Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Deeltjesversneller wrote:
Klementino wrote:Daarnaast bestaat er vast(ik suggereer nu :P) dat je meer kunt betalen om random je ad bij iemand te laten zien zonder dat het gerelateerd is aan je zoekgedrag???
Dat is niet echt slim he, meer betalen voor iemand die toch al minder kans heeft om te klikken ;)
Hmm ik moest je antwoord 2x lezen voordat ik het snapte :P Helemaal niet bij stilgestaan :x
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
View on YouTube
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
wootum wrote:View on YouTube
Dik dik dik :woot:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wat een vreselijke track toch :sick:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Twitter Frontliner
Finished a new track yesterday: "Loudnezz"
En nee dit is niet het Loudness anthem.
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Haha, Jaime op 30sec :P (geen HT'er, maar paar hier kennen 'm wel als t goed is)
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
DoubleDutch wrote:
Wat een vreselijke track toch :sick:
Idd. Mag hopen dat ie alleen de BPM naar +- 155 heeft gedaan en niet een remix heeft proberen te maken :')
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
0.50
S
Ik kan mezelf hard los zien gaan :cool:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Wist je dat... Qountdown definitief op 31 december in de HMH is te bewonderen? Bron: het megascherm met de data op de voorkant van de HMH :cool:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Haha wel verrassend :woot:
Hardtraxxer
69 posts member since 2009
last seen Sep 2012
Mol wrote:Haha wel verrassend :woot:

Dat het op 31 december was zag niemand aankomen >.<
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Chukkels wrote:Wist je dat... Qountdown definitief op 31 december in de HMH is te bewonderen? Bron: het megascherm met de data op de voorkant van de HMH :cool:
yeeeaah thanks voor de info, ik werd al zenuwachtig :D

:yay:
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Oeh, nu we dat weten kunnen we het toevoegen in het feest topic!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Dat licht daar in de Time Out is wel gruuuuuwelijk eindbazig :oh: :oh: . Hoe hebben ze dat betaald? En weet iemand wat voor geluid er hangt?
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
tomb wrote:Dat licht daar in de Time Out is wel gruuuuuwelijk eindbazig :oh: :oh: . Hoe hebben ze dat betaald? En weet iemand wat voor geluid er hangt?
Hoe hebben ze dat betaald :huh: ? Het is toch gewoon een bedrijf wat geld verdiend, en volgens mij nog goed ook.. Want het is daar altijd druk. In ieder geval die 5/6 keer dat ik er geweest ben op ''doodnormale'' zaterdagen. Dus zo kunnen ze dat betalen denk ik ;)! En over het geluid durf ik niets te zeggen.. Maar de lichten zijn inderdaad gruwelijk :thumbup:

Edit: Inclusief de bouncende dansvloer in de main zaal, dat is helemaal vet :woot: !
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Scope DJ@hyves
I've come a long way with my new track 'Wave Pattern'. Preview of this and 'Omniverse' and 'Dr Rude - Midnight (Scope DJ rmx)' online soon!
was deze al bekend?
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Oxbow wrote:
Scope DJ@hyves
I've come a long way with my new track 'Wave Pattern'. Preview of this and 'Omniverse' and 'Dr Rude - Midnight (Scope DJ rmx)' online soon!
was deze al bekend?
zou m net neer zetten haha. nee volgens mij nog niet :P
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Twitter :
DBSTF
From today, D-Block & S-te-Fan will join van der Kleij agency. For all info and bookings, please visit http://www.vanderkleij.com/
less than a minute ago via web
A
Guide4U wrote:Twitter :
DBSTF
From today, D-Block & S-te-Fan will join van der Kleij agency. For all info and bookings, please visit http://www.vanderkleij.com/
huh? Geen Platinum?
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
vanderkleij was altijd al de thuisbasis van die artiesten tot dat qbookings, vanderkleij bbbookings ook dacht ik gingen fuseren tot platinum bookings.

het kan zijn dat Platinum misschien voor hun gevoel de prijs te ver heeft opgevoerd ofzo..

je weet et niet
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Guide4U wrote:Twitter :
DBSTF
Yo, dit is een interessante ontwikkeling!
Platinum lijkt uit elkaar te vallen. Make You Dance kwam ook terug, zij het dat die nog steeds gelinkt zijn aan Platinum. We hebben verder nog geen idee of dat bij deze agency ook zo is, maar we gaan het zien.

Artiesten van Vanderkleij:
D-Block & S-te-Fan
Isaac
Deepack
Charly Lownoise
Charly Lownoise & Mental Theo
Dash Berlin

Dat zijn zeker geen kleintjes! Dash Berlin is een aardig fenomeen in de Trancewereld aan het worden.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Is het niet allemaal een 'schijn' om de monopoliepositie van platinum te verbergen? Of ben ik nu tin-foil-hat-achtig aan t doen :P

Btw, over Dash Berlin... wist je dat G-Town Madness achter de producties zit? Geldt ook voor Sander Kleinenberg, Alice Deejay, Darren Mase (sommige zijn alleen van 1 van G-Town Madness, niet beide producers)... best ziek eigenlijk :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
PNXRMX wrote:Is het niet allemaal een 'schijn' om de monopoliepositie van platinum te verbergen? Of ben ik nu tin-foil-hat-achtig aan t doen :P

Btw, over Dash Berlin... wist je dat G-Town Madness achter de producties zit? Geldt ook voor Sander Kleinenberg, Alice Deejay, Darren Mase (sommige zijn alleen van 1 van G-Town Madness, niet beide producers)... best ziek eigenlijk :P
Nee, dat weet je dus niet, maar ik gok dat we dat binnen een mum van tijd zullen horen.

En nee, maar dat vind ik wel heel opvallend! Die gast is goed bezig dan, aangezien Dash Berlin ook vaak genoeg met Armin Van Buuren meegaat en dergelijke.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
http://www.discogs.com/artist/Eelke+Kalberg
Real Name:
Eelke A. Kalberg
Aliases:
1st Offence, Hardcore Element, Kalmani, Mad-E-Fact
In Groups:
Alice Deejay, Candee Jay, Damnation, Darren Mase, Dash Berlin, Dimorphic, G-Town Madness, G-Town Madness vs. The Viper, Gabber Acido, Kalberg & Molijn, P.I.K., Pronti & Kalmani, Psychonaut (3)

http://www.discogs.com/artist/Sebastiaan+Molijn (produceert ook mee aan G-Town Madness, maar is geen deel van de groep)
Real Name:
Sebastiaan Molijn
Aliases:
DJ Pronti
In Groups:
Alice Deejay, Candee Jay, Dash Berlin, Dimorphic, Kalberg & Molijn, P.I.K., Pronti & Kalmani, Psychonaut (3), True Hardliners

Is altijd wel leuk om links te blijven volgen op Discogs. Bij Alice Deejay zie je bijv. weer namen die ook bij Vengaboys terugkomen, L.A. Style, etc.