Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
De oude tracks van Isaac zijn klassiekers. De nieuwe tracks van zowel Isaac en Coone zijn matig. Lijkt me dan duidelijk dat de oude tracks de doorslag geven.

Om zo te redeneren is natuurlijk niet eerlijk gezien Coone nog een pionier is met dit stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg Coone, want Isaac zijn tracks boeien mij totaal niet.
Ik kan mij er niet eens herinneren zelfs xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 20:20 

Hardtraxx Addict

Coone, qua stijl ligt hij me beter. Solo vind ik het allebei nou niet de sterkste artiesten, maar vooral Coone z'n collabs vind ik vaak wel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

Waar blijft de volgende? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

Next: Crypsis vs Thera ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 20:32 

Hardtraxx Newbie

Schandalig dat Coone op voorsprong staat. Met alle respect, maar Isaac is natuurlijk een van de iconen van de Hardstyle. Jammer genoeg maakt hij tegenwoordig erg matige platen, al is Coone niet zo veel beter in mijn optiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:08 

Hardtraxxer

Nieuwe battle:

Frequencerz vs. Solutio & the I's

Twee rauwere artiesten, die in teamverband werken en redelijk recent bij de grotere labels zitten..

Ben benieuwd :corn:

PS: Excuses dat deze wat later dan normaal kwam, maar ik ben sinds kort afgestudeerd en heb net een nieuwe baan, dus is beetje druk en zit niet dagelijks meer op hardtraxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:26 

Hardtraxx Veteran

Frequencerz rauw :P ?

Maarja, redelijk moeilijke keuze nog. Vind ze allebei heel erg vet.
Wel voor Solutio & The I's gegaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:27 

Hardtraxx Veteran

Solutio & The I's want de platen dei van hun uitgekomen zijn zijn allemaal pareltjes en Frequecerz heeft er nog wel paar mindere releases tussen zitten ek kvind livesets van solutio & the i's wt afwisselender vandaar mijn stem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:29 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Solutio & The I's want de platen dei van hun uitgekomen zijn zijn allemaal pareltjes en Frequecerz heeft er nog wel paar mindere releases tussen zitten ek kvind livesets van solutio & the i's wt afwisselender vandaar mijn stem :)

xd

Solutio & the I's is alleen maar beuken xd
Niet dat ik dat erg vind, maar Frequencerz zijn echt wel afwisselender :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:32 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Frequencerz rauw :P ?

Maarja, redelijk moeilijke keuze nog. Vind ze allebei heel erg vet.
Wel voor Solutio & The I's gegaan ;)

ze zitten toch wel aan de rauwERE kant, vorige week was coone vs. isaac.. do the math :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:43 

Kraak... Piep...

Frequencerz omdat ik die al heel lang vet vind.

Solutio & The I's zijn ook vet maar hebben ook nog maar een release en heb ik nog niet live gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:05 

Donateur

S&I's, van beiden niet echt veel verstand maar 2e gingen heerlijk op de Qontinent. Was blij verrast toen weet ik nog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:58 

Hardtraxx Veteran

S&I's, die vind ik gewoon zwaar lompe tracks maken, dat spreekt me zeer aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 14:01 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
S&I's, van beiden niet echt veel verstand maar 2e gingen heerlijk op de Qontinent. Was blij verrast toen weet ik nog..

dit dus! lekker beukwerk :thumbsup: alleen de keuze was weer moeilijk! frequencerz zijn namelijk ook prima dj's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

Freqz maken tegenwoordig wel lekkere plaatjes (Rich MF, Revolution), maar S&I's eerste release was voor mij toch echt heel erg bruut (vooral the Cry en 2.17 :worship: ). Daarnaast hebben ze nog tracks als City of Q-Base en Immortal die ook geniaal zijn. Daarnaast zijn hun sets altijd fantastisch!

Solutio & The I's voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

Frequencerz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 14:21 

Hardtraxx Elite

Hier ga ik niet over oordelen. Frequencerz heb ik al een paar keer gezien. Maar Solutio & The I's nog nooit :$
Over de traks is het ook nog twijfelen. Maar dan ga ik toch voor Solutio & The I's. Tracks als 2.17 kunnen niet op tegen Revolution
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 14:49 

Hardtraxx Elite

dennis schreef:
Maar dan ga ik toch voor Solutio & The I's. Tracks als 2.17 kunnen niet op tegen Revolution

Idd dat kan 2.17 niet.. wrm kies je dan voor S&I xD
Freqz FTW, S&I's komen net kijken maar zijn heel goed op weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 14:51 

Hardtraxxer

Solutio & the I's
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Hier ga ik niet over oordelen. Frequencerz heb ik al een paar keer gezien. Maar Solutio & The I's nog nooit :$
Over de traks is het ook nog twijfelen. Maar dan ga ik toch voor Solutio & The I's. Tracks als 2.17 kunnen niet op tegen Revolution

Lees je uitleg nu nog eens opnieuw, slaat nergens op xd
Voor mij zowizo Freqz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 15:06 

Khadber schreef:
Frequencerz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Solutio & The I's. Ook omdat ik ze persoonlijk best goed ken maar ook vanwege hun muziek natuurlijk. Het is allemaal wel beetje hetzelfde, freqz zijn dus qua producties wat veelzijdiger. Het is alleen dat ik het bij Freqz vaak ''net niet'' vind terwijl ik het bij Solutio & The I's vaak gewoon erg lekker of goed vind! Frequencerz hebben zichzelf wel overtroffen met Revolution, dat mag zeker gezegd worden! Ook ben ik in het algemeen meer van het hardere beukwerk en dan zit je bij Solutio & The I's wel goed! Mixtechnisch kan het soms wel wat beter (hé Barry/Fusion of Sound/ahum:P), maar zoals iemand al zei over The Qontinent; :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 15:23 

Bierkoning

De DJ sets van Solutio & The I's zijn echt vet altijd, de release op TiLLT is vet maar niet geweldig. Frequencerz wisselen hele goeie tracks af met wat mindere (bijv: Revolution goed, Rich MF matig).

Ik denk er nog even over na
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 15:26 

Hardtraxx Veteran

Solutio & The I's. Over het algemeen spreken hun tracks me veel meer aan dan die van Frequencerz (alhoewel hun ook zeker wat dikke platen hebben) en de sets van Solutio & The I's zijn ook meer mijn smaak. :)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen