Tss, wat een onzin. 3 gram speed is veel schadelijker dan 1 Fast Forward...wrote:Officieel mag je geen wiet op zak hebben. Onofficieel wel maximaal 5 gram.
De gemeente Arnhem hanteert een zero-tolerance beleid bij feesten, dit omdat het duidelijke media waarde heeft.
Plus het is dan ook direct duidelijk dat het gedoogde bezit van speed (tot 3 gram) & xtc (1 pil) niet toegestaan is.
oeh erg benieuwd naar...worden zeker weten leuke releaseswrote:Theracords twitter:
Workin on my new solo track "Traffic Jam" :-) previews online next week! It will appear on my release 2011 EP incl some very special rmxes!
De mensen die de regels maken hebben geen benul van schadelijkheid, risico's en handel in drugs.
(laten we dit verder gaan in het drugstopic)
(laten we dit verder gaan in het drugstopic)
Benieuwd!wrote:Theracords twitter:
Workin on my new solo track "Traffic Jam" :-) previews online next week! It will appear on my release 2011 EP incl some very special rmxes!
...je bij sites als http://uploaded.to en al die andere file storing websites geeneens de woorden hoeft in te typen als ze daar om vragen? Ik zat de hele tijd te kutten met een refresh omdat ik de woorden niet goed kon lezen, die je moest intypen, maar het blijkt gewoon dat je daar 2 willekeurige letters kan intypen om door te gaan 
S
Ben ik ook es achter gekomenwrote:...je bij sites als http://uploaded.to en al die andere file storing websites geeneens de woorden hoeft in te typen als ze daar om vragen? Ik zat de hele tijd te kutten met een refresh omdat ik de woorden niet goed kon lezen, die je moest intypen, maar het blijkt gewoon dat je daar 2 willekeurige letters kan intypen om door te gaan
....de samples van de Qlimax cd op astral staan ?
View on YouTube
Hoe verneuk je een nummer..
Hoe verneuk je een nummer..
Whahahhahaha, wat rip off
schande van een klassieker.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Is bij mij in het dorp, maat van mij moet ook draaienwrote:View on YouTube
Headhunterz Twitter:
About an hour to go... Hold on!
Ik gok dat het niet heel veel bijzonder is...wrote:Headhunterz Twitter:
Hij heeft nog 1 kans, als het ECHT! Rauw is dan heeft hij die kans met beide handen gegrepen!
zeg da wel jawrote:Whahahhahaha, wat rip offschande van een klassieker.
DJ Tony Star: "Wat een beukplaat!"
Last edited by Soulless on , edited 1 time in total.
Echt heel benieuwd! Hij kan echt masterlijke tracks maken, benieuwd of Raw hem ook goed afgaat. Hoop van wel! Headhunterz & B-Front wordt het duo van 2011.wrote:Headhunterz Twitter:
Ik ben wel ontzettend benieuwd, Headhunterz is tegenwoordig wel iemand die zich nadrukkelijk wil onderscheiden van andere producers.
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 11 days ago
Dit is echt 5x opgenomen ofzo toen hahawrote:Is bij mij in het dorp, maat van mij moet ook draaienwrote:View on YouTube
Wat is dat nou weer dan??
Volgas beuken dat hoor je tochwrote:Wat is dat nou weer dan??
haha