Wist je dat er een uitzendschema voor de komende 5 weken voor alle Defqon sets is??
Hij staat op de FRONTPAGE
.
Hij staat op de FRONTPAGE
JAAKhadber wrote:Wist je dat er een uitzendschema voor de komende 5 weken voor alle Defqon sets is??
Hij staat op de FRONTPAGE.
Meisje. Ze heet Carice.Guide4U wrote:jongen of meisje?
rare naam,,, maar is wel grappigKhadber wrote:Meisje. Ze heet Carice.Guide4U wrote:jongen of meisje?
Is toch niet zo'n rare naamTimmer wrote:rare naam,,, maar is wel grappigKhadber wrote:Meisje. Ze heet Carice.Guide4U wrote:jongen of meisje?
The Beholder = Neophyte, dus dat kan hardstikke goed kloppen!
Wist je dat ze het vanavond al uitzenden. Episode 4 van defqon.1 sets.Khadber wrote:Wist je dat na iedere aflevering van The Best of Q-Dance op http://www.q-dance.com.au (klik defqon.1 2009, dan defqon.1 music) een gestreamde versie kan vinden?
Wist je dat de tijden die daar staan hopelijk WEL Europese tijden zijn, maar ik daar aan twijfel?
Wist je dat er op die site ook interviews met oa. Zany en Deepack staan?
EN wist je dat je het geluid van de trailer in .wav kwaliteit kan downloaden daar?? (Maximum Force Readiness stukje dus).
Hahahah wel leuk om te weten maarre,W0uT3R wrote:Wist je dat de langste hartstilstand die iemand overleefde 4 uur duurde?
De visser Jan Egil Refsdahl uit Noorwegen viel op 7 december 1987 overboord bij Bergen, Noorwegen. Hij werd met spoed naar het Haukeland ziekenhuis gebracht nadat zijn lichaamstemperatuur tot 24 °C was gezakt en zijn hart stilstond. De hartstilstand duurde 4 uur. Hij herstelde volledig nadat hij aan een hart-longmachine was gekoppeld.

Ik heb geen creditcard, dus dat word hem niet.harderstyles wrote:Wist je dat Organ Donors - Blackout (Zany Rmx) op I-Tunes full te koop is
(Voor de youtubers heet hij Zany ft The Pitcher - Blackout)
Ik ga hem iniedergeval nu meeten kopen![]()
Koop je een Itunes Gift card voor je zelf KhadKhadber wrote:Ik heb geen creditcard, dus dat word hem niet.harderstyles wrote:Wist je dat Organ Donors - Blackout (Zany Rmx) op I-Tunes full te koop is
(Voor de youtubers heet hij Zany ft The Pitcher - Blackout)
Ik ga hem iniedergeval nu meeten kopen![]()
Hij zal denk ik ook gauw wel op een andere shop beschikbaar zijn? Want het is wel een hele toffe track!