degos & redone, de laatste tracks spreken me meer aan. doet CO2 niet veel onder hoor. 
W
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2012
1,379 postssince 2010
Co2 voor mij, vind D&R ook vet maar spreken mij wat minder aan 
Heel moeilijk dit..
Heb voor CO2 gekozen. De kicks, de sounds, de sfeer, dat stijltje is helemaal mijn ding.
Maar Degos & Re-Done is zeker weten ook heel vet
Heb voor CO2 gekozen. De kicks, de sounds, de sfeer, dat stijltje is helemaal mijn ding.
Ja inderdaad, CO2 heeft meer de sfeer precies wat je zegt ! en D&R gaan gewoon lekker hard zonder eenige omdraaiwrote:Heel moeilijk dit..
Heb voor CO2 gekozen. De kicks, de sounds, de sfeer, dat stijltje is helemaal mijn ding.![]()
Last edited by Nuracore on , edited 1 time in total.
Catatonic Overload, zonder twijfel!
Tracks van Degos & Re-Done hebben me nog nooit weten te pakken eigenlijk.. (op funky shit remix na)
Tracks van Degos & Re-Done hebben me nog nooit weten te pakken eigenlijk.. (op funky shit remix na)
T
D&R, omdat ik die stijl meer kan waarderen dan die van CO2 
wrote:Heel moeilijk dit..
Heb voor CO2 gekozen. De kicks, de sounds, de sfeer, dat stijltje is helemaal mijn ding.![]()
Ik stem denk ik niet eens, deze keus kun je toch niet maken manwrote:wrote:Heel moeilijk dit..
Zo dit is een lastige keuze.. Op basis van tracks ga ik voor Catatonic Overload
.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
5,794 postssince 2011
Degos & Re-done, Achterhoekse snoeihelden 
Deze poll is echt gemeen
Hier kan ik echt moeilijk uit kiezen, maar degos re-done doen me toch wat meer dan co2, dus mn stem gaat naar hun 
Bijna onmogelijke keuze, maar Co2 hebben zo'n ontzettend topjaar, daar kan D&R net niet aan toppen denk ik. Toch Co2 gekozen 
Degos & Re-Done zijn mijn favo artiesten dus geen moeilijke keuze dit.
CO2 zijn ook helden hoor
CO2 zijn ook helden hoor
Lastige keuze. Ben gegaan voor D&R, die stijl bevalt me toch net iets meer
.
D&R, al is de keuze superlastig! hierbij heb ik ook wat meer op het sociale gelet, D&R heb ik regelmatig gesproken tijdens feesten, en altijd is het gezellig met die gasten 
+1, die set op loudnesswrote:Lastige keuze. Ben gegaan voor D&R, die stijl bevalt me toch net iets meer.
Ik kies: Catatonic Overload
Omdat ik een grote fanboy ben
D&R zijn ook geweldig trouwens
Omdat ik een grote fanboy ben
Geen stem, als ik op de één stem, doe ik de ander tekort. 
S
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
113 postssince 2011
Peter en Thijs natuurlijk! D&R!
Deze is erg moeilijk. Scheelt niet veel.
D&R waren op Loudness wel ietsje vetter.
Dus dan kies ik D&R
D&R waren op Loudness wel ietsje vetter.
Dus dan kies ik D&R
wrote:wrote:Peter en Thijs natuurlijk! D&R!
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
3,957 postssince 2010
Degos & Re-Done. Waanzinnige set op Loudness en vind op The Sexual Thrill na eigenlijk bijna niks van CO2 echt vet.