Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 13:02 

Hardtraxxer

Deeltjesversneller schreef:
Klementino schreef:
Daarnaast bestaat er vast(ik suggereer nu :P) dat je meer kunt betalen om random je ad bij iemand te laten zien zonder dat het gerelateerd is aan je zoekgedrag???

Dat is niet echt slim he, meer betalen voor iemand die toch al minder kans heeft om te klikken ;)

Hmm ik moest je antwoord 2x lezen voordat ik het snapte :P Helemaal niet bij stilgestaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 15:55 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 16:00 

Hardtraxxer

wootum schreef:

Dik dik dik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 16:00 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Wat een vreselijke track toch :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 16:02 

Hardtraxx Crew

Twitter Frontliner

Citaat:
Finished a new track yesterday: "Loudnezz"

En nee dit is niet het Loudness anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 16:02 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Haha, Jaime op 30sec :P (geen HT'er, maar paar hier kennen 'm wel als t goed is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 16:03 

Hardtraxx Addict

DoubleDutch schreef:
wootum schreef:

Wat een vreselijke track toch :sick:

Idd. Mag hopen dat ie alleen de BPM naar +- 155 heeft gedaan en niet een remix heeft proberen te maken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 16:48 

Hardtraxx Veteran

0.50
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:16 

wootum schreef:

Ik kan mezelf hard los zien gaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:43 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat... Qountdown definitief op 31 december in de HMH is te bewonderen? Bron: het megascherm met de data op de voorkant van de HMH :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:45 

Donateur

Haha wel verrassend :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:49 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Haha wel verrassend :woot:

Dat het op 31 december was zag niemand aankomen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:56 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Wist je dat... Qountdown definitief op 31 december in de HMH is te bewonderen? Bron: het megascherm met de data op de voorkant van de HMH :cool:

yeeeaah thanks voor de info, ik werd al zenuwachtig :D

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:59 

Hardtraxx Elite

Oeh, nu we dat weten kunnen we het toevoegen in het feest topic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 20:12 

Hardtraxx Veteran

Dat licht daar in de Time Out is wel gruuuuuwelijk eindbazig :oh: :oh: . Hoe hebben ze dat betaald? En weet iemand wat voor geluid er hangt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:13 

Hardtraxxer

tomb schreef:
Dat licht daar in de Time Out is wel gruuuuuwelijk eindbazig :oh: :oh: . Hoe hebben ze dat betaald? En weet iemand wat voor geluid er hangt?

Hoe hebben ze dat betaald :huh: ? Het is toch gewoon een bedrijf wat geld verdiend, en volgens mij nog goed ook.. Want het is daar altijd druk. In ieder geval die 5/6 keer dat ik er geweest ben op ''doodnormale'' zaterdagen. Dus zo kunnen ze dat betalen denk ik ;)! En over het geluid durf ik niets te zeggen.. Maar de lichten zijn inderdaad gruwelijk :thumbup:

Edit: Inclusief de bouncende dansvloer in de main zaal, dat is helemaal vet :woot: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:53 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Scope DJ@hyves
I've come a long way with my new track 'Wave Pattern'. Preview of this and 'Omniverse' and 'Dr Rude - Midnight (Scope DJ rmx)' online soon!

was deze al bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:47 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
Citaat:
Scope DJ@hyves
I've come a long way with my new track 'Wave Pattern'. Preview of this and 'Omniverse' and 'Dr Rude - Midnight (Scope DJ rmx)' online soon!

was deze al bekend?

zou m net neer zetten haha. nee volgens mij nog niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 00:18 

Hardtraxx Addict

Twitter :
Citaat:
DBSTF
From today, D-Block & S-te-Fan will join van der Kleij agency. For all info and bookings, please visit http://www.vanderkleij.com/
less than a minute ago via web
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 00:25 

Guide4U schreef:
Twitter :
Citaat:
DBSTF
From today, D-Block & S-te-Fan will join van der Kleij agency. For all info and bookings, please visit http://www.vanderkleij.com/

huh? Geen Platinum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 07:53 

Artiest

vanderkleij was altijd al de thuisbasis van die artiesten tot dat qbookings, vanderkleij bbbookings ook dacht ik gingen fuseren tot platinum bookings.

het kan zijn dat Platinum misschien voor hun gevoel de prijs te ver heeft opgevoerd ofzo..

je weet et niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 09:42 

Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
Twitter :
Citaat:
DBSTF

Yo, dit is een interessante ontwikkeling!
Platinum lijkt uit elkaar te vallen. Make You Dance kwam ook terug, zij het dat die nog steeds gelinkt zijn aan Platinum. We hebben verder nog geen idee of dat bij deze agency ook zo is, maar we gaan het zien.

Artiesten van Vanderkleij:
D-Block & S-te-Fan
Isaac
Deepack
Charly Lownoise
Charly Lownoise & Mental Theo
Dash Berlin

Dat zijn zeker geen kleintjes! Dash Berlin is een aardig fenomeen in de Trancewereld aan het worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 10:03 

Hardtraxx Veteran

Is het niet allemaal een 'schijn' om de monopoliepositie van platinum te verbergen? Of ben ik nu tin-foil-hat-achtig aan t doen :P

Btw, over Dash Berlin... wist je dat G-Town Madness achter de producties zit? Geldt ook voor Sander Kleinenberg, Alice Deejay, Darren Mase (sommige zijn alleen van 1 van G-Town Madness, niet beide producers)... best ziek eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 10:06 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Is het niet allemaal een 'schijn' om de monopoliepositie van platinum te verbergen? Of ben ik nu tin-foil-hat-achtig aan t doen :P

Btw, over Dash Berlin... wist je dat G-Town Madness achter de producties zit? Geldt ook voor Sander Kleinenberg, Alice Deejay, Darren Mase (sommige zijn alleen van 1 van G-Town Madness, niet beide producers)... best ziek eigenlijk :P

Nee, dat weet je dus niet, maar ik gok dat we dat binnen een mum van tijd zullen horen.

En nee, maar dat vind ik wel heel opvallend! Die gast is goed bezig dan, aangezien Dash Berlin ook vaak genoeg met Armin Van Buuren meegaat en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 10:18 

Hardtraxx Veteran

http://www.discogs.com/artist/Eelke+Kalberg
Real Name:
Eelke A. Kalberg
Aliases:
1st Offence, Hardcore Element, Kalmani, Mad-E-Fact
In Groups:
Alice Deejay, Candee Jay, Damnation, Darren Mase, Dash Berlin, Dimorphic, G-Town Madness, G-Town Madness vs. The Viper, Gabber Acido, Kalberg & Molijn, P.I.K., Pronti & Kalmani, Psychonaut (3)

http://www.discogs.com/artist/Sebastiaan+Molijn (produceert ook mee aan G-Town Madness, maar is geen deel van de groep)
Real Name:
Sebastiaan Molijn
Aliases:
DJ Pronti
In Groups:
Alice Deejay, Candee Jay, Dash Berlin, Dimorphic, Kalberg & Molijn, P.I.K., Pronti & Kalmani, Psychonaut (3), True Hardliners

Is altijd wel leuk om links te blijven volgen op Discogs. Bij Alice Deejay zie je bijv. weer namen die ook bij Vengaboys terugkomen, L.A. Style, etc.
Vorige  1 ... 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen