Wither Away: kutvocals. Verder wel een leuk plaatje, beetje standaard. Vond ik Playing The Cards toch lekkerder Uphold The Future: Past niet in de AGOS4 release. Vond ik die ander toch beetje Known Limits: Ik vind hem lekker. Furyan is toch wel een klein beetje een ROT baasje. Train of Thought: Nitrogenetics heerlijk altijd die synths. Misschien weinig origineel, maar ik vind hem vet.
Authentic freaks long for it. The new rude, colossal and shattering blockbuster premieres this July. An immersive script has been written. The most advanced performers have been screened. A new precocious act in the obscure range of hardcore is in the making. As a devoted collective we assemble, creating the final registration. Together we behold domination and face the cast of catastrophe.
Ticket sales start on the 31st of March. Tickets will only be available through Dominatorfestival.nl, Artofdance.nl, Q-dance.com and all Primera shops.
Marc Acardipane wordt vaak genoemd op facebook, maar of dat wat zegt..
daar had ik niet eens aan gedacht idd maar dat zou ook wel een goede zijn... hij was altijd een enorme fan van acardipane en hij zegt eigenlijk ook dat het de persoon is die hem in de hardcore heeft gesleurd... niet de persoon door wie hij is gaan produceren of releasen... dus bij nader inzien is Acardipane zeker een betere gok...
het is in elk geval iemand die dus zo rond 90/91 al volle bak actief was... en Lenny Dee lijkt me niet dat hij daar nog zenuwachtig van wordt... dat zijn de beste vrienden... en heeft ie al veel mee gedaan incl het runnen van een gezamenlijk label