Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF heeft al meer bewezen en ze hebben mij in de HS getrokken :)
PP boeit me niet op paar nummers na dus keuze is rap gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso DBSTF, Alleen al vanwege MMA
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF by far. PP heb ik nooit heel erg boeiend gevonden en DBSTF vind ik tegenwoordig helemaal geen zak meer aan. Maar DBSTF heeft wel al een stuk meer bereikt en de oude tracks vind ik nog steeds tof om te luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:06 
 
Hardtraxxer

Psyko punkz, ze worden door veel mensen gehaat maar hun tracks spreken me tog echt wel aan.
Alhoewel de meeste vocals van hun echt irritant zijn (disrespect bijv.) vind ik de melodiën tog echt wel lekker.

DBSTF zijn ook wel redelijke producers maar PP spreekt me meer aan, en ze krijgen echt DIKKE minpunten door tracks zoals In the air.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DBSTF by far. Psyko Punkz hebben eigenlijk maar één hele dikke plaat en dat is Ghostclass.
DBSTF draait ook al wel even een stukje langer mee, had DBSTF vs Noisecontrollers wel leuk gevonden aangezien ze ook enigszins dezelfde richting ingaan, was voor mij een moeilijke geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lastig, maar denk toch dat ik voor D-Block & S-Te-Fan ga, gezien hun oudere producties.
Huidige producties vind ik van beiden niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dan ga ik toch voor Psyko Punkz, ik kan me de laatste vette release van dbstf al niet meer herinneren, terwijl PP af en toe nog wel wat lekkers uitbrengen als No Fear, Pull Your Strings, Voices etc. Ook dj sets van PP zijn nog wel aardig, met af en toe verassende plaatjes als Samara & We Live For The Music Remix om maar wat te noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
PP boeit me niet op paar nummers na dus keuze is rap gemaakt :)

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

D-Block & S-Tefan, vanwege hun vroegere producties (Evolutionz, Stronger, Total Eclipz, Shallow Planet)

Van beide hoef ik de huidige producties niet meer te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:57 
 
Hardtraxxer

Allebei wel gruwelijke tracks gemaakt, met de nadruk op gemaakt, DBSTF wel wat meer dus kies ik daarvoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duidelijk D-Block & S-Te-Fan. Ze hebben mij de hardstyle ingetrokken. Bij PP heb ik het gevoel als ik een set van hun luister dan vind ik dat ze steeds de zelfde track op hebben staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:21 
 
Hardtraxxer

100 % D-Block & S-te-Fan
De producties van tegenwoordig zijn een stuk minder,
maar hun oudere tracks (zoals Keep it Coming, We be Kickin' Bass)
teveel om op te noemen iig, zijn erg lekker!
Bij Psyko Punkz zit er hier en daar misschien is een leuk plaatje bij,
maar meer dan dat niet ... het is meestal allemaal dezelfde koek
Dus bij deze mijn stem voor DBSTF! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel duidelijk DBSTF, psycko punks hebben nog nooit wat fatsoenlijks afgeleverd en als je dan ziet was DBSTF gemaakt hebben. Alleen shiverz al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:29 
 
Donateur

D-Block & S-te-Fan, maar dan vooral voor hun oudere nummers zoals Keep It Coming etc :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF.
PP maken meestal plaatjes die in mijn smaak vallen, maar DBSTF hebben echt klassiekers gemaakt: Shivers, Keep It Coming, Ride With Uz, MMA, In Other Wordz en ga zo maar door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:29 
 
Hardtraxx Elite

DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:39 
 

DBSTF, wat een helden waren het. Psyko Punkz hebben ook vette producties maar lang niet zo veel als DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz: Na de Wasted Penguinz heb ik aan hun het meeste hekel gekregen. Verschrikkelijke vocals, draaien kunnen ze niet echt. Vooral die gast met haar, die doet altijd van die lelijke flangers zonder de bass te killen waardoor het geluid overstuurd raakt. Tracks als Disrespect, Bass Boom, Pull Ya Strings.. brrr verschrikkelijk. De laatste tijd hebben ze wel een aantal aardige tracks als Dreamer, Unleashed Rmx en Voices gemaakt. Maar over het algemeen zeer matige artiesten. Plek in de DJ Top 100 hebben ze ook echt niet verdiend.

DBSTF: Vroeger was ik natuurlijk fan van ze. Laatste 2 jaar hebben ze weinig meer laten zien. Hun laatste nummers met Deepack en de Nero Bootleg zijn daarentegen wel weer vet, maar niet speciaal. In ieder geval zijn het betere artiesten dan de PP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF gestemd omdat hun oudere nummers mij erg aanspraken maar nu niet meer in Psyko Punkz heeft me nooit echt kunnen boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DBSTF vooral de wat oudere nummers en daarnaast de grote variatie in platen van hun!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allebei niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:14 
 
Hardtraxx Newbie

Psyko Punkz :thumbsup:
Heel enkel weten DBSTF mij te boeien met hun sets, en de PP'z vrijwel altijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:16 
 

het is wel duidelijk wie er wint :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 15:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Lastig, maar denk toch dat ik voor D-Block & S-Te-Fan ga, gezien hun oudere producties.
Huidige producties vind ik van beiden niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

na lange twijfel, toch maar voor Psyko Punkz gekozen, vooral vanwege de wat oudere nummers, Overclipping, hardest heartz en ga zo maar door! tegenwoordig weten geen van deze dj's mij meer te boeien, dus mijn keuze is gemaakt op basis van het verleden!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen