Vet! De 3 nieuwe noisecontrollers 
A
Is het niet misschien dat half uur setje aan t begin met oude tracks en Attack Again remix?
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
dit pagina 666 is.
We gaan nu allemaal naar de hel.
We gaan nu allemaal naar de hel.
Wist je dat ik zojuist een gesigneerde Lellebel EP binnen heb gekregen
Ik kan hem niet draaien want de vinyl-spelers zijn weg in mn huis, maar hij zal zeker een mooie plek in mn kamer krijgen.
Magic Show en MiM bedankt
Ik kan hem niet draaien want de vinyl-spelers zijn weg in mn huis, maar hij zal zeker een mooie plek in mn kamer krijgen.
Ik denk het ook, denk niet dat ze die nieuwe tracks nu al gaan laten horen.wrote:Is het niet misschien dat half uur setje aan t begin met oude tracks en Attack Again remix?
Nice om te horen dat je hem binnen hebt!wrote:Wist je dat ik zojuist een gesigneerde Lellebel EP binnen heb gekregen![]()
Volgende week zullen er 2 prijsvragen zijn waarvan 1 met Qlimax te maken heeft!
Ben benieuwd!wrote:Nice om te horen dat je hem binnen hebt!wrote:Wist je dat ik zojuist een gesigneerde Lellebel EP binnen heb gekregen![]()
Volgende week zullen er 2 prijsvragen zijn waarvan 1 met Qlimax te maken heeft!
Is de CD van The Pitcher al verzonden?
Headhunterz Working on something a little harder than usual.. Raw-style colleagues, eat your heart out
Geïnteresseerd.wrote:Headhunterz Working on something a little harder than usual.. Raw-style colleagues, eat your heart out
Inderdaad, wat Headhunterz KAN is heel erg goed, en als hij dan ook nog eens iets wat raw is gaat maken
Maar laten we niet te snel oordelen.
Op Hardbass zullen we de track, vermoed ik, voor het eerst horen.wrote:Headhunterz Working on something a little harder than usual.. Raw-style colleagues, eat your heart out
benieuwd wat ie er van maakt, hij heeft bewezen dat ie het wel kanwrote:Headhunterz Working on something a little harder than usual.. Raw-style colleagues, eat your heart out
S
Wacht maar af, gewoon een grap van HHZ
.
Als het iets wordt als Speakafreak dan zeker wel jawrote:Geïnteresseerd.wrote:Headhunterz Working on something a little harder than usual.. Raw-style colleagues, eat your heart out
En er valt genoeg harde shit te maken als ie z'n Subsonic-edit kick gebruikt, die dreunt echt heel mn huis aan gort
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
+1!wrote:Geïnteresseerd.wrote:Headhunterz Working on something a little harder than usual.. Raw-style colleagues, eat your heart out
Denk het niet, hier kan nog wel wat leuks uit komen. Woznotwoz heeft ook wel een duister tintje, die vond ik ook wel leuk.wrote:Wacht maar af, gewoon een grap van HHZ.
A
Idd, zal wel keiharde Dirty House zijn oidwrote:Wacht maar af, gewoon een grap van HHZ.
Daaamn, it was pounding with @djbfront ! VERY satisfied with the result! Next week, another track! @NosferatuArea51 you can come in now!!
Zou dat betekenen dat ze er nog 1 gaan maken
Ik denk dat het zelfs al de 2e of 3e is :O.. en dat dit de 3e of 4e wordt.. 3 weken geleden zaten ze ook al bij elkaar, en waren ze ook blij met het resultaat, een paar dagen later weer. En dan gisteren opnieuw. B-Front vs High Voltage E.Pwrote:Daaamn, it was pounding with @djbfront ! VERY satisfied with the result! Next week, another track! @NosferatuArea51 you can come in now!!
wrote:Daaamn, it was pounding with @djbfront ! VERY satisfied with the result! Next week, another track! @NosferatuArea51 you can come in now!!
Op Loudness gaat alles voorbij komen!
Dat wordt een chille avondwrote:wrote:Daaamn, it was pounding with @djbfront ! VERY satisfied with the result! Next week, another track! @NosferatuArea51 you can come in now!!
Zou dat betekenen dat ze er nog 1 gaan maken![]()
Op Loudness gaat alles voorbij komen!![]()
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Aldus Ran-D (vermelding van gister)Working in the studio on a new track with @djadaro
kben echt benieuwd...dit moeten wel knallers wordenwrote:Daaamn, it was pounding with @djbfront ! VERY satisfied with the result! Next week, another track! @NosferatuArea51 you can come in now!!