Maar voor de mensen die je niet geloofdeKhadber wrote:Ik heb hem zelf ook op msn hoor..
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wist je dat de B kant van A lost world vanvond/vannacht op Wildstylez' myspace staat
Nieuwe track of een van zijn top tien of zo? 
Dan kun je hem mooi in releases zetten
. Maar heel benieuwd!
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wist je dat er samples van BH decibel anthem te luisteren zijn op Astral & van Davide Sonar
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Wist je dat ik het Decibel Anthem echt klote vindt?
Echt een typische Brennan Heart plaat (hoor je duidelijk aan de samples, gebruikt hij ook in z'n album)
Die vocals! :')
Echt een typische Brennan Heart plaat (hoor je duidelijk aan de samples, gebruikt hij ook in z'n album)
Die vocals! :')
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Wist je dat er te veel ophef over ''een anthem'' wordt gemaakt, na die plaat langer gehoord te hebben wordt hij top
< hoop ik 
Do You Want Heavy / The New God zal dan snel wel komen.. Waarom The New God? Omdat deze de laatste tijd opvallend regelmatig gedraaid word door Fusion-artiesten.johnlienden wrote:Check this out
2 nieuwe Zany projecten.. Hopelijk is het wat! De Fusionfilmpjes zullen het uitwijzen
Wisten jullie dat ik vandaag jarig ben? 19 alweer.. 
Oh sorry, wist niet dat er een topic over was
OT maar weer dan
OT maar weer dan
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
wist je dat de meeste nummers die Alphaverb Free vrij heeft gegeven, best aardig zijn
en dat hij 21 augustus afsluit
J-town & haghorst spektakel 21 augustus (Dikke bleek!) De Posters op Decibel
J-town & haghorst spektakel 21 augustus (Dikke bleek!) De Posters op Decibel
-
LHardtraxxer
- 93 posts member since 2009
- last seen May 2017
Wist je dat Wildstylez een track gaat maken met D-block & S-te-fan
Bron: http://twitter.com/wildstyleznl
Misschien een interessante albumtrack.. Mocht weer eens tijd wordenLevi wrote:Wist je dat Wildstylez een track gaat maken met D-block & S-te-fan![]()
Whoah, hier ga ik dus eens heel hard na uitkijkenLevi wrote:Wist je dat Wildstylez een track gaat maken met D-block & S-te-fan![]()
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Benieuwd naar die DBSTF & Wildstylez track. Hopelijk etwas gut 
Wildstylez staat iig garant voor een gevarieerde, lekkere sound. Hopen dat het wat leuks kan worden!
Volgens mij gaattie gewoon een biertje bij ze drinken!In the studio with D-block & S-te-fan! : )
Zoals gezegd in de shoutbox:
Scope DJ Twitter update: Massive remix project upcoming!
Benieuwd dus.
Waarschijnlijk de B-kant van Sureality (of hoe je dat ook schrijft).
Scope DJ Twitter update: Massive remix project upcoming!
Benieuwd dus.
Waarschijnlijk de B-kant van Sureality (of hoe je dat ook schrijft).
Wildstylez & D-Block & S-Te-Fan? Ben benieuwd! 
Hmm ben benieuwd welke scope deze keer gaat remixen! Hij is er in ieder geval erg goed in, zijn remixen bevallen mij wel
Hmm ben benieuwd welke scope deze keer gaat remixen! Hij is er in ieder geval erg goed in, zijn remixen bevallen mij wel
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wist je dat frontliner ons nieuwste lid is?
En hoe weet je of het de echte is?johnlienden wrote:Yep, wisten webRt_ wrote:Wist je dat frontliner ons nieuwste lid is?
Omdat ik dat kan checken, en het lijkt goed te zitten..InQontrol09 wrote:En hoe weet je of het de echte is?johnlienden wrote:Yep, wisten webRt_ wrote:Wist je dat frontliner ons nieuwste lid is?
Er zijn al HS DJ's op dit forumTeknizion wrote:Vet! Een hardstyle DJ op dit forum
zoals geck-o en DJ Thera
maar Frontliner is echt een goeie producer
Last edited by The Hardstyler-1994 on 30 Jul 2009 15:42, edited 1 time in total.