hoe bedoel je anthem?
AoF maakt de anthem toch?
AoF maakt de anthem toch?
Nam t hier vanwrote:Vette combo alleen jammer dat Negative A naar vorig jaar hem nog keer mag maken, maar wel beniruwd wat dit duo ons gaat brengen
daar klopt niks van volgens mij hoor!wrote:Nam t hier vanwrote:Vette combo alleen jammer dat Negative A naar vorig jaar hem nog keer mag maken, maar wel beniruwd wat dit duo ons gaat brengen
is dit een hardcore track dan ¿wrote:Ik snap niet waar ze die moeite voor doen, alsof hij op TMF komt ofzo, rot op joh, waarom zou je een clip bouwen voor een hardcore track? serieus...
Ik vind het wel een vette plaat hoor, maar vind clips echt overbodig!wrote:is dit een hardcore track dan ¿wrote:Ik snap niet waar ze die moeite voor doen, alsof hij op TMF komt ofzo, rot op joh, waarom zou je een clip bouwen voor een hardcore track? serieus...
Opzich is deze ook niet slecht, maar ik bedoel meer clips van Broken en van No More, alsnog vind ik deze ook overbodig maar deze heeft nog wel iets!wrote:Ik vind t wel wat toevoegen, pakt toch wel alle kippenvel momentjes dat dit nummer geeft op elke afsluiter van een feest.
hoop het juist dat hun het Anthem samen mogen maken want als daar geen dikke klapper uit komt kunnen ze beter stoppen!wrote:daar klopt niks van volgens mij hoor!wrote:Nam t hier vanwrote:Vette combo alleen jammer dat Negative A naar vorig jaar hem nog keer mag maken, maar wel beniruwd wat dit duo ons gaat brengen
vind ik ook bullshitwrote:Hardcore Machine heeft anders ook een clip hoor
Was dan ook een clip die ik met plaatsvervangende schaamte keek, zo cheap...het is dat de plaat zelf erg dik is, want anders...wrote:vind ik ook bullshitwrote:Hardcore Machine heeft anders ook een clip hoor
Een van de eerste nummers van hem in dat stijltje die hij nu nog heeft, ik vond m toen wel vet.wrote:Angerfist
RIGHT THRU YOUR FUKIN HEAD, THRU YOUR FUKIN HEAD!! --> Dj_Tieum
Facebook van angerfist, misschien een tieum remix van right through your fucking head,
origineel was wel fucked up goed dus ben benieuwd als er een remix zou komen!
is nog niet zeker hoor!
Alleen hopen dat Evil Activities met zijn tengels van, say, Raise Your Fist afblijft.wrote:Ik heb het gevoel dat het bij mij het zelfde verhaal word als bij endymion.
De remixes zijn vet, de rest niet.