Dat zeg ik niet. Maar NC heeft naar mijn zeggen nu een sound die niet meer bij Fusion past.wrote:Moet het altijd alleen maar hard gaan dan?wrote:laat ze ma lekekr na scantraxx gaan dan is er weer plaats voor een hardere artiestwrote: Ik vindt ze TOTAAL niet m eer bij fusion passen.
Die nieuwere tracks van ze (Big Bang bijvoorbeeld) zijn weer meer hun oude (fusion) soundwrote: Dat zeg ik niet. Maar NC heeft naar mijn zeggen nu een sound die niet meer bij Fusion past.
Maar ergens snap ik je punt wel, maar van mij mogen ze bij fusion blijven ondanks alles, als ze dan een goede plaat hebben gemaakt hoeven we er tenminste geen jaar op te wachten
D
stiekem vind IK van wel, jij kan wel een andere wat anders willen maar Fusion blijft toch wel aan de hardere kantwrote:Moet het altijd alleen maar hard gaan dan?wrote:laat ze ma lekekr na scantraxx gaan dan is er weer plaats voor een hardere artiestwrote: Ik vindt ze TOTAAL niet m eer bij fusion passen.
en NC past (wat ze nu maken) gewoon niet meer bij fusion
Fusion hoeft niet altijd hard te zijn. Ik zie Fusion als een hard label met een toegankelijke instap.
Hardstyle hoort wel hard te zijn ja, dat ze de laatste jaren hun best doen om daar verandering in te brengen kan ik ook niks aan doen.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
hardstyle is toch ook hardwrote:Hardstyle hoort wel hard te zijn ja, dat ze de laatste jaren hun best doen om daar verandering in te brengen kan ik ook niks aan doen.
Ja het is zo hard dat half Nederland er naar luistert
Als het echt hard was geweest, dan waren er niet zoveel mensen meer die er naar luisterden.
En veel bass onder een zwakke punch zetten maakt een track niet hard he.
Als het echt hard was geweest, dan waren er niet zoveel mensen meer die er naar luisterden.
D
+1wrote:Ja het is zo hard dat half Nederland er naar luistert![]()
... zulke dingen al 20392340x op dit forum verschenen zijn en er een discussie-topic is 
A
Wat maakt het hard dan? Als je het "Raw Style" kan noemen? Gewoon benieuwd, verder niks
+1wrote:... zulke dingen al 20392340x op dit forum verschenen zijn en er een discussie-topic is
M
Ja ofniet :')wrote:Moet het altijd alleen maar hard gaan dan?wrote:laat ze ma lekekr na scantraxx gaan dan is er weer plaats voor een hardere artiestwrote: Ik vindt ze TOTAAL niet m eer bij fusion passen.
... De HardBass verkoop begonnen is
1 minuut wachten
1 minuut wachten
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
De uiteindelijke poster van XQ DBSTF:

X
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Dec 2016
A
Intro lijkt op NRGizer van Bass Modulators 
M
Die poster van DBSTF met al dat roze geeft wel aan wat voor feest 't waarschijnlijk worden gaat 
Kick had van mij wel octaafje lager gemogen en dat stukje vanaf minuut 2 is gewoon the first cut 
Vind m zo thuis niet zo heeeel vet, maar volgens mij gaat deze track live wel echt snoeihard
Last edited by Inno on , edited 1 time in total.
2e climax doet denken aan First Cut. Maar wat een best plaatje is dit zeg, denk Frontliners beste soloproductie dit jaar 
M
Helemaal mee eenswrote:2e climax doet denken aan First Cut. Maar wat een best plaatje is dit zeg, denk Frontliners beste soloproductie dit jaar
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Ik 9 seconden, haha.wrote:... De HardBass verkoop begonnen is![]()
1 minuut wachten
Heb m'n kaartje binnen. DIT WORDT HELEMAAL LEIP!!!
M
Denken jullie dat het in een keer verkocht zal zijn?
facking hell wat is die nieuwe frontliner godsgruwelijk geil 
M
En wtf zijn de kaartjes 80 euro?
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
kun jij 30000 kaarten in een keer kopen danwrote:Denken jullie dat het in een keer verkocht zal zijn?