Die zag ik gister nog bij G4H The Resistance achter de bar.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
N
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Dusch, N-Vitral met een nieuwe EP over 'n paar weekjes. De eerste plaat samen met Rude Awakening klinkt lang niet slecht.
@mohradiolive
Okay, did we just read that @djCatscan and @armaproject are collaborating? That's just fucking awesome! What's your favorite collab?
Al wat ouder, maar wat moet ik daar nou van verwachten
Okay, did we just read that @djCatscan and @armaproject are collaborating? That's just fucking awesome! What's your favorite collab?
Al wat ouder, maar wat moet ik daar nou van verwachten
The Outside Agency @OutsideAgency 8h
It took a few energy beverages but the first three collabs for Genosha 21 /w Sei2ure, Dep Affect and Broken Rules are done. @fracture4 next!
It took a few energy beverages but the first three collabs for Genosha 21 /w Sei2ure, Dep Affect and Broken Rules are done. @fracture4 next!
Oh mijn godwrote:The Outside Agency @OutsideAgency 8h
Zoo benieuwd, ook naar 175-010
Zijn er überhaupt nog veel unreleased of unidentified tracks van TOA? Ik zou alleen Pray For Them kunnen bedenken.
Broken Rules?
Hopen de technische genialiteit van TOA + de lompe kicks van BR
Hopen de technische genialiteit van TOA + de lompe kicks van BR
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Dep Affect 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ahum.
11. Yellow Claw & The Opposites feat. Evil Activities & E-Life - Thunder ( Evil Activities & E-Life Remix)
(Bron: Defqon cd)
11. Yellow Claw & The Opposites feat. Evil Activities & E-Life - Thunder ( Evil Activities & E-Life Remix)
( :facepalm²: )²
Verder, Bong-Ra:
Verder, Bong-Ra:
Hmm, dit kan wel interessant worden. Goetia is een van de weinige frenchcore die ik wel kan waarderen op zich, samen met Bong-Ra maakt dat wel een interessante collabIn France working together with Frenchcore legend Goetia Elektronoize for some fast and furious Breakcore vs Frenchcore tracks... dirty kicks and grimey breaks!
:')wrote:Ahum.
Was te verwachten...
Niet echt HC, maar:
The negotiations were long and hard but the deal has been made. Sinister Souls will be releasing their 2nd full length album on PRSPCT recordings. Praise the dark lord!!!

The negotiations were long and hard but the deal has been made. Sinister Souls will be releasing their 2nd full length album on PRSPCT recordings. Praise the dark lord!!!
Dat ze maar weer eens Dubstep gaan produceren
-
G
heb nog nooit van em gehoord, maar ga em es opzoeken!wrote:Verder, Bong-Ra:Hmm, dit kan wel interessant worden. Goetia is een van de weinige frenchcore die ik wel kan waarderen op zich, samen met Bong-Ra maakt dat wel een interessante collabIn France working together with Frenchcore legend Goetia Elektronoize for some fast and furious Breakcore vs Frenchcore tracks... dirty kicks and grimey breaks!
View on YouTubewrote::')wrote:Ahum.
Was te verwachten...
Hmm tja
-
G
dan waren die kicks van de tegenovergestelden nog beter 
Iemand (ik denk een enzyme artiest) heeft een remix gemaakt van Ophidian - The Middle Children. Klonk als Weapon X of Triax.
Bron : Ophidian set @ Q-Dance Radio
When we can expect new stuff from you?
Dus een album achtig iets. Was misschien al bekend bij jullie, bij mij niet in ieder geval.wrote: I'm saving up for something special. But a lot of it is done. Won't be long now.
Gok juist dat het Furyan is, draaide hem ook en vind het ook aardig als zijn stijl klinken. Helaas niet super boeiend op eerste gehoor.wrote:Iemand (ik denk een enzyme artiest) heeft een remix gemaakt van Ophidian - The Middle Children. Klonk als Weapon X of Triax.
PS: andere geruchten zeggen The Viper
wrote:Gok juist dat het Furyan is, draaide hem ook en vind het ook aardig als zijn stijl klinken. Helaas niet super boeiend op eerste gehoor.wrote:Iemand (ik denk een enzyme artiest) heeft een remix gemaakt van Ophidian - The Middle Children. Klonk als Weapon X of Triax.
PS: andere geruchten zeggen The Viper
Het is The Viper, staat in de geyploade TL's
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Weet niet echt waar ik het moet plaatsen maar leuke reportage over Thunderdome 
http://blog.youngworks.nl/blog/thunderd ... full-speed
http://blog.youngworks.nl/blog/thunderd ... full-speed
Meander album ofzo of heb ik iets gemist?Ophidian
Took a break from working on my album today to work on my other album
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Het gaat hier over twee albumswrote:Meander album ofzo of heb ik iets gemist?Ophidian
Took a break from working on my album today to work on my other album
Joh
Maar ik vroeg me dus af of dat een tweede Ophidian album zou zijn, naast diegene waar hij al mee bezig is, of of het een Meander album zou zijn naast het Ophidian album waar hij nu aan werkt.
Stond dat niet in de andere tweets?wrote:JohMaar ik vroeg me dus af of dat een tweede Ophidian album zou zijn, naast diegene waar hij al mee bezig is, of of het een Meander album zou zijn naast het Ophidian album waar hij nu aan werkt.
Geen idee, ik heb geen twitter haha en kan me niet herinneren dat ik het ben tegengekomen op facebookwrote:Stond dat niet in de andere tweets?wrote:JohMaar ik vroeg me dus af of dat een tweede Ophidian album zou zijn, naast diegene waar hij al mee bezig is, of of het een Meander album zou zijn naast het Ophidian album waar hij nu aan werkt.