lees je eigen post nog eens en kom dan tot de conclusie dat het misschien maar 5 nieuwe nummers in totaal zijn?wrote:Die gast maakt echt veel nummers die we gaan horen op Qlimax, begin toch wel zin te krijgen in zijn setje!
Nummer met Ran-D
Nummer met DBSTF (Madhouse)
Nummer met B-Front
Nummer met Zany
Hardbass Athem met Tat
5 Solo Nummers
zou eigenlijk best kunnen jawrote:lees je eigen post nog eens en kom dan tot de conclusie dat het misschien maar 5 nieuwe nummers in totaal zijn?wrote:Die gast maakt echt veel nummers die we gaan horen op Qlimax, begin toch wel zin te krijgen in zijn setje!
Nummer met Ran-D
Nummer met DBSTF (Madhouse)
Nummer met B-Front
Nummer met Zany
Hardbass Athem met Tat
5 Solo Nummers
maar... lijkt me toch niet dat hij van hot naar her rijd?
Je kan best dingen via Email regelen
. Digitale wereld enzo.
Nja dan nog steeds heb ik zin in zijn setje op Qlimax
Bij Zany en Ran-D is hij sowieso in de studio geweest. 
Laat me raden... Zatox wordt een Zatoxfestijn, best leuk maar om 1 uur achter elkaar Zatox platen te horen, vond het de vorige keer wat tegen vallen... maar ik laat me verrassen, beukennnnnn(TM) wordt het sowieso!wrote:![]()
Nja dan nog steeds heb ik zin in zijn setje op Qlimax
hier moet wn wel wat goeds uitkomen kan niet anderswrote:Wrk on The Anthem with Tat , Madhouse With DBST ,The track with Zany and The track with RanD!@DBSTF @DjZany @djrandofficial @djtatanka
Twitter Zatox... The anthem..
Met auto slopen!
Technoboy twitter:
TNT aka Technoboy N Tuneboy's new track: 'Scared'. Titanic Records (as always)
Heb zo'n gevoel dat het een album is. Hij heeft te veel onuitgebracht werk liggen..wrote:djfrontliner Will be working on an anthem the upcoming weeks, and I have some special news in December =D
welke anthem nu weer dan
Krijgen die Amerikanen eens echte hardstyle te horen.
Geniaal filmpje, die lag van zany op 0.12
.
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
als dat hoedje nou bij zn Pavelow image blijft kan ik dat wel waarderen... maar imo is een fysiekwrote:View on YouTube
verschil tussen NC en Pavelow ook nodig.
Vette interviews!! I like that english accent 
Kutski is sowieso echt een held. Leuk dat hij gevraagd is om die interviews te doen.wrote:Vette interviews!! I like that english accent
Helaas is het accent van Bas iets minder. Toch een geslaagd interview. Vertelt aardig openhartig over die Pavelow-tracks en die set op Defqon was ook wel leuk!
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Dat idee heb ik ook, want er zou toen binnen nu en twee maanden groot nieuws komen van Frontliner zelf!wrote:Technoboy twitter:TNT aka Technoboy N Tuneboy's new track: 'Scared'. Titanic Records (as always)Heb zo'n gevoel dat het een album is. Hij heeft te veel onuitgebracht werk liggen..wrote:djfrontliner Will be working on an anthem the upcoming weeks, and I have some special news in December =D
welke anthem nu weer dan
hij had m ook steeds op bij thrillogywrote:als dat hoedje nou bij zn Pavelow image blijft kan ik dat wel waarderen... maar imo is een fysiekwrote:View on YouTube
verschil tussen NC en Pavelow ook nodig.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
ewat een mongoolwrote:http://www.twitvid.com/001UI
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Maarja, als dat zo is dan kondigt hij het pas aan in december.wrote:Dat idee heb ik ook, want er zou toen binnen nu en twee maanden groot nieuws komen van Frontliner zelf!wrote:Technoboy twitter:TNT aka Technoboy N Tuneboy's new track: 'Scared'. Titanic Records (as always)Heb zo'n gevoel dat het een album is. Hij heeft te veel onuitgebracht werk liggen..wrote:djfrontliner Will be working on an anthem the upcoming weeks, and I have some special news in December =D
welke anthem nu weer dan
Duurt het alsnog 2maanden voordat het album pas werkelijk komt
Maarja, als dat zo is dan kondigt hij het pas aan in december.wrote:Dat idee heb ik ook, want er zou toen binnen nu en twee maanden groot nieuws komen van Frontliner zelf!wrote:Heb zo'n gevoel dat het een album is. Hij heeft te veel onuitgebracht werk liggen..wrote:djfrontliner Will be working on an anthem the upcoming weeks, and I have some special news in December =D
welke anthem nu weer dan
Duurt het alsnog 2maanden voordat het album pas werkelijk komt
Of al bijna een jaar als je naar Davide Sonar kijkt...