Scope.
Househeads & Mashed Up Vol.1 blijven heldig.
Househeads & Mashed Up Vol.1 blijven heldig.
wrote:Scope dj. Lockdown, househeads, traveling, rock hypnotic... Luister ik allemaal nog regelmatig. A-lusion ben ik nooit echt fan van geweest.
Ik heb dat laatste nummer zelfs nog niet gehoordwrote:A-Lusion voor de eer
Als je dit 2 weken terug had gedaan, was de uitslag heel anders geweest.
Toen A-Lusion remix van I've Got The Power uit kwam, had nog niemand van Scope DJ gehoord, dus hoe kun je deze artiesten nou met elkaar vergelijken?
Zoiets als dit is een momentopname toch?
Over 2 jaar heeft hij een hit en is hij nog geweldiger dan Headhunterz als je het dan vraagt.
Al hoewel scope zijn laatste plaat nog redelijk recent was(Hypersonic).wrote:Om A-Lusion is nu bijvoorbeeld erg veel (voornamelijk negatieve) commotie, maar van Scope heb ik al een hele tijd niks gehoord.
Bij hem kijken de meesten naar wat hij gedaan heeft, terwijl dit A-Lusion gebeuren vers in het geheugen ligt.
Ik denk dat dit veel invloed heeft, op sommigen hier. Vandaar "momentopname" wat mij betreft
+1wrote:A-Lusion, zijn releases tot Blue Fairy hebben mij geboeid, en er zaten zeker echt briljante platen tussen! Wat een held was hij, ook al in de early-periode. Met zijn vroege Scantraxx releases als Future Shokk, Freeek it Up!, Scratch Warrior en Re-Bel. Heerlijk. En dan later nog platen als Veritas, Voodoo, Guidelinez, The 4 Elementz en Blue Fairy. Ook stuk voor stuk prima werk! Wat mij betreft heeft hij een veel grotere lijst met nummers die er toe doen dan een paar prima tracks van Scope DJ. Jammer dat ze allebei helemaal geen fuck meer aan zijn, vooral A-Lusion is helemaal niets meer. Zonde, van ooit een van m'n favorieten.
Precies wat ik denk, het is zo'n drastisch verschil qua soundwrote:Ik ga voor Scope, zeker omdat A-Lusion (ondanks zijn lekkere nummers vroeger) nu echt heel erg minder bezig is.