Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
D-Nemacyst wrote:
Angerfist (LIVE)
Korsakoff
Outblast
Evil Activities (LIVE)
Noize Suppressor (LIVE)
Dyprax
Re-Style
Amnesys
Art Of Fighters
Accelarator
Predator
Tha Playah.
Javi Boss
Hellsystem
Unexist
Exotane
Die mogen van mij wel een anthem fixen. Unexist zal wel een remix doen hopelijk. En Art Of Fighters heeft dominator al gedaan (ook deels art of dance)

Voor de rest klinkt alles toch hetzelfde op die line up dus alle andere keuzen klinken weer als de rest van alle moh anthems.
predator zou ook niet verkeerd zijn
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Korsakoff zou ook goed kunnen, heb ik al een tijdje niks van gehoord
Accelarator hoop ik ook echt niet, net zo standaard saaie mainstream als Rudeboy
En ik zou ook is een T-Junction anthem willen zien -.-
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
_theon_ wrote:Korsakoff zou ook goed kunnen, heb ik al een tijdje niks van gehoord
Accelarator hoop ik ook echt niet, net zo standaard saaie mainstream als Rudeboy
En ik zou ook is een T-Junction anthem willen zien -.-
T-Junction is er niet bij he. Maar dan zie ik eerder Eastside Connection (T-Junction, Tomcat & Rudeboy) een anthem in elkaar knutselen, een sterker team, en Superior Minds was een heerlijke release.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
UHM Records is proud to announce that the new “Earthquake EP” will be released on Monday 22-08-2011.

This release includes the official anthem by D-Ceptor and smashing collab tracks between Mr. Sinister, D-Ceptor, Newstyler and Triax!!!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Predator hetzelfde als de rest van Moh, de laatste plaat van hem die eruit sprong was Demonspit, en die is best oud onderhand.

Eastside Connection ook neit plz. Liever een artiest die niks met MOH of een MOH sound heeft.
D
Steffnov wrote:Wist je dat het album van The Viper op 10 september uitkomt?

Neophyte
Just finished the mastering for the @djtheviper album, this one is gonna be amazing people. Release date 10th of September!
hmm weet nou niet echt wat ik ervan moet vinden! hoop in ieder geval op een gevarieerd album met beukers en melodie platen!
D-Nemacyst wrote:Predator hetzelfde als de rest van Moh, de laatste plaat van hem die eruit sprong was Demonspit, en die is best oud onderhand.

Eastside Connection ook neit plz. Liever een artiest die niks met MOH of een MOH sound heeft.
gewoon geen Anthem van de mensen die op MoH records zitten of een MoH sound hebben! weetje wat ik ook niet snap,, dat er telkens zoveel mensen op MoH afkomen terwijl het 9 v.d. 10 keer dezelfde artiesten er staan! wat is er dan nog leuk aan om er heen te gaan? denk dat het aan mij ligt maarja! :P
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
B2s op twitter: Due to circumstances Nosferatu can not play at Decibel. DJ Ruffneck will take his place instead #DB11
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
D-Nemacyst wrote:Liever een artiest die niks met MOH of een MOH sound heeft.
Tja, willen is één ding, maar het is wel een MoH feest he. Nu weet ik dat bijv. Symphony of Sins door Stunned Guys en Amnesys (van Traxtorm) is gemaakt, maar toch.

En wat betreft de line-up, het is een feest in België, dus dan momen er sowieso mensen op af die de feesten in NL niet meemaken.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Steffnov wrote:
Tja, willen is één ding, maar het is wel een MoH feest he. Nu weet ik dat bijv. Symphony of Sins door Stunned Guys en Amnesys (van Traxtorm) is gemaakt, maar toch.

En wat betreft de line-up, het is een feest in België, dus dan momen er sowieso mensen op af die de feesten in NL niet meemaken.
Ik ken zo 1, 2, 3, geen belgische hardcore dj op de mensen van D.H.T. na ( Dj Bass, Dj Mic ) Alleen ik denk niet dat die veel goeds maken sinds 3kwart van hun nummers gejat zijn.
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
D-Nemacyst wrote:
Steffnov wrote:

Ik ken zo 1, 2, 3, geen belgische hardcore dj op de mensen van D.H.T. na ( Dj Bass, Dj Mic ) Alleen ik denk niet dat die veel goeds maken sinds 3kwart van hun nummers gejat zijn.
http://www.discogs.com/artist/DJ+Kristof :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Die is ook niet bepaald actief meer solo. Alleen af en toe met Na-Goyah en dat was ook al n tijdje geleden
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
D-Nemacyst wrote:
Die is ook niet bepaald actief meer solo. Alleen af en toe met Na-Goyah en dat was ook al n tijdje geleden
Alsnog heeft hij wel een aantal fijne tracks op z'n naam staan en is hij enigszins bekend buiten Belgie, daar ging het toch om? ^^
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
A-maze wrote:
D-Nemacyst wrote:
Alsnog heeft hij wel een aantal fijne tracks op z'n naam staan en is hij enigszins bekend buiten Belgie, daar ging het toch om? ^^
Ik denk pas aan Kristof als ik Na-Goyah zie. Kristof is niet echt bepaald bekend genoeg om een anthem te maken voor een feest van kaliber MOH
D
Project 141 wrote:Ik gok dat het Korsakoff wordt. En overigens had ik liever State of Emergency dan zien openen dan Exotane..
denk het ook.. maarja laten we dat maar niet hopen! doe mij maar Predator of Hellsystem! die hebben het ook echt verdiend om een keer een Anthem te maken!
gaan al aardig lang mee in de Hardcore scene en heb Hellsystem nog nooit een Anthem zien maken en Predator maar 1x !
erg jammer want het zijn hele sterke hardcore producers! alhoewel Predator bijna niks vn zich laat horen!
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
DarkestSymphony wrote:
Project 141 wrote:Ik gok dat het Korsakoff wordt. En overigens had ik liever State of Emergency dan zien openen dan Exotane..
denk het ook.. maarja laten we dat maar niet hopen! doe mij maar Predator of Hellsystem! die hebben het ook echt verdiend om een keer een Anthem te maken!
gaan al aardig lang mee in de Hardcore scene en heb Hellsystem nog nooit een Anthem zien maken en Predator maar 1x !
erg jammer want het zijn hele sterke hardcore producers! alhoewel Predator bijna niks vn zich laat horen!
Idd of tha playah dat lijlt met het beste want de laatste anth van hem die ik me kan herinneren is enter the time machine.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Intervention wrote:
DarkestSymphony wrote:
Idd of tha playah dat lijlt met het beste want de laatste anth van hem die ik me kan herinneren is enter the time machine.
Anthem remix van unite
D
ja maar hij bedoeld een echte solo Anthem van Tha Playah en geen remix of wat!
die gozer heeft het ook wel dik verdiend!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
DarkestSymphony wrote:ja maar hij bedoeld een echte solo Anthem van Tha Playah en geen remix of wat!
die gozer heeft het ook wel dik verdiend!
dat zeker, maar ik denk niet dat hij het anthem voor depths of despair gaat maken
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
... The Viper een collab heeft gemaakt met Nosferatu (Who we are), en met Endymion (Changes)
Hardtraxxer
161 posts member since 2011
last seen Jun 2014
Heb ze allebei gehoord nie slegt
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
550decibel wrote:Heb ze allebei gehoord nie slegt
ik ook, best goed
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
hardcoresjors wrote:... The Viper een collab heeft gemaakt met Nosferatu (Who we are), en met Endymion (Change)
Ik heb allebei de nummers bij nieuwe tracks gepost!
wel slechte kwaliteit
D
hardcoresjors wrote:
hardcoresjors wrote:... The Viper een collab heeft gemaakt met Nosferatu (Who we are), en met Endymion (Change)
wel slechte kwaliteit
lelijk dat die lui er maar door blijven lullen!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
DarkestSymphony wrote:
hardcoresjors wrote:
wel slechte kwaliteit
lelijk dat die lui er maar door blijven lullen!
het is van een decibel set van endymion
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dat alle traxtorm artiesten die spelen op Q-Base

Art of Fighters
DJ Mad Dog
The Stunned Guys
Tommyknocker
Amnesys
Unexist
AniMe
Meccano Twins
Nico & Tetta
Alien-T

Ook klassiekers gaan spelen.

Dus dat betekend de Orginele Artwork, Disorder, Your Choice, The Nutrition, Fuck This Track Up, Line Got Crossed en aah al die oude klassiekers. Heerlijk.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 36 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 34 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago