Zo'n accent en dan geen Grolsch drinken? Kennie hè!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
D
Wie wil nog een stem?
-
R
- 2 posts member since 2011
- last seen Dec 2011
Ja vind ik ook nie kunnen, mag0ed doe je niks an!wrote:Zo'n accent en dan geen Grolsch drinken? Kennie hè!
Als het gelijk wordt, moeten we een collab maken en de krat samen leeg zuipen!
laat het dan even gelijk worden mensenwrote:Als het gelijk wordt, moeten we een collab maken en de krat samen leeg zuipen!
-
D
Heb het gelijk gemaakt. 
-
E
Ook welkom.wrote:Ja vind ik ook nie kunnen, mag0ed doe je niks an!wrote:Zo'n accent en dan geen Grolsch drinken? Kennie hè!
Bavaria of Hertog Jan ook goed als je in het zuiden staat of nemen jullie echt Grolsch cq. Heineken?
-
RHardtraxxer
- 99 posts member since 2009
- last seen Apr 2014
Twijfelde toch heel erg, maar dit gaf de doorslag! Degos & Re-Donewrote:Doe maar Heineken. Anders wordt Thijs boos haha!
Was laaiend enthousiast over de eerste releases van CO2 - en nog steeds maken ze vette tracks,- maar ze doen mij minder als voorheen.
Vanaf het begin op Mythica was ik al wel fan van Degon & Re-done. Ligt meer in mijn straatje!
Beiden erg boeiend en zijn al met uiteenlopende tracks gekomen, ben benieuwd naar wat komen gaat!
Inderdaad, gooi de poll dicht!wrote:laat het dan even gelijk worden mensenwrote:Als het gelijk wordt, moeten we een collab maken en de krat samen leeg zuipen!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Idd STOP DE POLL!!!wrote:Inderdaad, gooi de poll dicht!wrote:laat het dan even gelijk worden mensenwrote:Als het gelijk wordt, moeten we een collab maken en de krat samen leeg zuipen!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik moet nog stemmen, maar ik weet niet op wie 
Hulp graag..
Hulp graag..
Co2, en de volgende weer op D&Rwrote:Ik moet nog stemmen, maar ik weet niet op wie
Hulp graag..
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik stem op Catatonic Overload!wrote:Co2, en de volgende weer op D&Rwrote:Ik moet nog stemmen, maar ik weet niet op wie
Hulp graag..
De tracks pakken mij meer en ze hebben een paar uitschieters.
Catatonic Overload. Meer tracks die bij mij blijven hangen!
Degos & Re-Done zouden van mij absoluut m'n stem krijgen tegen 85% van de overige hardstyle artiesten/duo's, maar tegen CO2 kunnen ze niet op. Raw producers van het jaar voor mij, dus geen twijfel over mogelijk wie m'n stem krijgt! 
Ik wil die collab
Brainweavers, dicht gooien als 't gelijk staat!
Afgerond staat het gelijkwrote:Ik wil die collab![]()
Ik vind dat jullie een collab moeten maken als 2 van de 4 winnen of als het gelijk word
Of een partner ruil, net zoals Nick & Simon en Acda & de Munnik 
Degos & Re-Done zijn met zijn drieeën, dus dat is nog steeds geen 100% zekerheidwrote:Ik vind dat jullie een collab moeten maken als 2 van de 4 winnen of als het gelijk word
-
RHardtraxxer
- 99 posts member since 2009
- last seen Apr 2014
Haha ik gaf motivatie maar durfde niet te stemmen omdat het gelijk stond
nu is het op 1 stem na weer gelijk!
nu is het op 1 stem na weer gelijk!
-
D
De volgende moet even op Degos & Re-done stemmen.