Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ze hebben Uggs :D :P
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
En über dikke Air max bw's ;)
S
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
TakkU wrote:Wist je dat Davide Sonar weg is bij Scantraxx, en getekend heeft bij Italian Hardstyle?
Goeie move. Alhoewel Italian Hardstyle nog steeds nauwe banden heeft met Scantraxx, maar goed.
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Wesz wrote:
DavideSonar
http://ping.fm/p/xZ6Kn - Tonight at 20:00 (GMT+1) Davide Sonar @ Fausto's Crossover on Q-Dance Radio http://radio.q-dance.nl Don't miss it!
(L) :worship: (L)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Odyssee wrote:
Wesz wrote:
DavideSonar
http://ping.fm/p/xZ6Kn - Tonight at 20:00 (GMT+1) Davide Sonar @ Fausto's Crossover on Q-Dance Radio http://radio.q-dance.nl Don't miss it!
(L) :worship: (L)
Klopt :). Stond ook op zijn site. Ik hoop van harte dat het ergens naar klinkt!
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Waarom heeft Italian Hardstyle 'nauwe banden' man Scantraxx dan? Ik zie het verband niet.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hymn wrote:Waarom heeft Italian Hardstyle 'nauwe banden' man Scantraxx dan? Ik zie het verband niet.
The Prophet heeft Zatox geholpen met het opstarten van het label e.d. Daarnaast werd de distributie ook gedaan door Scantraxx dacht ik.

Dus eigenlijk is Davide niet echt weg bij Scantraxx, volgens mij heeft Scantraxx hem gewoon bij Italian Hardstyle gezet omdat Scantraxx Italy intussen als labelnaam minder bekend klinkt voor de mensen dan Italian Hardstyle. Tenminste het lijkt mij een puur commerciele move vanuit Scantraxx.
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Heeft niets met commercie te maken van Scantraxx. Het is gewoon een onwijs slimme zet van Davide en Scantraxx ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ja zodat Davide en het label meer naamsbekendheid verkrijgen en de distributie makkelijker verloopt.
Is ook commercie :P . Ik bedoel die term niet vervelend deze keer hoor ;)
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Weet ook wel dat je het niet verkeerd bedoelde hoor ;)

Dit is gewoon wat Davide Sonar nodig moest hebben. 'Zijn' sublabel liep niet erg succes vol. Daarmee kan hij zichzelf weer omhoog krikken via deze kans. Ongeveer hetzelfde als Tillt!. Seismic liep niet zo goed, dan maar een nieuw label waarmee nieuwe promotie kan worden gedaan. Ook voorbeeld AVIO, hetzelfde verhaal eigenlijk... Dit is gewoon volle Promotie voor Davide, niet persee in de trant van commercie. Want zover is Davide nog niet... ;)
A
Nu het over Davide Sonar gaat, was die knakker niet bezig met z'n album?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Almighty wrote:Nu het over Davide Sonar gaat, was die knakker niet bezig met z'n album?
Tja, blijkbaar is er van alles veranderd. Zatox zou eerst ook een album maken, maar die is ook gecancelled.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Het is volgens mij ook niet de tijd voor een album... Komen er best veel nu, SI, Pitcher & Alphaverb. Dan verkoopt dat ook minder natuurlijk.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Khadber wrote:
Almighty wrote:Nu het over Davide Sonar gaat, was die knakker niet bezig met z'n album?
Tja, blijkbaar is er van alles veranderd. Zatox zou eerst ook een album maken, maar die is ook gecancelled.
Worden nu losse releases toch? BETERR
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Zatox album zou ik sowieso niet zo vet vinden denk ik. Veel van hetzelfde zou dat dan worden..
K
Hardtraxxer
122 posts member since 2009
last seen Dec 2011
Rik wrote:Het is volgens mij ook niet de tijd voor een album... Komen er best veel nu, SI, Pitcher & Alphaverb. Dan verkoopt dat ook minder natuurlijk.
Crypsis is toch ook bezig met z'n tweede?
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Qre8ive wrote:
tomb wrote:Zatox album zou ik sowieso niet zo vet vinden denk ik. Veel van hetzelfde zou dat dan worden..
Ja, want jij weet precies hoe zijn album eruit zou gaan zien? :')
Nee, maar gezien zijn vorige producties heeft hij zeker een punt, ook omdat hardstyle albums nogal snel neigen naar veel van hetzelfde.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
wootum wrote:Twitter Frontliner
Next week I'm starting a new coöperation with someone you all wont expect! I'm very exited! More info soon ;-)
Hyperdrive zegt dat dit Max Enforcer is :D
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
PNXRMX wrote:
Next week I'm starting a new coöperation with someone you all wont expect! I'm very exited! More info soon ;-)
klinkt als omlaag pitchende kicks :huh:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
PNXRMX wrote:
of t is sarcasme @ Bob xd dat zou ik wel waarderen, maar als ik iemand niet zou verwachten in collab met frontliner dan is t Beholder
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Als dat zo is ben ik er wel benieuwd naar. Max Enforcer weet er altijd wel iets moois van te maken en ben zowiezo een fan van frontliner.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Qre8ive wrote:
tomb wrote:Zatox album zou ik sowieso niet zo vet vinden denk ik. Veel van hetzelfde zou dat dan worden..
Ja, want jij weet precies hoe zijn album eruit zou gaan zien? :')
Vind wel dat hij gelijk heeft, 'Can't Hold Us Back' heeft in de climax wel erg veel weg van The Crew bijvoorbeeld.
Maar dit wordt dan wel weer helemaal goedgemaakt met Irreplac(e)able, wat een plaat :thumbsup:
S
Frontliner & DJ Thera
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
stefaneke wrote:Frontliner & DJ Thera
idd die zou pas onverwacht zijn :P