Project 141 schreef:
Klote polls

Hoe heb jij je poll leeggemaakt? Heb je alle opties verwijdert en toen opnieuw 2 ingevoegd?

Vraag me af of het daardoor komt. Mods kregen het ook niet gefixt, bij origineel/remix heb ik nieuw topic aangemaakt. Jor-D had poll gereset, deed ie het 1x, daarna zelfde probleem

Stem gaat overigens naar AoF, hun stijl spreekt me heel erg aan, zulke klappers zitten ertussen. Meccano Twins is ook heerlijk maar daar mis ik de heerlijke livesets

Precies, heb de opties weggehaald en toen gewoon twee nieuwe ingevoegd, maar toen bleven eerst de stemmen van de poll ervoor staan(Neophyte vs. Tha Playah), toen nog een keer die twee namen verwijderd en opnieuw toegevoegd, toen kreeg ik vier keer Meccano Twins, nog een beetje zitten husselen en nu dit...
Heel irritant!
En ik zit nog steeds te twijfelen, Meccano Twins is mijn favouriete producer de laatste tijd maar AoF heeft voor mij toch wel wat meer goeie producties, en ik heb AoF wel eens zien draaien en dat waren echt heerlijke setjes, Meccano Twins heb ik nooit op een feest gezien!
Ik denk dat ik voor AoF stem maar ik denk nog even nu het nog kan!
Moet ik trouwens een nieuw topic aanmaken nu die poll kapot is?