Held v/d week iddwrote:Wist je dat Alphaverb net een link heeft verstuurd naar al z'n PF fans waarmee je z'n album gratis in 320 kbps kwaliteit kunt downloaden? HELD![]()
Niet dat ik er wat aan heb, had 'm al illegaal meegenomen. Morgen de CD ophalen bij Freaky
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Wat een gebrekkig engels 
Klopt heb ik ookwrote:Held v/d week iddwrote:Wist je dat Alphaverb net een link heeft verstuurd naar al z'n PF fans waarmee je z'n album gratis in 320 kbps kwaliteit kunt downloaden? HELD![]()
Niet dat ik er wat aan heb, had 'm al illegaal meegenomen. Morgen de CD ophalen bij Freaky
Krijg je die link alleen maar als je al een bestaande 'fan' was? Heb namelijk pas zeer recent PF en hem nu pas als favoriet toegevoegd en heb nog geen link binnen. Misschien wat geduld oefenen?
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
wrote:Net als tering, tyfus en aids, echt respectloos.wrote:Wat dacht je van gewoon helemaal niet? Belachelijk dat daar mee gescholden wordt.
Wat een onzin, deze woorden liggen gewoon makkelijk en lekker in de mond om het zo maar te zeggen. Net alsof degene die het zegt het leuk vind dat er mensen aan overlijden, schelden met kanker vergelijken met mensen met kanker of de ziekte zelf is totale onzin
Mee eens. Zie de 'fag' aflevering van South Parkwrote:wrote:Net als tering, tyfus en aids, echt respectloos.wrote:Wat dacht je van gewoon helemaal niet? Belachelijk dat daar mee gescholden wordt.
Wat een onzin, deze woorden liggen gewoon makkelijk en lekker in de mond om het zo maar te zeggen. Net alsof degene die het zegt het leuk vind dat er mensen aan overlijden, schelden met kanker vergelijken met mensen met kanker of de ziekte zelf is totale onzin
idd en als je wel met 'voorbedachte raden' met kanker scheld ben je ziek in je hoofd...omdat het een ziekte is mag er niet mee gescholden worden??...onzin er zijn nog veel ergere ziektes en daar wordt ook mee gescholden maar daar hoor je nooit iemand over dus kvind het beetje onzin...maar die hyves pagina is dan wel weer overdrevenwrote:wrote:Net als tering, tyfus en aids, echt respectloos.wrote:Wat dacht je van gewoon helemaal niet? Belachelijk dat daar mee gescholden wordt.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
schelden met ziektes moeten mensen niet verwarren met spotten met die ziektes.
ik vind schelden met kanker heel wat anders dan ermee spotten en ik denk dat de meeste het met mij eens zijn op dat punt.
Spotten zelf doe ik ook niet, zelfs in de meest cynische bui vind ik dat te ver gaan want ik denk er liever niet aan, maar ik scheld er wel mee, groot verschil en dat moeten mensen inzien.
OT: wist je dat t engels van DBSTF wel grappig is
heel droog ook.
ik vind schelden met kanker heel wat anders dan ermee spotten en ik denk dat de meeste het met mij eens zijn op dat punt.
Spotten zelf doe ik ook niet, zelfs in de meest cynische bui vind ik dat te ver gaan want ik denk er liever niet aan, maar ik scheld er wel mee, groot verschil en dat moeten mensen inzien.
OT: wist je dat t engels van DBSTF wel grappig is
Ik ben hier niet om te lezen of bepaalde scheldwoorden kunnen of niet, ik ben hier waarvoor het topic dient. Heb het ten andere onlangs hier nog gezet
Ik denk dat je hem alleen krijgt als je bestaande fan was inderdaad.wrote:Krijg je die link alleen maar als je al een bestaande 'fan' was? Heb namelijk pas zeer recent PF en hem nu pas als favoriet toegevoegd en heb nog geen link binnen. Misschien wat geduld oefenen?
Ben het hier wel mee eens,..wrote:Ik ben hier niet om te lezen of bepaalde scheldwoorden kunnen of niet, ik ben hier waarvoor het topic dient. Heb het ten andere onlangs hier nog gezet
Wist je dat we nu weer lekker ontopic gaan
vette aftermovie, weer wat mooie belgische vrouwen gezien 
0:59
Heb de link ook gehad op PF, alleen had ik em al 
Dikke beats op 0:59 idd.wrote:0:59
S
wrote:Busy with an official remix for... will update soon!
Max Enforcer - Loudness (B-Front Remix)(Avio Remix)wrote:wrote:Busy with an official remix for... will update soon!
is er volgend jaar weer een MOH in belgie?
daar moet ik dan wel naartoe
daar moet ik dan wel naartoe
Neejoh,wrote:Max Enforcer - Loudness (B-Front Remix)(Avio Remix)wrote:wrote:Busy with an official remix for... will update soon!?
Dj Coone - Words from the Gang (Vlaams Edit) (D-Block & S-Te-Fan Remix) (Korsakoff Rmx) (AVIO Re-edit)