wie zou hem moeten draaien op Thrillogy want brennan staat er niet??:O
We zullen we hem wel rond die tijd te horen te krijgen, maar BH staat niet op Thrillogy
2x maar hoop toch wel op een dj die niet te commercieel iswrote:Denk niet dat Alpha Twins en Headhunterz het album nog een keer mogen maken.
wrote:Ik heb de laatste pagina's van dit topic en het new tracks topic maar gwn geskipped. Kunnen we aub nu eindelijk es ophouden met dat gezeik op alle artiesten die tracks maken die hier niet leuk gevonden worden? Hou je er niet van reageer dan niet. En doe al helemaal niet zo dom om nu al het qlimax anthem af te gaan kraken terwijl het 1. nog niet eens cker is dat bh m maakt en 2. je het nummer nog niet eens gehoord hebt. Dat eeuwige gebash hier begint echt heel ergerlijk te worden.
Wat een niveau van jou, bijna iedereen van het forum niet in real life kennen.wrote:Wat een niveau weer jongens.
Nu al beginnen te zeiken over de Qlimax anthem en er op het feest zo lomp hard op losgaan.
Jammer hoor![]()
En als BH de anthem maakt is tie technisch in ieder geval sterk
+1wrote:Wat een niveau van jou, bijna iedereen van het forum niet in real life kennen.wrote:Wat een niveau weer jongens.
Nu al beginnen te zeiken over de Qlimax anthem en er op het feest zo lomp hard op losgaan.
Jammer hoor![]()
En als BH de anthem maakt is tie technisch in ieder geval sterk
Maar wel voor hun zeggen dat hun er lomp op los zouden gaan, in je glazen bol gekeken toevallig john?
Dat vond ik ook van het limburgs, maar wacht maar tot je een keer "in bed ligt" met een limburgs of brabantse meid, dan klinkt die zachte g toch best wel geil(met een zachte g natuurlijk!)wrote:No Offense: Wat is dat brabants toch een klote accent.
Luc heeft het dan ook wel heel erg.. Ik kom ook uit Brabant maar spreek prima ABN hahawrote:No Offense: Wat is dat brabants toch een klote accent.
Hahaha, nou misschien dat ik het nog een keer mag meemaken danwrote:Dat vond ik ook van het limburgs, maar wacht maar tot je een keer "in bed ligt" met een limburgs of brabantse meid, dan klinkt die zachte g toch best wel geil(met een zachte g natuurlijk!)wrote:No Offense: Wat is dat brabants toch een klote accent.
O ik dacht dat alle hete tjikkies uit Diphoorn kwamen?wrote:Dat vond ik ook van het limburgs, maar wacht maar tot je een keer "in bed ligt" met een limburgs of brabantse meid, dan klinkt die zachte g toch best wel geil(met een zachte g natuurlijk!)wrote:No Offense: Wat is dat brabants toch een klote accent.
haha dus je valt op mijn zusje?wrote:O ik dacht dat alle hete tjikkies uit Diphoorn kwamen?wrote:Dat vond ik ook van het limburgs, maar wacht maar tot je een keer "in bed ligt" met een limburgs of brabantse meid, dan klinkt die zachte g toch best wel geil(met een zachte g natuurlijk!)wrote:No Offense: Wat is dat brabants toch een klote accent.
Moeite doen.wrote:
haha dus je valt op mijn zusje?
Dat is zo'n beetje de enige in onze leeftijdscategorie hier in Diphoorn..
vraag me trouwens wel af waarom je zoveel moeite doet om te achterhalen waar ik woon en dat je dan vervolgens zo'n zinloos nietszeggend en waardeloze opmerking plaatst
Kijk dat vind ik al te veel moeite voor zo'n waardeloze reactie, hahawrote:Moeite doen.wrote:
haha dus je valt op mijn zusje?
Dat is zo'n beetje de enige in onze leeftijdscategorie hier in Diphoorn..
vraag me trouwens wel af waarom je zoveel moeite doet om te achterhalen waar ik woon en dat je dan vervolgens zo'n zinloos nietszeggend en waardeloze opmerking plaatstKlik op username, woonplaats: Diphoorn. haha.
Dikke +1.wrote:No Offense: Wat is dat brabants toch een klote accent.