Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Welke Artiest Maakt Het Decibel Outdoor Festival Anthem 2010?
Poll eindigt op 05 jul 2010 02:41
Donkey Rollers 5%  5%  [ 6 ]
Zatox 23%  23%  [ 25 ]
DBSTF 6%  6%  [ 7 ]
Noisecontrollers 46%  46%  [ 51 ]
The Prophet 0%  0%  [ 0 ]
Luna 2%  2%  [ 2 ]
Alpha² 6%  6%  [ 7 ]
Toneshifterz 1%  1%  [ 1 ]
Coone 2%  2%  [ 2 ]
Anders, namelijk... 8%  8%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 110
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 10:17 

Hardtraxx Veteran

Tzal denk iets zijn van zatox of DBSTF.
NC zou ook nog kunnen, denk dt hun binnenkort een anthem maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 10:50 

Donateur

Perry'd schreef:
Almost finished with a huge project!! Keep your ears and eyes wide open at #Defqon.1 festival!! ;-)
about 7 hours ago via Twitterrific

Op Defqon wordt toch vaak als eerste het decibel anthem gedraaid dus wie weet! ;-)

Sinds wanneer dat dan? Brennan Heart was er vorig jaar verschrikkelijk laat bij (2 weken voor Decibel op Qontinent) >.< . En Bleeding for the Harder Stylez heb ik ff gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 11:25 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Perry'd schreef:
Almost finished with a huge project!! Keep your ears and eyes wide open at #Defqon.1 festival!! ;-)

Op Defqon wordt toch vaak als eerste het decibel anthem gedraaid dus wie weet! ;-)

Sinds wanneer dat dan? Brennan Heart was er vorig jaar verschrikkelijk laat bij (2 weken voor Decibel op Qontinent) >.< . En Bleeding for the Harder Stylez heb ik ff gemist.

Brennen Heart had hem op Defqon al gedraaid. Maat van me had er nog ene filmpje van gemaakt toen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 11:47 

Hardtraxxer

Ik hoop Ran-D of Zatox, beide producties van hun zijn heerlijk!
Maar aan de laatste twitter berichten te zien, zal dat wel niet zo zijn. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 14:18 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Perry'd schreef:

NC heeft anders ook nog een grote TBA staan blijkbaar in hun top 10. Ik gok dat de ene The Qontinent maakt en de andere Decibel. Iedereen blij.

Idd, NC - TBA You will hear more about this, this week !!!!!

Misschien DBSTF de normale versie voor mainstage en NC voor Raw? Kan het niet echt inzien, dus wat dat betreft is wat jij zegt logischer, Qontinent. Maar of Qontinent nou zo 'huge' is? Het is een Q-Dance feestje ja, maar daar is ook alles mee gezegd. Het geniet (nog) niet de status die Decibel, Defqon of Mysteryland heeft bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 15:02 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Perry'd schreef:

NC heeft anders ook nog een grote TBA staan blijkbaar in hun top 10. Ik gok dat de ene The Qontinent maakt en de andere Decibel. Iedereen blij.

Idd, NC - TBA You will hear more about this, this week !!!!!

Misschien DBSTF de normale versie voor mainstage en NC voor Raw? Kan het niet echt inzien, dus wat dat betreft is wat jij zegt logischer, Qontinent. Maar of Qontinent nou zo 'huge' is? Het is een Q-Dance feestje ja, maar daar is ook alles mee gezegd. Het geniet (nog) niet de status die Decibel, Defqon of Mysteryland heeft bijvoorbeeld.

Het lijkt me dat D-Block & S-Te-Fan en Noisecontrollers de anthems van Qontinent en Decibel maken. Nou heeft Noisecontrollers al ruim een maand geleden aangekondigd met iets groooots bezig te zijn voor de zomer. Ik nam toen al aan dat ze het over Decibel hadden.
D-Block & S-Te-Fan kondigen nu ook aan dat ze iets belangrijks voor de zomer hebben gemaakt. De kans dat zei het anthem maken voor een belgisch feest (waar ze enorm zijn) is natuurlijk heel erg aannemelijk.

Gewoon beetje logische redenatie uit de losse pols:
Dbstf maakt Qontinent anthem NC decibel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 15:09 

Hardtraxx Veteran

als we tog die richting ingaan zou ik wel willen dat nc het anthem maakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 16:36 

Bierkoning

Ik vind het toch wel is tijd dat een ander de anthems mag maken ipv van wildstylez, nc enz.
Laat B-Front of Ran-D het is een x doen, Alpha Twins kan ik ook wel mee leven :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 16:43 

Hardtraxx Veteran

ja dat wil iedereen maar dat gaat tog niet gebeuren daarom denk ik dat het nc word
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 17:28 

Hardtraxxer

Waarom niet de trailer track? Max Enforcer - Gold

Ik hoop van wel in ieder geval..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 17:40 

Hardtraxx Veteran

Simizle schreef:
Waarom niet de trailer track? Max Enforcer - Gold

Ik hoop van wel in ieder geval..

Nee is hem niet. Zie B2S Episode 24 als ik het goed heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 17:50 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Het lijkt me dat D-Block & S-Te-Fan en Noisecontrollers de anthems van Qontinent en Decibel maken. Nou heeft Noisecontrollers al ruim een maand geleden aangekondigd met iets groooots bezig te zijn voor de zomer. Ik nam toen al aan dat ze het over Decibel hadden.
D-Block & S-Te-Fan kondigen nu ook aan dat ze iets belangrijks voor de zomer hebben gemaakt. De kans dat zei het anthem maken voor een belgisch feest (waar ze enorm zijn) is natuurlijk heel erg aannemelijk.

Gewoon beetje logische redenatie uit de losse pols:
Dbstf maakt Qontinent anthem NC decibel :thumbup:

Zit er dik in. Bass Events heeft vooral DWX als hofleverancier. Aangezien DBSTF bij DWX & Q-Dance in trek is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 18:54 

Hardtraxx Veteran

Wat ook zou kunnen is dat DBSTF bedoelen met een groot project is dat ze afsluiten op Defqon en alleen maar HC gaan draaien zoals Fuck The NC :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 19:02 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Wat ook zou kunnen is dat DBSTF bedoelen met een groot project is dat ze afsluiten op Defqon en alleen maar HC gaan draaien zoals Fuck The NC :P

your smile remix -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 19:02 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Chukkels schreef:

your smile remix -.-

Die is zoooo ontzettend vet!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 20:06 

Hardtraxxer

Het zal wel NC worden denk ik met een melodieuze 'zomerplaat'. ik hoop op een wat hardere track maar we zullen zien. je moeten gewoon een poll maken vanuit b2s met de vraag wie het moet maken en dat bezoekers/liefhebbers daar kunnen stemmen(bij welk feest deden ze dat ook alweer?).

die poll is dan int voorjaar zodat er nog genoeg tijd is voor de winnaar om een knalanthem te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 21:25 

Hardtraxx Veteran

Het zal sowieso een melodieuze track worden, maakt niet uit wie hem maakt. Decibel is toch het meest commercieele feest van B2S en zal daarom een erg toegankelijk anthem nodig hebben. Toch heb ik liever dat NC het maakt dan DBSTF dat doen, niet dat DBSTF geen vette tracks kunnen maken maar NC spreekt me toch iets meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:20 

Hardtraxxer

Het maakte me geen bal uit, zo lang Zatox maar het qlimax anthem maakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:29 

Hardtraxx Veteran

Haha reken daar maar niet op. Het Qlimax anthem zal waarschijnlijk door NC of Brennan Heart worden gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:54 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Timmer schreef:
Chukkels schreef:

your smile remix -.-

Die is zoooo ontzettend vet!! :yay:

Scheen op Decibel 2009 al door The Viper te zijn gedraaid.. Dus denk niet dat ze van hen zijn?

Citaat:
Haha reken daar maar niet op. Het Qlimax anthem zal waarschijnlijk door NC of Brennan Heart worden gemaakt.

Zullen we ook meteen Defqon 2012 anthem meenemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:56 

Khadber schreef:
Zullen we ook meteen Defqon 2012 anthem meenemen?

Oké, denk iets in de trent van Wasted Pinguinz, en anders Activator :thumbup:

OT: OF NC, OF DBSTF denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:57 

Hardtraxx Addict

die wordt gemaakt door HHZ ft WS ft NC ft BH ft DBSFT ft ZANY
want dan zijn de populaire dj's op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 23:18 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Scheen op Decibel 2009 al door The Viper te zijn gedraaid.. Dus denk niet dat ze van hen zijn?

Is toch remix van Mental Theo ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 23:23 

Hardtraxx Elite

Nee is een Viper remix van your smile
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 23:24 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Nee is een Viper remix van your smile

Ah oke, hij klinkt iig wel echt vet!!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen