Ook weer ja? Vet, dit is mijn grote hardcore held samen met Partyraiser en Negative A!wrote:Een Promo album?Miss met (speciaal voor Dennis) Rude Awakening tracks erop?
Dus nu albums voor Hellsystem, Nitrogenetics, Promo en Unexist in die planning. Who else?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Wie? TOA? Of Eye-D & DJ Hidden. Onder de laatste alias lijkt me sterk, Peer to Peer Pressure is net uit. Voor het TOA album wil ik graag een bron...en 2 tissues als je die bron hebtwrote:TOA en dj Hidden komen ook nog met een album.
Yep, stond in het Thunderdome boekje. Collabs met onder andere Neophyte, Ruffneck, Ophidian, Satronica, Angerfist, Mad Dog, Tieum en AoF.wrote:Ook weer ja? Vet, dit is mijn grote hardcore held samen met Partyraiser en Negative A!wrote:Een Promo album?Miss met (speciaal voor Dennis) Rude Awakening tracks erop?
Dus nu albums voor Hellsystem, Nitrogenetics, Promo en Unexist in die planning. Who else?
TOA EN dj Hidden.wrote:Wie? TOA? Of Eye-D & DJ Hidden. Onder de laatste alias lijkt me sterk, Peer to Peer Pressure is net uit. Voor het TOA album wil ik graag een bron...en 2 tissues als je die bron hebtwrote:TOA en dj Hidden komen ook nog met een album.
http://www.djhidden.com/content/music_unreleased.html
dj Hidden is gewoon een bezig bijtje.
You, sir, are awesome. Niet zo awesome als Noël, maar wel awesome. Plus Existance / Obey de 23e en een upcoming Semiomime release... 
AoF en dacht ergens te lezen Tommyknocker ook?wrote:Een Promo album?Miss met (speciaal voor Dennis) Rude Awakening tracks erop?
AoF geen idee. Tommyknocker zou best kunnen, alweet ik het alleen van Dennis. Maar die zal vast nog wel ff duren. Zolang Traxtorm nog geen previews online gooit, duurt het nog minstens een half jaar.
AoF zoiezo, thunderdome boekje, AoF en Unexist gingen beide een album makenwrote:AoF geen idee. Tommyknocker zou best kunnen, alweet ik het alleen van Dennis. Maar die zal vast nog wel ff duren. Zolang Traxtorm nog geen previews online gooit, duurt het nog minstens een half jaar.
Ah ok, gemist dan. Komen dan wel een shitload aan albums aan, weet niet of ik het een goede ontwikkeling vind.
Godgodgodgodgodverdomme! Ik had een wc rol klaar meoten leggen voordat ik dit topic opende..
Hidden, The Outside Agency en Unexist (vooral collabs met Satronica, Ruffneck, Ophidian en Tieum) albums..

Hidden, The Outside Agency en Unexist (vooral collabs met Satronica, Ruffneck, Ophidian en Tieum) albums..
Ja maar dat wist ik al (zelf gepost jwz), Unexist wist ik ook al maar was me totaaaaal ontgaan laatste tijd.. Dus vandaar 
Meta4 Recordings
Thinking about adding some more tunes to the shop. Besides new stuff, and discounting the Global Pandemic, which older Meta4 record would you like to see remastered and made available @ meta4recordings.com/store ?
Weet niet of mensen hem al kennen, maar zie deze nu pas:
http://www.facebook.com/pages/Meta4-Rec ... 5688441437
ga gelijk iets kopen
Thinking about adding some more tunes to the shop. Besides new stuff, and discounting the Global Pandemic, which older Meta4 record would you like to see remastered and made available @ meta4recordings.com/store ?
Weet niet of mensen hem al kennen, maar zie deze nu pas:
http://www.facebook.com/pages/Meta4-Rec ... 5688441437
ga gelijk iets kopen
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
The Outside agency met een album
mijn helden
Hidden ook met een album
Unexist OOK nog met een album.
word helemaal gek achter me pc

Hidden ook met een album
Unexist OOK nog met een album.
wrote:Finally became a part of Masters Of Hardcore booking agency. 4 bookings contact with them plz.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
vet voor hem! meer boekingenwrote:wrote:Finally became a part of Masters Of Hardcore booking agency. 4 bookings contact with them plz.
Wil trouwens bij het eerdere rijtje albums nog eentje noemen: Noize Suppressor komt er natuurlijk ook nog met eentje, mag niet vergeten worden.
En voor onswrote:vet voor hem! meer boekingenwrote:wrote:Finally became a part of Masters Of Hardcore booking agency. 4 bookings contact with them plz.
vet, moet I:Gor sws nog keer zien jongewrote:wrote:Finally became a part of Masters Of Hardcore booking agency. 4 bookings contact with them plz.
Ophidian
Everybody keeps telling me I should be playing Skyrim, so I'll put the choice to you guys: play Skyrim or release an Ophidian album in 2012?

Everybody keeps telling me I should be playing Skyrim, so I'll put the choice to you guys: play Skyrim or release an Ophidian album in 2012?
Dat album zeker wetenwrote:Ophidian
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Need for tissue'swrote:Ophidian
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
oww gods allemachtig Ophidian met een album dat kan niet slecht wordenwrote:Need for tissue'swrote:Ophidian
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()