Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Wie van de twee?

Delete
156
71%
Vazard
63
29%

Total votes: 219

Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
DBSTF heeft al meer bewezen en ze hebben mij in de HS getrokken :)
PP boeit me niet op paar nummers na dus keuze is rap gemaakt :)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Sowieso DBSTF, Alleen al vanwege MMA
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
DBSTF by far. PP heb ik nooit heel erg boeiend gevonden en DBSTF vind ik tegenwoordig helemaal geen zak meer aan. Maar DBSTF heeft wel al een stuk meer bereikt en de oude tracks vind ik nog steeds tof om te luisteren :)
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Psyko punkz, ze worden door veel mensen gehaat maar hun tracks spreken me tog echt wel aan.
Alhoewel de meeste vocals van hun echt irritant zijn (disrespect bijv.) vind ik de melodiën tog echt wel lekker.

DBSTF zijn ook wel redelijke producers maar PP spreekt me meer aan, en ze krijgen echt DIKKE minpunten door tracks zoals In the air.
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
DBSTF by far. Psyko Punkz hebben eigenlijk maar één hele dikke plaat en dat is Ghostclass.
DBSTF draait ook al wel even een stukje langer mee, had DBSTF vs Noisecontrollers wel leuk gevonden aangezien ze ook enigszins dezelfde richting ingaan, was voor mij een moeilijke geweest.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Lastig, maar denk toch dat ik voor D-Block & S-Te-Fan ga, gezien hun oudere producties.
Huidige producties vind ik van beiden niet geweldig.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Dan ga ik toch voor Psyko Punkz, ik kan me de laatste vette release van dbstf al niet meer herinneren, terwijl PP af en toe nog wel wat lekkers uitbrengen als No Fear, Pull Your Strings, Voices etc. Ook dj sets van PP zijn nog wel aardig, met af en toe verassende plaatjes als Samara & We Live For The Music Remix om maar wat te noemen
Hardtraxxer
401 posts member since 2011
last seen Feb 2012
Nrgizer wrote: PP boeit me niet op paar nummers na dus keuze is rap gemaakt :)
:P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
D-Block & S-Tefan, vanwege hun vroegere producties (Evolutionz, Stronger, Total Eclipz, Shallow Planet)

Van beide hoef ik de huidige producties niet meer te horen.
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Allebei wel gruwelijke tracks gemaakt, met de nadruk op gemaakt, DBSTF wel wat meer dus kies ik daarvoor...
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Duidelijk D-Block & S-Te-Fan. Ze hebben mij de hardstyle ingetrokken. Bij PP heb ik het gevoel als ik een set van hun luister dan vind ik dat ze steeds de zelfde track op hebben staan!
D
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Oct 2012
100 % D-Block & S-te-Fan
De producties van tegenwoordig zijn een stuk minder,
maar hun oudere tracks (zoals Keep it Coming, We be Kickin' Bass)
teveel om op te noemen iig, zijn erg lekker!
Bij Psyko Punkz zit er hier en daar misschien is een leuk plaatje bij,
maar meer dan dat niet ... het is meestal allemaal dezelfde koek
Dus bij deze mijn stem voor DBSTF! :)
Hardtraxxer
430 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Heel duidelijk DBSTF, psycko punks hebben nog nooit wat fatsoenlijks afgeleverd en als je dan ziet was DBSTF gemaakt hebben. Alleen shiverz al.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
D-Block & S-te-Fan, maar dan vooral voor hun oudere nummers zoals Keep It Coming etc :)
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
DBSTF.
PP maken meestal plaatjes die in mijn smaak vallen, maar DBSTF hebben echt klassiekers gemaakt: Shivers, Keep It Coming, Ride With Uz, MMA, In Other Wordz en ga zo maar door!
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
DBSTF.
S
DBSTF, wat een helden waren het. Psyko Punkz hebben ook vette producties maar lang niet zo veel als DBSTF.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Psyko Punkz: Na de Wasted Penguinz heb ik aan hun het meeste hekel gekregen. Verschrikkelijke vocals, draaien kunnen ze niet echt. Vooral die gast met haar, die doet altijd van die lelijke flangers zonder de bass te killen waardoor het geluid overstuurd raakt. Tracks als Disrespect, Bass Boom, Pull Ya Strings.. brrr verschrikkelijk. De laatste tijd hebben ze wel een aantal aardige tracks als Dreamer, Unleashed Rmx en Voices gemaakt. Maar over het algemeen zeer matige artiesten. Plek in de DJ Top 100 hebben ze ook echt niet verdiend.

DBSTF: Vroeger was ik natuurlijk fan van ze. Laatste 2 jaar hebben ze weinig meer laten zien. Hun laatste nummers met Deepack en de Nero Bootleg zijn daarentegen wel weer vet, maar niet speciaal. In ieder geval zijn het betere artiesten dan de PP.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
DBSTF gestemd omdat hun oudere nummers mij erg aanspraken maar nu niet meer in Psyko Punkz heeft me nooit echt kunnen boeien.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
DBSTF vooral de wat oudere nummers en daarnaast de grote variatie in platen van hun!
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Allebei niet
N
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Psyko Punkz :thumbsup:
Heel enkel weten DBSTF mij te boeien met hun sets, en de PP'z vrijwel altijd :)
D
het is wel duidelijk wie er wint :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Daveytl wrote:Lastig, maar denk toch dat ik voor D-Block & S-Te-Fan ga, gezien hun oudere producties.
Huidige producties vind ik van beiden niet geweldig.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
na lange twijfel, toch maar voor Psyko Punkz gekozen, vooral vanwege de wat oudere nummers, Overclipping, hardest heartz en ga zo maar door! tegenwoordig weten geen van deze dj's mij meer te boeien, dus mijn keuze is gemaakt op basis van het verleden!