maar dan wel zonder de t he XDwrote:nee
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
wist je dat HHZ een hert heeft aangereden vandaag....
EDIT: DP... of @ massive epic pwnage... of @ uber fail en als je me begrijpt dus epic pwnage
zo niet...
uber fail
EDIT: DP... of @ massive epic pwnage... of @ uber fail en als je me begrijpt dus epic pwnage
uber fail
B-Front
Chris One
The Machine
Solutio & The I's
Degos & Re-done
dit moet het gwn worden
Chris One
The Machine
Solutio & The I's
Degos & Re-done
dit moet het gwn worden
nieteens donkey rollers :') ?wrote:B-Front
Chris One
The Machine
Solutio & The I's
Degos & Re-done
dit moet het gwn worden
80% stemt Chris One, straks staat die gozer op Reverze: VET! 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
haha ik denk dat je het gaat redden met zo'n filmpje, kan niet anderswrote:View on YouTube
Gewoon Chris One in de startblokken, en gas
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hier moet ik toch zeker een :') bij plaatsen. Met optie op meer.wrote:View on YouTube
-
G
volgende keer maar even goed engels lerenwrote:View on YouTube
Gast... :') :') :') En jij denkt dat je met je crappy Virtual DJ skills wel even opReverze kan gaan staan? :') DUDE :')wrote:View on YouTube
Epic Fail idd!wrote:Gast... :') :') :') En jij denkt dat je met je crappy Virtual DJ skills wel even opReverze kan gaan staan? :') DUDE :')wrote:View on YouTube
Als het een Windows Moviemaker feest was had ie zeker wel gewonnen hoor, die special effects nondejuwrote: Gast... :') :') :') En jij denkt dat je met je crappy Virtual DJ skills wel even opReverze kan gaan staan? :') DUDE :')
Nou nog maar even een reminder dan om dat te doen!wrote:Ja joh had hem al ingevuld voordat Solutio hier postte
Eigk wel geniaal als je gewoon met z'n alle (bijv.) Solutio & The I's invuld, dan kunnen ze er bijna niet om heen om hun te boeken.
Misschien moet je een filmpje maken 
Ik heb jullie ingevuld, maar dan wil ik wel op de gastenlijst komenwrote:Nou nog maar even een reminder dan om dat te doen!wrote:Ja joh had hem al ingevuld voordat Solutio hier postte
Eigk wel geniaal als je gewoon met z'n alle (bijv.) Solutio & The I's invuld, dan kunnen ze er bijna niet om heen om hun te boeken.
*pakt 2de e-mail account*wrote:Nou nog maar even een reminder dan om dat te doen!wrote:Ja joh had hem al ingevuld voordat Solutio hier postte
wrote:Misschien moet je een filmpje maken
Hoop alleen dat die belgen slim genoeg zijn om de stemmen ook met het menselijk ook te bekijken. Want nu zijn er mensen die namen met speciale tekens anders gaan doorgeven, bijvoorbeeld:
- Solutio
- The Is
- Solutio the Is
- Solutio and the Is
Zou beetje jammer zijn als het geautomatiseerd wordt geteld en er dus 3 verschillende Solutio & The I's geboekt kunnen worden
Tenzij er zoveel stemmen zijn dat ze 3x geboekt worden
Nouja als er maar genoeg van alles binnenkomt dan draaien we gewoon 3 keer 
+1wrote:Zany
B-Front
Ran-D
Wildstylez
Donkey Rollers
voor de duidelijkheid ik mix niet meer met VDJ en heb je mijn nieuwste mix al gehoord?wrote:Gast... :') :') :') En jij denkt dat je met je crappy Virtual DJ skills wel even opReverze kan gaan staan? :') DUDE :')wrote:View on YouTube
Zou je niet een naam kunnen nemen die uitspreekbaar is?
.
Last edited by Markos on , edited 1 time in total.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Genoeg nu hierover, weer on topic.