Het is juist andersom hoor :p. D-Block gaat altijd los.Kryptica wrote:Wel een redelijke aftermovie, bij DBSTF zoals gewoonlijk S-te-Fan die losgaat en D-Block die mixt![]()
Sound Of The Thunder klinkt niet verkeerd vind ik, gaat sowieso weer grijsgedraaid worden door iedereen als hun album er is
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
D-Block is toch die brede , en S-te-Fan die smalle, of heb ik het nu mis ?Dakpan wrote:Het is juist andersom hoor :p. D-Block gaat altijd los.Kryptica wrote:Wel een redelijke aftermovie, bij DBSTF zoals gewoonlijk S-te-Fan die losgaat en D-Block die mixt![]()
Sound Of The Thunder klinkt niet verkeerd vind ik, gaat sowieso weer grijsgedraaid worden door iedereen als hun album er is
AndersomKryptica wrote:D-Block is toch die brede , en S-te-Fan die smalle, of heb ik het nu mis ?Dakpan wrote:Het is juist andersom hoor :p. D-Block gaat altijd los.Kryptica wrote:Wel een redelijke aftermovie, bij DBSTF zoals gewoonlijk S-te-Fan die losgaat en D-Block die mixt![]()
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
HahaKryptica wrote:D-Block is toch die brede , en S-te-Fan die smalle, of heb ik het nu mis ?Dakpan wrote:Het is juist andersom hoor :p. D-Block gaat altijd los.Kryptica wrote:Wel een redelijke aftermovie, bij DBSTF zoals gewoonlijk S-te-Fan die losgaat en D-Block die mixt![]()
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
Wist je dat ik 1 van de gelukkige winnaars ben van de 2 vrijkaartjes voor Full House Festival?

Wist je dat ik het eigenlijk wel een goed id vind om de daadwerkelijke winnaars ook ergens te vermelden
Gefeliciteerd trouwens
Gefeliciteerd trouwens
Zieke Line Up gast!InQontrol09 wrote:Wist je dat ik 1 van de gelukkige winnaars ben van de 2 vrijkaartjes voor Full House Festival?![]()
Wist je dat showtek een filmpje van World is Mine op hun site heeft gezet?
www.showtek.nl
En dat ik het niet veel boeiends vind?
www.showtek.nl
En dat ik het niet veel boeiends vind?
Wist je dat ik onder het topic FEESTEN de aftermovie van Euphoria heb geplaatst? 
Wist je dat Toneshifterz - Sahara op Fusion wordt gereleased?
View on YouTube
En wist je dat ik daar niet blij mee ben
View on YouTube
En wist je dat ik daar niet blij mee ben
wist je dat, why not?Dakpan wrote: En wist je dat ik daar niet blij mee ben
Omdat ik het maar niets vind die talentjes bij Fusion. De derde nu al.Maximize wrote:wist je dat, why not?Dakpan wrote: En wist je dat ik daar niet blij mee ben
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Heb je iets tegen Fusion of zo?;)Dakpan wrote:Omdat ik het maar niets vind die talentjes bij Fusion. De derde nu al.Maximize wrote:wist je dat, why not?Dakpan wrote: En wist je dat ik daar niet blij mee ben
Ik vind het een hele goede zaak!
@ Simizle,
Nee Fusion is juist me favoriete label door alle sterke artiesten die bij het label zitten en daarom vind ik het jammer dat ze met zulke dingen komen.
Nee Fusion is juist me favoriete label door alle sterke artiesten die bij het label zitten en daarom vind ik het jammer dat ze met zulke dingen komen.
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
Kep sinds vorige week pas kennis gemaakt met de Toneshifterz, na het zien van het filmpje van zany@Tomorowland.
En ben er toch best enthousiast over! Hoop dat ze het bij Fushion waar kunne maken!
En ben er toch best enthousiast over! Hoop dat ze het bij Fushion waar kunne maken!
Die shit van de Toneshifterz is echt diep onder Fusion niveau
.
Origineel ook zo'n z aan het eind, hoop dat ze wat creatiever zijn in hun tracks
avio004
View on YouTube
View on YouTube
Interview Low-E & Alter Egosz (with english subtitle)
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Interview Low-E & Alter Egosz (with english subtitle)
View on YouTube
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ik dacht dat ze al 3 tracks gingen releasen met oa Feel good, jammer dat deze er nu niet bij zit
ik vind in dat interview echt dat dat bier te erg word gefaked
Ja dacht ik ook, To Be Announced, Feel Good en Got it.Just4Music wrote:ik dacht dat ze al 3 tracks gingen releasen met oa Feel good, jammer dat deze er nu niet bij zit
ik vind het zoiezo echt een heel bagger interview, die vent komt niet ver in de mediawereldJust4Music wrote:ik dacht dat ze al 3 tracks gingen releasen met oa Feel good, jammer dat deze er nu niet bij zit
WHAT THE FUCK!!
Haha, doe niet zo serieus jongens!
Wel klote van geen Feel Good!
Haha, doe niet zo serieus jongens!
Wel klote van geen Feel Good!
haha dat is wel duidelijk inderdaadstynch wrote: ik vind het zoiezo echt een heel bagger interview, die vent komt niet ver in de mediawereld