Angeldust een te gekke nieuwe DJ is?!
Kijk maar bij hardcore nieuwe tracks, die Innovater spreekt me zo erg aan!
Kijk maar bij hardcore nieuwe tracks, die Innovater spreekt me zo erg aan!
Pfuuu that was a long studio night…but we finished it! "ANGERFIST vs DYPRAX - THE BEFORE" New album is in serious progress! Robert
nogmeer MoH soundswrote:Pfuuu that was a long studio night…but we finished it! "ANGERFIST vs DYPRAX - THE BEFORE" New album is in serious progress! Robert
Die 2e weet ik niet zo dat is meer richting frenchcore maar die eerste is uniek in zn stijl omdat zewrote:Ben opzoek naar nummers zoals
ding en ding
zijn 2 verschillende stijltjes, maar weet je iets van 1 van de 2 stijlen, let me know
WAT! Dit meen je niet! TSS zijn mijn heldenwrote:Misschien een repost, kon het zo even snel niet vinden..The Sickest Squad
GOODMORNING SICKCORE MANIACS!!! next FULL SICKCORE ALBUM under construction!!! stay tuned!
Source; TSS Facebook
Mag ik je even bedanken, weer een heerlijk plaatje gevondenwrote: View on YouTube
dit wordt voor mij: laat maar zitten! er komt toch één en al MoH-sounds op! misschien 1 of 2 trac ks die er uit springen omdat het geen MoH-sound heeft maar ik laat het denk ik links liggen!wrote:'t word toch echt een must-have voor mij!![]()
MOH sounds of niet, ik vind het wel lekker klinken!
Nooooope,wrote:dit wordt voor mij: laat maar zitten! er komt toch één en al MoH-sounds op! misschien 1 of 2 trac ks die er uit springen omdat het geen MoH-sound heeft maar ik laat het denk ik links liggen!wrote:'t word toch echt een must-have voor mij!![]()
MOH sounds of niet, ik vind het wel lekker klinken!
de tegenwoordige mainstream ook bij hardstyle is echt kut! al die onbekendere artiesten zijn veel gewaagder dan Endymion angerfist outblast korsakoff evil activities en ook heel veel van traxtorm vind ik niet mooi.
Tja qua nieuw heb ik Coolman Records en Hardcore Blasters die ik echt nog tof vindwrote: En dan hebben we de Hardcore Blasters nog!![]()
dat zijn nog eens labelswrote:Tja qua nieuw heb ik Coolman Records en Hardcore Blasters die ik echt nog tof vindwrote: En dan hebben we de Hardcore Blasters nog!![]()
![]()
Voor de rest Traxtorm is voor 3/4 wel chill en tegenwoordig komt Noize Suppressor ook met de goeie dingen weer aan. En ik kan nogsteeds genieten van alle oude Enzyme (X K7) platen
Ben meer voor labels als
T3DM, Qoose Or Loose, K7, ISR, NRK(I;Gor enzo) en DT6 (Unexist).
Heeeerlijk, die king of pain remix!wrote:DJ Promo
Available now Promo Style 004 "Rock that" "Omnifuck" and "King of pain remix"
heerlijke release weerwrote:DJ Promo
Available now Promo Style 004 "Rock that" "Omnifuck" and "King of pain remix"
wrote:DJ Promo
In the studio again with D-passion finishing two tracks. New D-Passion one is a banger folks!