vind ik niet, t was een serieuze vraag, maar een aantal mensen hier reageert ongelooflijk fel op zulke dingen, mag wel een beetje dimmen af en toe...wrote: Je hebt net door je opmerking, jezelf wel aardig voor paal gezet
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 9 days ago
Het feit dat hij in een ander topic het volgende zegt:wrote:vind ik niet, t was een serieuze vraag, maar een aantal mensen hier reageert ongelooflijk fel op zulke dingen, mag wel een beetje dimmen af en toe...wrote: Je hebt net door je opmerking, jezelf wel aardig voor paal gezet
"voor de duidelijkheid ik mix niet meer met VDJ en heb je mijn nieuwste mix al gehoord?".
Dan is die vraag die hij stelde best tegenstrijdig
Eerst zegt ie dat ie niet met VDJ draait, vraagt of pc mixers mogen. Nego antwoordt dat alleen echte dj sets mogen, waarop hardstyler toegeeft dat hij daar niet aan voldoet, oftewel met een programma werkt wat vergelijkbaar is met VDJ. Ben het eens met de aardig voor paal statement.wrote:vind ik niet, t was een serieuze vraag, maar een aantal mensen hier reageert ongelooflijk fel op zulke dingen, mag wel een beetje dimmen af en toe...wrote: Je hebt net door je opmerking, jezelf wel aardig voor paal gezet
dus het wilt zeggen omdat je met de pc mixjes maakt dat je VDJ gebruikt.wrote:Het feit dat hij in een ander topic het volgende zegt:wrote:vind ik niet, t was een serieuze vraag, maar een aantal mensen hier reageert ongelooflijk fel op zulke dingen, mag wel een beetje dimmen af en toe...wrote: Je hebt net door je opmerking, jezelf wel aardig voor paal gezet
"voor de duidelijkheid ik mix niet meer met VDJ en heb je mijn nieuwste mix al gehoord?".
Dan is die vraag die hij stelde best tegenstrijdigDat wilde ik ermee zeggen.
Ik gebruikte het programma vroeger.
:') :') :')wrote:Mixmeisterwrote:Wat gebruik je dan wel?
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
:') ___________________________________________!wrote::') :') :')wrote:Mixmeisterwrote:Wat gebruik je dan wel?
Is dat niet nog erger?wrote:Mixmeisterwrote:Wat gebruik je dan wel?
Je hebt ook echt totaal niet in de gaten hoe ongelofelijk hard je jezelf hier te kakken zet hè? :') :')wrote:Mixmeisterwrote:Wat gebruik je dan wel?
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Hier zitten soms echt van zulke hopeloze mensen zeg. Beetje opzoeken wat die ooit eerder heeft gezegd . Terwijl die gewoon iets vraagt. Al was die putjes schepper op zee. Dan zullen er hier nog een paar zijn die het nog opzoeken ook om te kijken of het echt bestaat. Geef antwoord op ze vraag En ga niet steeds op dingen in wat mensen soms eerder hebben gezegd wat niet klopt ofzo
Zijn jullie allemaal gefrustreerd dat je Qlimax niet binnen komt? Want als je jullie reacties leest zou je haast zeggen dat jullie allemaal een stelletje kinderen zijn.wrote:Je hebt ook echt totaal niet in de gaten hoe ongelofelijk hard je jezelf hier te kakken zet hè? :') :')wrote:Mixmeisterwrote:Wat gebruik je dan wel?
Natuurlijk hoort het zo om voor FearFM als echte DJ's gewoon met vinyl of cd te draaien, maar laat die jongen in zn waarde. Als hij voor thuis lekker achter z'n pc-tje wil mixen laat hem, en als hij daar een vraag over heeft antwoord serieus of antwoord niet en ga iemand niet beoordeelen op wat hij leuk vind. Ik neem aan dat hij ook geen echte DJ is, maar zelfs dan is het een eigen keuze en daar hoef je niet zo kinderachtig over te doen.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
wrote:Genoeg nu hierover, weer on topic.
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
.... wij nu aan het wachten zijn op een remix en dan onze eerste release bijna een feit is 
Gefeliciteerdwrote:.... wij nu aan het wachten zijn op een remix en dan onze eerste release bijna een feit is
En wie zijn 'wij'?wrote:.... wij nu aan het wachten zijn op een remix en dan onze eerste release bijna een feit is
Dat wil ik ook wel eens wetenwrote:En wie zijn 'wij'?wrote:.... wij nu aan het wachten zijn op een remix en dan onze eerste release bijna een feit is
edit: Ik lees dit op Twitter:
DizZorder ft R-Tillary - Vampires Dream & Illusions are 100% done. Thnx to @Theracords for the fantastic help!!
Nicewrote:.... wij nu aan het wachten zijn op een remix en dan onze eerste release bijna een feit is
Ben benieuwd
-
TArtiest
- last seen May 2022
van Illusions staat een mini sample op mn hyves 
Op welk label wordt hij dan gereleased? En van wie is de remix? Of is dat een geheimpjewrote:van Illusions staat een mini sample op mn hyves
-
PHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
YeahAVIORECORDS Release today at 12am; @Intractable_One - Ginger! @hardstylecom @junodownload Check it out!
beterbeter denk dat ik deze ff ga kopen:P...toch wel lekker/leuk plaatje om te hebben/draaien:P
Klinkt goed, benieuwd naar de rest van het nummer en de remixwrote:van Illusions staat een mini sample op mn hyves
Ben ook wel benieuwd Dizz!wrote:.... wij nu aan het wachten zijn op een remix en dan onze eerste release bijna een feit is
-
TArtiest
- last seen May 2022
nog heeeeeel evenwrote:Op welk label wordt hij dan gereleased? En van wie is de remix? Of is dat een geheimpjewrote:van Illusions staat een mini sample op mn hyves
't zijn iig geen 13in een dozijn tracks