wrote: Expecting to finish the track with Wildstylez today! Depends on how lazy he is today.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote:titandj
RT @HardStation Thursday presents @HardStation from 21:00(GMT+1) DJ Titan versus HardWear ! Very hard en raw #Hardstyle ! http://www.hardstation.fm
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd!wrote:wrote: Expecting to finish the track with Wildstylez today! Depends on how lazy he is today.
Er zou toch ook nog een dvd van de feestfabriek komen?
Die mensen die een eerdere verkoopcode hadden de dvd gratis kregen?
Die mensen die een eerdere verkoopcode hadden de dvd gratis kregen?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Inderdaad! Hoop een track van het formaat Forever as one ofzowrote:Ik ben eigenlijk best wel benieuwd!wrote:wrote: Expecting to finish the track with Wildstylez today! Depends on how lazy he is today.
-
D
ik ben opzich wel benieuwd maar aan de andere kant ook weer nietwrote:wrote: Expecting to finish the track with Wildstylez today! Depends on how lazy he is today.
hoop dat het iets leuks wordt
Dat vind ik altijd zon rare opmerkingenwrote:ik ben opzich wel benieuwd maar aan de andere kant ook weer nietwrote:wrote: Expecting to finish the track with Wildstylez today! Depends on how lazy he is today.![]()
hoop dat het iets leuks wordt
das geen rare opmerkingwrote:Dat vind ik altijd zon rare opmerkingenwrote:
ik ben opzich wel benieuwd maar aan de andere kant ook weer niet![]()
hoop dat het iets leuks wordttuurlijk hoop je dat het wat leuks wordt, wanneer hoop je dat het niet leuk wordt
Headhunterz zijn laatste platen niet en in andere gevallen niet geheel zelf heeft gemaakt?
Heb ik van een zeer betrouwbare bron die hem persoonlijk kent.
Vandaar het lage niveau van de afgelopen tijd misschien
-
S
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
Geloof ik niets van.wrote:Headhunterz zijn laatste platen niet en in andere gevallen niet geheel zelf heeft gemaakt?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
kan wat leuks uitkomenwrote:wrote: Expecting to finish the track with Wildstylez today! Depends on how lazy he is today.
Profyler morgen op de set van GTST te vinden is volgens zijn Twitter.
Hij slaat TMF gewoon over en gaat meteen naar GTSTwrote:Profyler morgen op de set van GTST te vinden is volgens zijn Twitter.
lieke van lexmondwrote:Hij slaat TMF gewoon over en gaat meteen naar GTSTwrote:Profyler morgen op de set van GTST te vinden is volgens zijn Twitter.
-
A
Haha ineens keihard Dark Symphony op de achtergrond
Eerste tien minuten klinken al leuk!wrote:View on YouTube
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Valerio Mascellino Ed anche Loops & Tings è andata :p
Release imminentissimaaaaaa!!!!
@ Facebook, ik kan geen italiaans maar volgens mij komt er een release aan van Loops & Things
@ Facebook, ik kan geen italiaans maar volgens mij komt er een release aan van Loops & Things
HELDwrote:http://www.zideo.nl/?playzideo=6b3469566f466475&zideo=6c4961566d31303d
Wil je alsjeblieft met me trouwen
Zou dan zijn dat ze op DJUZ komen?wrote:Valerio Mascellino Ed anche Loops & Tings è andata :p
Jij weet toevallig ook niet de releasedatum?wrote:Stond iig geplanned voor Italian Hardstyle, weet niet of er dingen gewijzigd zijn.wrote:Zou dan zijn dat ze op DJUZ komen?wrote:Valerio Mascellino Ed anche Loops & Tings è andata :p
Degos & Re-done
Working on a break for the new collab with sami ! Its full of happy stuff and soft things....... Not! And happy b-day for Peter!
-
JHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2010
- last seen Dec 2022
Frontliner en Max Enforcer samen een plaat maken:)