Dat hoop ik niet,wrote: Tenzij Angerfist iets als die Buckle EP gaat doen maar dat lijkt me niet
Maar iets als Odious of Delusion maar dan meer anthem achtig vind ik niet erg hoor
Dat hoop ik niet,wrote: Tenzij Angerfist iets als die Buckle EP gaat doen maar dat lijkt me niet
is ook niet heel erg nee..wrote:Dat hoop ik niet,wrote: Tenzij Angerfist iets als die Buckle EP gaat doen maar dat lijkt me niet
Maar iets als Odious of Delusion maar dan meer anthem achtig vind ik niet erg hoor
The Voice of Mayhem duswrote:
wrote: Tenzij Angerfist iets als die Buckle EP gaat doen maar dat lijkt me niet
I'm very happy about the support for the new EP!
Good to see people enjoying something different for a change as well !!
And for the ones who don't, no worries...there's a fresh 'mainstream' tune with Outblast and MC Tha Watcher in the making
More info on that one very soon..)
Oktober waarschijnlijk zei die op pfwrote:DJ Hidden
I've received several e-mails asking me when "Einstein" will be released... and well: I can tell you I'm currently working on the flipside of the release. When it's done, the two tracks will be scheduled in for a release... so I hope to have it out there some time after the summer. More details will follow as soon as I can give them to you.
Tja...als er zonder je toestemming een track van je geremixed wordt, zonder dat hij er ook maar iets van weet...kan ik wel begrijpen dat je ff pissig wordt.wrote:http://www.facebook.com/lowrollerdnb
Lowroller gaat lekker tekeer tegen C-Netik & Fragz. Die vent zakt steeds dieper. :')
Lowroller heeft de samples zelf naar C-Netik toegestuurd.wrote:Tja...als er zonder je toestemming een track van je geremixed wordt, zonder dat hij er ook maar iets van weet...kan ik wel begrijpen dat je ff pissig wordt.wrote:http://www.facebook.com/lowrollerdnb
Lowroller gaat lekker tekeer tegen C-Netik & Fragz. Die vent zakt steeds dieper. :')
wrote:Lowroller heeft de samples zelf naar C-Netik toegestuurd.wrote:Tja...als er zonder je toestemming een track van je geremixed wordt, zonder dat hij er ook maar iets van weet...kan ik wel begrijpen dat je ff pissig wordt.wrote:http://www.facebook.com/lowrollerdnb
wrote:Neehee, hij zei:
IK heb hun samples gestuurd voor een remix... Hun hebben hun werk naar mij gestuurd maar omdat ik het te druk had kwam ik er pas laat aan toe.
Toen ik hun werk ging bekijken stond deze al online.
En het was niet bepaald verassend..
Daarbij OT:
The Sickest Squad gaat nog tandje harder produceren... Ze zijn tevreden met hun huidige stijl maar willen het meer rauwer en harder maken
Dat is dus wel waar, stond in de reacties onder Lowroller z'n post, C-netik of Lowroller zelf had het neergezet.wrote:
Dit is dus toch niet waar
Hij zei gister dat c-netik die remix had opgestuurd en dat hij ook al meteen op het internet stond zonder goedkeuring.
Vond ie niet cool dat je op het succes van anderen mee-lift door te zeggen dat je een remix voor die persoon moest maken.
ja hij zei i'm not playing on this years qorewrote:Kaboem...
weet jij toevallig nog of Lowroller het nou over Qore (van q-dance) had... 2012?