Het beleid m.b.t. gratis tracks moet worden gewijzigd

Poll ended at 31 Oct 2017 10:46

Ja
65
88%
Nee
9
12%

Total votes: 74

Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Om het idee maar gelijk de wereld uit te helpen, en daarmee weer ontopic te gaan:
Wij hebben niet de mogelijkheid om dit door te voeren en aangezien het forum op dit moment geen 'upgrade' gepland heeft zal dit ook niet gebeuren.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 4 days ago
TiMOTHYb wrote:prima een verschil maken tussen releases en livesets.
Ik weet soms ook niet of ik in Releases of Livesets zit hoor :lol:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Koen wrote:Als je het zo zou bekijken, horen de tracks van beginnende producers dan ook niet in het nieuwe tracks topic en niet in producers corner?
Tracks van beginnende producers zijn over het algemeen kwalitatief minder dan tracks van pro's.
Sets van amateurs zijn over het algemeen kwalitatief beter dan sets van pro's.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
Voor mij persoonlijk is dit al jaren een fucking grote ergernis. Laat het gratis tracks ook al zeer lange tijd gewoon links liggen.

Wat is dat een teringzooi geworden :lol: . Hou het gewoon bij de bekende artiesten aub. De rest > producers corner.
Wat je nu krijgt, miljoenen topics met <50 views.
Hardtraxx Veteran
14322 posts member since 2011
last seen 8 minutes ago
The Venator wrote:Om het idee maar gelijk de wereld uit te helpen, en daarmee weer ontopic te gaan:
Wij hebben niet de mogelijkheid om dit door te voeren en aangezien het forum op dit moment geen 'upgrade' gepland heeft zal dit ook niet gebeuren.
Met andere woorden deze pol heeft geen zin en topic kan gesloten worden ?
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
online now
Dat ging over het liveset gedeelte wat ik naar voren bracht.
Maar in andere woorden word het voor gratis tracks ook moeilijk, want ze hebben nu al te weinig mods.
Hardtraxx Beheerder
last seen 9 days ago
Koen wrote:Dat ging over het liveset gedeelte wat ik naar voren bracht.
Maar in andere woorden word het voor gratis tracks ook moeilijk, want ze hebben nu al te weinig mods.
Hoezo te weinig mods? Sander en ik doen weinig in de releases sectie, als we meer gaan modereren moet dat makkelijk lukken met 3 personen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Ja eens :) ik kom nooit meer in gratis tracks omdat het 90% onbekende matige zooi is.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 days ago
En er komt toch niet meer werk bij voor de mods? Het is juist de bedoeling dat wij als community niet alles bij de gratis tracks dumpen, de mods moeten alleen eventueel ingrijpen als iemand hier zich weer niet aan houdt.
Hardtraxx Beheerder
last seen 9 days ago
Chroman wrote:En er komt toch niet meer werk bij voor de mods? Het is juist de bedoeling dat wij als community niet alles bij de gratis tracks dumpen, de mods moeten alleen eventueel ingrijpen als iemand hier zich weer niet aan houdt.
Precies, hou er rekening mee, we zijn geen vuilnismannen die de bende van anderen op moeten ruimen.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Jammer dat we het hier over moeten hebben omdat 1 lid het loopt te verstieren voor de rest en het gratis tracks gedeelte ‘misbruikt’. Af en toe een gave free tegenkomen van een redelijk nieuwe/onbekende producer kan namelijk best leuk zijn, maar nu is het wat mij betreft gewoon ‘posten om het posten’. Oprecht jammer dat het weer op deze manier moet gaan.
Hardtraxx Beheerder
last seen 9 days ago
pim0412 wrote:Jammer dat we het hier over moeten hebben omdat 1 lid het loopt te verstieren voor de rest en het gratis tracks gedeelte ‘misbruikt’. Af en toe een gave free tegenkomen van een redelijk nieuwe/onbekende producer kan namelijk best leuk zijn, maar nu is het wat mij betreft gewoon ‘posten om het posten’. Oprecht jammer dat het weer op deze manier moet gaan.
Niet helemaal waar, het speelt al langer door ons hoofd, maar dit was wel een 'goede' aanzet om stappen te ondernemen.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Rickzel wrote:Ja eens :) ik kom nooit meer in gratis tracks omdat het 90% onbekende matige zooi is.
Henk-Jan wrote:Voor mij persoonlijk is dit al jaren een fucking grote ergernis. Laat het gratis tracks ook al zeer lange tijd gewoon links liggen.

Wat is dat een teringzooi geworden :lol: . Hou het gewoon bij de bekende artiesten aub. De rest > producers corner.
Wat je nu krijgt, miljoenen topics met <50 views.
Mee eens..
pim0412 wrote:Jammer dat we het hier over moeten hebben omdat 1 lid het loopt te verstieren voor de rest en het gratis tracks gedeelte ‘misbruikt’. Af en toe een gave free tegenkomen van een redelijk nieuwe/onbekende producer kan namelijk best leuk zijn, maar nu is het wat mij betreft gewoon ‘posten om het posten’. Oprecht jammer dat het weer op deze manier moet gaan.
Ik kwam er al tijden niet meer, maar Sander maakt er wel werk van zeg. pff :oh: :lol:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Kunnen we geen SVB sectie maken?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
sonnebloem wrote:Kunnen we geen SVB sectie maken?
Die hebben we al, het gratis-tracks forum. Of de ik-wil-Magnetron-zijn-baan-graag-hebben.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 17 days ago
sonnebloem wrote:Kunnen we geen SVB sectie maken?
Statistieken gebruiker
Svbtwee
Hardtraxx Elite
Laatst bezocht: 24-10-2017, 22:16
Totaal aantal berichten: 2177

:surrender: Die heeft hij al

EDIT: BB was me voor.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 minutes ago
Geld dit dan ook niet een beetje voor de normale 'release' topic? Hier staan af en toe ook namen of labels waar je nooit eerder van gehoord heb
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nuracore wrote:Geld dit dan ook niet een beetje voor de normale 'release' topic? Hier staan af en toe ook namen of labels waar je nooit eerder van gehoord heb
Dat lijkt me wel.
Hardtraxx Beheerder
last seen 9 days ago
Nuracore wrote:Geld dit dan ook niet een beetje voor de normale 'release' topic? Hier staan af en toe ook namen of labels waar je nooit eerder van gehoord heb
We willen het in eerste instantie niet meteen verbieden omdat het verschil tussen de gratis-tracks sectie en de release/nieuwe-tracks sectie qua onbekende talentjes nogal groot is, we houden er wel rekening mee.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Daar is het probleem niet zo schrijnend.
Hardtraxx Veteran
3482 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Kunnen we anders niet een apart subforum maken voor Svbtwee waar hij al die platen van die onbekende talentjes kan posten?
Hardtraxx Beheerder
last seen 9 days ago
Mark With A Tarrel wrote:Kunnen we anders niet een apart subforum maken voor Svbtwee waar hij al die platen van die onbekende talentjes kan posten?
Zoals in de OP aangegeven:
https://hardtraxx.com/gratis-tracks-prod/
tracks/add
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
Beter bij livesets onderverdelen met de artiesten en huis-tuin-en-keuken-dj's apart :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 minutes ago
patrickjumpeen wrote:Beter bij livesets onderverdelen met de artiesten en huis-tuin-en-keuken-dj's apart :thumbsup:
Heeft dat zin ? Hoe vaak worden er van a-artiesten sets geupload van evenementen ? Zal weinig uit maken denk ik als je het op splitst. Heeft in mijn ogen weinig meerwaarde

Hoeveel moeite is het om de 2e pagina ook te bekijken trouwens ? Het is niet zoals Google dat je dan ontzettend wanhopig bent.

En als je reageert op de set staat die weer boven aan de lijst.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Bovendien zijn setjes van dat soort dj's vaak een stuk interessanter.