Ze hebben Uggs

Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Goeie move. Alhoewel Italian Hardstyle nog steeds nauwe banden heeft met Scantraxx, maar goed.wrote:Wist je dat Davide Sonar weg is bij Scantraxx, en getekend heeft bij Italian Hardstyle?
wrote:DavideSonar
http://ping.fm/p/xZ6Kn - Tonight at 20:00 (GMT+1) Davide Sonar @ Fausto's Crossover on Q-Dance Radio http://radio.q-dance.nl Don't miss it!
Kloptwrote:wrote:DavideSonar
http://ping.fm/p/xZ6Kn - Tonight at 20:00 (GMT+1) Davide Sonar @ Fausto's Crossover on Q-Dance Radio http://radio.q-dance.nl Don't miss it!![]()
![]()
Waarom heeft Italian Hardstyle 'nauwe banden' man Scantraxx dan? Ik zie het verband niet.
The Prophet heeft Zatox geholpen met het opstarten van het label e.d. Daarnaast werd de distributie ook gedaan door Scantraxx dacht ik.wrote:Waarom heeft Italian Hardstyle 'nauwe banden' man Scantraxx dan? Ik zie het verband niet.
Dus eigenlijk is Davide niet echt weg bij Scantraxx, volgens mij heeft Scantraxx hem gewoon bij Italian Hardstyle gezet omdat Scantraxx Italy intussen als labelnaam minder bekend klinkt voor de mensen dan Italian Hardstyle. Tenminste het lijkt mij een puur commerciele move vanuit Scantraxx.
Heeft niets met commercie te maken van Scantraxx. Het is gewoon een onwijs slimme zet van Davide en Scantraxx 
Ja zodat Davide en het label meer naamsbekendheid verkrijgen en de distributie makkelijker verloopt.
Is ook commercie
. Ik bedoel die term niet vervelend deze keer hoor 
Is ook commercie
Weet ook wel dat je het niet verkeerd bedoelde hoor
Dit is gewoon wat Davide Sonar nodig moest hebben. 'Zijn' sublabel liep niet erg succes vol. Daarmee kan hij zichzelf weer omhoog krikken via deze kans. Ongeveer hetzelfde als Tillt!. Seismic liep niet zo goed, dan maar een nieuw label waarmee nieuwe promotie kan worden gedaan. Ook voorbeeld AVIO, hetzelfde verhaal eigenlijk... Dit is gewoon volle Promotie voor Davide, niet persee in de trant van commercie. Want zover is Davide nog niet...
Dit is gewoon wat Davide Sonar nodig moest hebben. 'Zijn' sublabel liep niet erg succes vol. Daarmee kan hij zichzelf weer omhoog krikken via deze kans. Ongeveer hetzelfde als Tillt!. Seismic liep niet zo goed, dan maar een nieuw label waarmee nieuwe promotie kan worden gedaan. Ook voorbeeld AVIO, hetzelfde verhaal eigenlijk... Dit is gewoon volle Promotie voor Davide, niet persee in de trant van commercie. Want zover is Davide nog niet...
-
A
Nu het over Davide Sonar gaat, was die knakker niet bezig met z'n album?
Tja, blijkbaar is er van alles veranderd. Zatox zou eerst ook een album maken, maar die is ook gecancelled.wrote:Nu het over Davide Sonar gaat, was die knakker niet bezig met z'n album?
Het is volgens mij ook niet de tijd voor een album... Komen er best veel nu, SI, Pitcher & Alphaverb. Dan verkoopt dat ook minder natuurlijk.
Worden nu losse releases toch? BETERRwrote:Tja, blijkbaar is er van alles veranderd. Zatox zou eerst ook een album maken, maar die is ook gecancelled.wrote:Nu het over Davide Sonar gaat, was die knakker niet bezig met z'n album?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Zatox album zou ik sowieso niet zo vet vinden denk ik. Veel van hetzelfde zou dat dan worden..
-
KHardtraxxer
- 122 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Crypsis is toch ook bezig met z'n tweede?wrote:Het is volgens mij ook niet de tijd voor een album... Komen er best veel nu, SI, Pitcher & Alphaverb. Dan verkoopt dat ook minder natuurlijk.
Nee, maar gezien zijn vorige producties heeft hij zeker een punt, ook omdat hardstyle albums nogal snel neigen naar veel van hetzelfde.wrote:Ja, want jij weet precies hoe zijn album eruit zou gaan zien? :')wrote:Zatox album zou ik sowieso niet zo vet vinden denk ik. Veel van hetzelfde zou dat dan worden..
Hyperdrive zegt dat dit Max Enforcer iswrote:Twitter Frontliner
Next week I'm starting a new coöperation with someone you all wont expect! I'm very exited! More info soon ;-)
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
klinkt als omlaag pitchende kickswrote:Hyperdrive zegt dat dit Max Enforcer iswrote:Twitter Frontliner
Next week I'm starting a new coöperation with someone you all wont expect! I'm very exited! More info soon ;-)
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
of t is sarcasme @ Bobwrote:Hyperdrive zegt dat dit Max Enforcer iswrote:Twitter Frontliner
Als dat zo is ben ik er wel benieuwd naar. Max Enforcer weet er altijd wel iets moois van te maken en ben zowiezo een fan van frontliner.
Vind wel dat hij gelijk heeft, 'Can't Hold Us Back' heeft in de climax wel erg veel weg van The Crew bijvoorbeeld.wrote:Ja, want jij weet precies hoe zijn album eruit zou gaan zien? :')wrote:Zatox album zou ik sowieso niet zo vet vinden denk ik. Veel van hetzelfde zou dat dan worden..
Maar dit wordt dan wel weer helemaal goedgemaakt met Irreplac(e)able, wat een plaat
-
S
Frontliner & DJ Thera