Markos wrote:DarkSymphony wrote:...dat ik het gevoel heb dat The R3bels beter in live acts zou zijn dan gewoon draaien

Dit is toch geen nieuwsfeit?
@Mol en Nego jullie hebben beiden een beetje gelijk.
Gaga is wel een echte artiest, maar ze wil wel graag de massa bespelen waardoor ze soms nogal slechte platen maakt.
Zie:
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
of het orgineel:
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Begrijp me niet verkeerd ik ben GEEN fan
Mijn favoriet:
Vin die van Cartman nog het beste !!
neej maar hier kan je zien dat het daadwerkelijk een echte artieste is, ze kan het live performen en zelf begeleiden. Hoeveel van de hits van tegenwoordig worden geautotuned.
Om op te vallen in de massa moet je extravagant doen, en dat is Lady Gaga natuurlijk to the max. Daarom valt ze op en haar muziek is idd voor de massa gemaakt en daarom valt haar verschijning zo op. Kijk naar Marilyn Manson. Dit was eerst de naam van de Band, maar de leadzanger heeft daar een hele verschijning omheen gebouwd die opvalt en daarom gaan mensen et luisteren en vinden ze het sneller goed.
zo werkt het nou eenmaal