Miss K8 - Unforgettablewrote:Weer een nieuwe Meagashira erop dus. En Lady Kate heet nu blijkbaar Miss K8 (zie Bloodrush)?
En verder,
TERINGGG!
Miss K8 - Unforgettablewrote:Weer een nieuwe Meagashira erop dus. En Lady Kate heet nu blijkbaar Miss K8 (zie Bloodrush)?
Maak die liever live meewrote:Meagashira - Purified by pain
Benieuwd
Krijg ik niet de kans voor dusja.wrote:Maak die liever live meewrote:Meagashira - Purified by pain
Benieuwd
Ik voorspel een hype.wrote:En meteen alle fanboys reagerenAngerfist
This dnb/hc crossover stuff is just too cool. My discovery of the year!
Snarezzz!
angerfist met een DnB/HC track?wrote:En meteen alle fanboys reagerenAngerfist
Snarezzz!
laten we hopen van niet, laat angerfist maar lekker bij zn mainstream blijven en laat dnb en crossbreed maar aan TOA en de rest overwrote:Ik voorspel een hype.wrote:En meteen alle fanboys reagerenAngerfist
Snarezzz!
Hier ben ik het totaal niet mee eens.wrote:
laten we hopen van niet, laat angerfist maar lekker bij zn mainstream blijven en laat dnb en crossbreed maar aan TOA en de rest over
bedoelde eigenlijk meer dat als hij een paar van de platen maakt het straks net zn grote hype gaat worden als mainstream nu aan het worden is, juist vet dat dnb en crossbreed beetje underground zijn nog want daar is het ook de muziek voor imo.wrote:Hier ben ik het totaal niet mee eens.wrote:
laten we hopen van niet, laat angerfist maar lekker bij zn mainstream blijven en laat dnb en crossbreed maar aan TOA en de rest over
Hij kan toch niet Crossbreed verpesten? Dan luister je er toch niet naar?
Ik ben wel benieuwd wat ie er van bakt. Geen idee wat ik kan verwachten.
Had ook ergens gelezen dat The switch technique er 1 ging doen voor retaliatewrote:Lowroller: After a whole week of brainstorming I might have a synth to use on the second drop for my rmx of @DJ_ANGERFIST 's incoming…getting paranoid.
Angerfist - Incoming (Lowroller Remix) dus.
wordt dan gelijk de beste release op MOH in tijdenwrote:I:Gor ging ook een Remix voor Angerfist doen.
Krijgen we straks een Lowroller, Switch Technique en I:Gor release op MoH.
wrote:Het zou mij niet boeien, ik kan me nog steeds neit in dubstep en crossbreed bekoren.
Overdistortion und lompe kicks uber alleswrote:wrote:Het zou mij niet boeien, ik kan me nog steeds neit in dubstep en crossbreed bekoren.
wrote:NosferatuArea51:
Just received the Hardshock Anthem by @EvilActivities and the remix by @Dj_Tieum ... What the fuckleduck?! They both SHOCK HARD!! #nice
Ook een Tieum remix van het anthem dus, ben benieuwd
Nice!wrote:NosferatuArea51:
Just received the Hardshock Anthem by @EvilActivities and the remix by @Dj_Tieum ... What the fuckleduck?! They both SHOCK HARD!! #nice
Ook een Tieum remix van het anthem dus, ben benieuwd
Iddwrote:Overdistortion und lompe kicks uber alleswrote:wrote:Het zou mij niet boeien, ik kan me nog steeds neit in dubstep en crossbreed bekoren.