dank u!wrote:1ste zou zo een n-vitral kunnen zijn
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
CHardtraxxer
- 238 posts member since 2012
Pardon?wrote:dank u!wrote:1ste zou zo een n-vitral kunnen zijn![]()
Ik denk meer Peaky Pounder :p
N-Vitral is 4x4 zware kicks.
Hey ik sta erbij, samen met Iljawrote:@DarkMenaceShow Press: Revelations of Syndicates This Sunday ! Check the Lineup here + TimeTable Here ! http://www.fear.fm/magazine/news/the-da ... cates/1056
Outblast
Working in the studio for Official Dominator
Facebook van Outblast.
Dominator Anthem?
Facebook van Outblast.
Dominator Anthem?
Neeeeee...verwachtingen min veel. Hoop dat het alleen organisatorisch is...wrote:Outblast
Facebook van Outblast.
Dominator Anthem?
Ik hoop het ook niet, maar ik vrees op de 1 of andere manier wel hiervoor.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Die van vorig jaar was zo baas die luister ik nu nog wel is 
Dominator anthems zijn zonder uitzondering dik. The Hunt, Radical, D-Power, Driven By Fear, Nirvana of Noise (pre 2006 komen bij naam niet direct in me op), allemaal vet. Maar Outblast wist ook de goede Syndicate reeks te doorbreken met dat gedrocht samen met Korsakoff. Dus ben benieuwd...wrote:Die van vorig jaar was zo baas die luister ik nu nog wel is
2006 had geen anthemwrote:Dominator anthems zijn zonder uitzondering dik. The Hunt, Radical, D-Power, Driven By Fear, Nirvana of Noise (pre 2006 komen bij naam niet direct in me op), allemaal vet. Maar Outblast wist ook de goede Syndicate reeks te doorbreken met dat gedrocht samen met Korsakoff. Dus ben benieuwd...wrote:Die van vorig jaar was zo baas die luister ik nu nog wel is
Weet ik ook direct waarom ik er niet op kon komen 
2006 had ook geen Dominator feest.wrote:2006 had geen anthemwrote:Dominator anthems zijn zonder uitzondering dik. The Hunt, Radical, D-Power, Driven By Fear, Nirvana of Noise (pre 2006 komen bij naam niet direct in me op), allemaal vet. Maar Outblast wist ook de goede Syndicate reeks te doorbreken met dat gedrocht samen met Korsakoff. Dus ben benieuwd...wrote:Die van vorig jaar was zo baas die luister ik nu nog wel is
2005 waren de anthems remixen van Human Resource. Eentje van The Stunned Guys en eentje van Outblast & Angerfist, die is de meest bekende denk ik zo
trailer?wrote:Ik denk niet dat het over het Anthem gaat eigenlijk. Lijkt me erg vroeg voor een aankondiging daarvoor.
-
K
Misschien wel een MOH stage ;?
Dat heet de mainwrote:Misschien wel een MOH stage ;?
Coming on our AK-Industry Dark Descent. ep Feat. Billy S.!
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
C
Zoiets als vroeger dus? Thunderdome stage, B2S Stage, MoH Stage...wrote:Misschien wel een MOH stage ;?
-
K
wrote:Zoiets als vroeger dus? Thunderdome stage, B2S Stage, MoH Stage...wrote:Misschien wel een MOH stage ;?
Gok zoals op qbees, labelstages
DAT HOOP IK HEEL ERG
-
K
Angerfist heeft zijn eerste crossbreed track af!
bron zijn eigen facebook geloof ik, las het iig op de TOA thread op PF
bron zijn eigen facebook geloof ik, las het iig op de TOA thread op PF
Ben toch ook wel benieuwd naar die Angerfist crossbreed.. Maar ik ben bang voor het ergste, als het maar niet zo wordt dat meteen iedereen helemaal into the Crossbreed/dnb raakt. Vind het wel een mooi wereldje zoals het nu is, lekker underground 
-
K
Uitgaande van de crossbreed van nu is dit onmogelijkwrote:Ben toch ook wel benieuwd naar die Angerfist crossbreed.. Maar ik ben bang voor het ergste, als het maar niet zo wordt dat meteen iedereen helemaal into the Crossbreed/dnb raakt. Vind het wel een mooi wereldje zoals het nu is, lekker underground
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Als Angerfist zijn taak goed doet zal lang niet iedereen er into rakenwrote:Ben toch ook wel benieuwd naar die Angerfist crossbreed.. Maar ik ben bang voor het ergste, als het maar niet zo wordt dat meteen iedereen helemaal into the Crossbreed/dnb raakt. Vind het wel een mooi wereldje zoals het nu is, lekker underground
Ben zeer benieuwd, hij heeft wel al laten zien dat hij in meerdere subgenre's goed kan produceren imo.
-
G
nicewrote:View on YouTube