Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:23 

Hardtraxx Crew

Scope.

Househeads & Mashed Up Vol.1 blijven heldig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:28 

Hardtraxx Elite

Scope! Alles wat hij maakt, veranderd in goud in mijn ogen. A-Lusion is een creatieve man, maar met zijn releases zit hij er steeds naast. Niet mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:51 

Hardtraxx Veteran

Scope natuurlijk. Is altijd prima te luisteren, A-Lusion daarentegen vind ik dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:07 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Scope dj. Lockdown, househeads, traveling, rock hypnotic... Luister ik allemaal nog regelmatig. A-lusion ben ik nooit echt fan van geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:28 

Hardtraxx Addict

Scope DJ, vanwege producties van een paar jaar terug. Tegenwoordig kunnen beiden me totaal niet meer boeien. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

A-Lusion 0 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:55 

Hardtraxx Newbie

A-Lusion voor de eer xd
Als je dit 2 weken terug had gedaan, was de uitslag heel anders geweest.

Toen A-Lusion remix van I've Got The Power uit kwam, had nog niemand van Scope DJ gehoord, dus hoe kun je deze artiesten nou met elkaar vergelijken?
Zoiets als dit is een momentopname toch?

Over 2 jaar heeft hij een hit en is hij nog geweldiger dan Headhunterz als je het dan vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:57 

Hardtraxx Veteran

Bazzy schreef:
A-Lusion voor de eer xd
Als je dit 2 weken terug had gedaan, was de uitslag heel anders geweest.

Toen A-Lusion remix van I've Got The Power uit kwam, had nog niemand van Scope DJ gehoord, dus hoe kun je deze artiesten nou met elkaar vergelijken?
Zoiets als dit is een momentopname toch?

Over 2 jaar heeft hij een hit en is hij nog geweldiger dan Headhunterz als je het dan vraagt.

Ik heb dat laatste nummer zelfs nog niet gehoord :P Hou gewoon niet echt van zijn stijl... Ook die van vroeger heeft me niet echt aangesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:41 

Hardtraxx Newbie

Om A-Lusion is nu bijvoorbeeld erg veel (voornamelijk negatieve) commotie, maar van Scope heb ik al een hele tijd niks gehoord.
Bij hem kijken de meesten naar wat hij gedaan heeft, terwijl dit A-Lusion gebeuren vers in het geheugen ligt.
Ik denk dat dit veel invloed heeft, op sommigen hier. Vandaar "momentopname" wat mij betreft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:46 

Hardtraxx Veteran

Bazzy schreef:
Om A-Lusion is nu bijvoorbeeld erg veel (voornamelijk negatieve) commotie, maar van Scope heb ik al een hele tijd niks gehoord.
Bij hem kijken de meesten naar wat hij gedaan heeft, terwijl dit A-Lusion gebeuren vers in het geheugen ligt.
Ik denk dat dit veel invloed heeft, op sommigen hier. Vandaar "momentopname" wat mij betreft :)

Al hoewel scope zijn laatste plaat nog redelijk recent was(Hypersonic).
En veel hier kijken ook naar de vroegere platen in vergelijking ook die van A-Lusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:50 

Hardtraxx Newbie

Die heb ik gemist dan :$ Ik ben ook nog maar in vlagen actief met hardstyle bezig.
Zou graag wat meer feesten mee gaan pakken weer, maar komt er niet altijd van.
Vaak te ver weg of financieel niet mogelijk :cry:

Het blijft in ieder geval heerlijke muziek :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 00:25 

Hardtraxx Addict

Kan allebei de heren waarderen om hun eigen sound maar mijn stem gaat toch absoluut naar Scope. Misschien wel de artiest die mij het beste ligt, juist op dit moment. Platen als Traveling, Omniverse en Hypersonic, man wat een heerlijke nummers. Samen vind ik ze ook sterk, Karma Circle staat hier nog geregeld aan, een van de beste euforische nummers van de laatste jaren als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 09:54 

Hardtraxx Addict

Scope DJ, bij uitstek. Nummers als Househeads, Mashed Up Volume #1, Rock Hypnotic zullen voor mij toch altijd wel altijd blijvertjes blijven. Laatste tijd produceren ze beiden wat minder, al was de Midnight remix van Scope en Travelling ook nog wel redelijk te doen; hier tegenover ben ik bij A-Lusion dus echt helemaal de weg kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 10:49 

Hardtraxx Veteran

A-Lusion is niet meer wat het geweest is, ook de tracks van zijn nieuwe album vind ik niet best. Terwijl hij wel kan producen als je kijkt naar Veritas, Perfect It, Voodoo, Drummer Beat, Blue Fairy, en The 4 Elementz.

De 1e tracks die hij maakte met Scope DJ : Between Worlds/Reaching Out vond ik echt een hele fijne release.
Toen gingen ze het Second Identity album maken. Ik vond het geen slecht album maar alles leek zoveel op elkaar. Er is eigenlijk maar 1 track die ik echt anders vond dan de anderen en dat is The God Of The Underworld.
De melodieuze tracks Atlantis en Karma Circle heb ik overigens grijs gedraaid, hele fijne melo's!

Dan Scope DJ, zijn aller 1e track die ik van hem gehoord had was Shimmy Shaker. Dat was nog onder zijn alias zonder het stukje 'DJ'. Dus gewoon Scope. Maar in 2007 creƫerde hij het bommetje : Lockdown. Dat blijft een heldige track en hij heeft er een Bassleader Edit en een mashup met Rock Hypnotic van gemaakt. Maar het orgineel blijft ik het dikste vinden. Nu we het over Rock Hypnotic hebben, de perfecte opvolger van Lockdown. Na Rock Hypnotic kwamen nog bommetjes als Tuned In en Final Destination. Maar vanaf dat punt is Scope DJ heel erg mainstream gegaan. Dat vond ik wel jammer, maar de melo's en de reverse bass kwamen wel regelmatig terug. Scope DJ is wel sterk in het maken van geniale melo's. Dan doel ik op : Surreality, Househeads, Hypersonic, My Vision, Stargazer, Wave Pattern, Traveling The Omnisverse, Twillight, en I Feel (Qlimax Edit). Maar dit vind ik zelf meer luistertracks.

Omdat ik tracks die Scope gemaakt heeft vetter vind dan die van A-Lusion ga ik voor Scope DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 12:45 

Hardtraxx Veteran

A-Lusion, heeft meer gemaakt wat ik vet vind dan Scope DJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 12:49 

Hardtraxx Veteran

Ik ga voor Scope, zeker omdat A-Lusion (ondanks zijn lekkere nummers vroeger) nu echt heel erg minder bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:26 

Hardtraxx Veteran

Scope Dj, heeft erg lekkere platen, A-lusion vind ik niet zoveel aan. die release die er nu aan komt is ook niks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:27 

Scope DJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:30 

Hardtraxx Addict

Scope DJ, heeft mij veel meer kippenvel bezorgt dan A-Lusion. Househeads, Rock Hypnotic waren toch wel 2 van zijn beste voor mij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:49 

Hardtraxx Veteran

A-Lusion, zijn releases tot Blue Fairy hebben mij geboeid, en er zaten zeker echt briljante platen tussen! Wat een held was hij, ook al in de early-periode. Met zijn vroege Scantraxx releases als Future Shokk, Freeek it Up!, Scratch Warrior en Re-Bel. Heerlijk. En dan later nog platen als Veritas, Voodoo, Guidelinez, The 4 Elementz en Blue Fairy. Ook stuk voor stuk prima werk! Wat mij betreft heeft hij een veel grotere lijst met nummers die er toe doen dan een paar prima tracks van Scope DJ. Jammer dat ze allebei helemaal geen fuck meer aan zijn, vooral A-Lusion is helemaal niets meer. Zonde, van ooit een van m'n favorieten. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 08:04 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
A-Lusion, zijn releases tot Blue Fairy hebben mij geboeid, en er zaten zeker echt briljante platen tussen! Wat een held was hij, ook al in de early-periode. Met zijn vroege Scantraxx releases als Future Shokk, Freeek it Up!, Scratch Warrior en Re-Bel. Heerlijk. En dan later nog platen als Veritas, Voodoo, Guidelinez, The 4 Elementz en Blue Fairy. Ook stuk voor stuk prima werk! Wat mij betreft heeft hij een veel grotere lijst met nummers die er toe doen dan een paar prima tracks van Scope DJ. Jammer dat ze allebei helemaal geen fuck meer aan zijn, vooral A-Lusion is helemaal niets meer. Zonde, van ooit een van m'n favorieten. -.-

+1 :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 10:27 

Hardtraxx Veteran

A-Lusion tot 2007/2008 was meesterlijk, maar wat hij nu uitbrengt is gewoon om te huilen en tegenwoordig neem ik niet eens meer de moeite om zijn previews te beluisteren.

Scope DJ precies hetzelfde verhaal. Paar leuke nummers in 2007/2008 zoals Lockdown, Protocol en Rock Hypnotic. Weet me helaas tegenwoordig ook niet meer te boeien.

Ik stem dus niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:08 

Hardtraxxer

Scopie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:42 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Ik ga voor Scope, zeker omdat A-Lusion (ondanks zijn lekkere nummers vroeger) nu echt heel erg minder bezig is.

Precies wat ik denk, het is zo'n drastisch verschil qua sound :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:34 

Hardtraxx Addict

Scope-DJ zonder twijwel
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen