Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Het beleid m.b.t. gratis tracks moet worden gewijzigd
Poll eindigt op 31 okt 2017 11:46
Ja 88%  88%  [ 65 ]
Nee 12%  12%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 74
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 14:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Om het idee maar gelijk de wereld uit te helpen, en daarmee weer ontopic te gaan:
Wij hebben niet de mogelijkheid om dit door te voeren en aangezien het forum op dit moment geen 'upgrade' gepland heeft zal dit ook niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
prima een verschil maken tussen releases en livesets.


Ik weet soms ook niet of ik in Releases of Livesets zit hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Als je het zo zou bekijken, horen de tracks van beginnende producers dan ook niet in het nieuwe tracks topic en niet in producers corner?

Tracks van beginnende producers zijn over het algemeen kwalitatief minder dan tracks van pro's.
Sets van amateurs zijn over het algemeen kwalitatief beter dan sets van pro's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij persoonlijk is dit al jaren een fucking grote ergernis. Laat het gratis tracks ook al zeer lange tijd gewoon links liggen.

Wat is dat een teringzooi geworden :lol: . Hou het gewoon bij de bekende artiesten aub. De rest > producers corner.
Wat je nu krijgt, miljoenen topics met <50 views.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Om het idee maar gelijk de wereld uit te helpen, en daarmee weer ontopic te gaan:
Wij hebben niet de mogelijkheid om dit door te voeren en aangezien het forum op dit moment geen 'upgrade' gepland heeft zal dit ook niet gebeuren.

Met andere woorden deze pol heeft geen zin en topic kan gesloten worden ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ging over het liveset gedeelte wat ik naar voren bracht.
Maar in andere woorden word het voor gratis tracks ook moeilijk, want ze hebben nu al te weinig mods.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 18:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Dat ging over het liveset gedeelte wat ik naar voren bracht.
Maar in andere woorden word het voor gratis tracks ook moeilijk, want ze hebben nu al te weinig mods.

Hoezo te weinig mods? Sander en ik doen weinig in de releases sectie, als we meer gaan modereren moet dat makkelijk lukken met 3 personen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja eens :) ik kom nooit meer in gratis tracks omdat het 90% onbekende matige zooi is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En er komt toch niet meer werk bij voor de mods? Het is juist de bedoeling dat wij als community niet alles bij de gratis tracks dumpen, de mods moeten alleen eventueel ingrijpen als iemand hier zich weer niet aan houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 18:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
En er komt toch niet meer werk bij voor de mods? Het is juist de bedoeling dat wij als community niet alles bij de gratis tracks dumpen, de mods moeten alleen eventueel ingrijpen als iemand hier zich weer niet aan houdt.

Precies, hou er rekening mee, we zijn geen vuilnismannen die de bende van anderen op moeten ruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat we het hier over moeten hebben omdat 1 lid het loopt te verstieren voor de rest en het gratis tracks gedeelte ‘misbruikt’. Af en toe een gave free tegenkomen van een redelijk nieuwe/onbekende producer kan namelijk best leuk zijn, maar nu is het wat mij betreft gewoon ‘posten om het posten’. Oprecht jammer dat het weer op deze manier moet gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 20:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Jammer dat we het hier over moeten hebben omdat 1 lid het loopt te verstieren voor de rest en het gratis tracks gedeelte ‘misbruikt’. Af en toe een gave free tegenkomen van een redelijk nieuwe/onbekende producer kan namelijk best leuk zijn, maar nu is het wat mij betreft gewoon ‘posten om het posten’. Oprecht jammer dat het weer op deze manier moet gaan.

Niet helemaal waar, het speelt al langer door ons hoofd, maar dit was wel een 'goede' aanzet om stappen te ondernemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ja eens :) ik kom nooit meer in gratis tracks omdat het 90% onbekende matige zooi is.
Henk-Jan schreef:
Voor mij persoonlijk is dit al jaren een fucking grote ergernis. Laat het gratis tracks ook al zeer lange tijd gewoon links liggen.

Wat is dat een teringzooi geworden :lol: . Hou het gewoon bij de bekende artiesten aub. De rest > producers corner.
Wat je nu krijgt, miljoenen topics met <50 views.


Mee eens..

pim0412 schreef:
Jammer dat we het hier over moeten hebben omdat 1 lid het loopt te verstieren voor de rest en het gratis tracks gedeelte ‘misbruikt’. Af en toe een gave free tegenkomen van een redelijk nieuwe/onbekende producer kan namelijk best leuk zijn, maar nu is het wat mij betreft gewoon ‘posten om het posten’. Oprecht jammer dat het weer op deze manier moet gaan.


Ik kwam er al tijden niet meer, maar Sander maakt er wel werk van zeg. pff :oh: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we geen SVB sectie maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 10:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Kunnen we geen SVB sectie maken?


Die hebben we al, het gratis-tracks forum. Of de ik-wil-Magnetron-zijn-baan-graag-hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Kunnen we geen SVB sectie maken?

Statistieken gebruiker
Svbtwee
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker
Geregistreerd: 19-02-2017, 17:33
Laatst bezocht: 24-10-2017, 22:16
Totaal aantal berichten: 2177

:surrender: Die heeft hij al

EDIT: BB was me voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geld dit dan ook niet een beetje voor de normale 'release' topic? Hier staan af en toe ook namen of labels waar je nooit eerder van gehoord heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 10:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Geld dit dan ook niet een beetje voor de normale 'release' topic? Hier staan af en toe ook namen of labels waar je nooit eerder van gehoord heb


Dat lijkt me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 11:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Geld dit dan ook niet een beetje voor de normale 'release' topic? Hier staan af en toe ook namen of labels waar je nooit eerder van gehoord heb

We willen het in eerste instantie niet meteen verbieden omdat het verschil tussen de gratis-tracks sectie en de release/nieuwe-tracks sectie qua onbekende talentjes nogal groot is, we houden er wel rekening mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 11:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar is het probleem niet zo schrijnend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kunnen we anders niet een apart subforum maken voor Svbtwee waar hij al die platen van die onbekende talentjes kan posten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 08:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Kunnen we anders niet een apart subforum maken voor Svbtwee waar hij al die platen van die onbekende talentjes kan posten?

Zoals in de OP aangegeven:
gratis-tracks-prod/
https://hardtraxx.com/tracks/add
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beter bij livesets onderverdelen met de artiesten en huis-tuin-en-keuken-dj's apart :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Beter bij livesets onderverdelen met de artiesten en huis-tuin-en-keuken-dj's apart :thumbsup:


Heeft dat zin ? Hoe vaak worden er van a-artiesten sets geupload van evenementen ? Zal weinig uit maken denk ik als je het op splitst. Heeft in mijn ogen weinig meerwaarde

Hoeveel moeite is het om de 2e pagina ook te bekijken trouwens ? Het is niet zoals Google dat je dan ontzettend wanhopig bent.

En als je reageert op de set staat die weer boven aan de lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 16:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bovendien zijn setjes van dat soort dj's vaak een stuk interessanter.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen