar matig, standaard lineup, geluid in IGI was rampzalig, sfeer ver te zoeken... Ik vind het niet zo erg dat IQ weg is eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 16:55 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:

^^ Hopen dat die een keer een knalset draait, met nummers als bang the bass, light the fire, reputation game en wake up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 17:04 

Artiest

Wasted Penguinz nu live zijn op mijn radio?
www.trainfreakhardstyle.listen2myradio.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 17:30 

Donateur

Daveytl schreef:
Titatovenaar schreef:

^^ Hopen dat die een keer een knalset draait, met nummers als bang the bass, light the fire, reputation game en wake up!

Beter draait ie gewoon niet :P (mja boeiend hoef er toch niet verplicht naar te luisteren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 17:32 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Titatovenaar schreef:

Opzich wel vet dat hij komt:)..en idd dat hij wat gevarieerder draait dan normaal:o
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 17:48 

Hardtraxx Elite

Intervention schreef:
Daveytl schreef:
Titatovenaar schreef:

Opzich wel vet dat hij komt:)..en idd dat hij wat gevarieerder draait dan normaal:o

Dat zal hij zeker doen! komt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 17:52 

Vorige  1 ... 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen