Tzal denk iets zijn van zatox of DBSTF.
NC zou ook nog kunnen, denk dt hun binnenkort een anthem maken.
NC zou ook nog kunnen, denk dt hun binnenkort een anthem maken.
Sinds wanneer dat dan? Brennan Heart was er vorig jaar verschrikkelijk laat bij (2 weken voor Decibel op Qontinent)wrote:Almost finished with a huge project!! Keep your ears and eyes wide open at #Defqon.1 festival!! ;-)
about 7 hours ago via Twitterrific
Op Defqon wordt toch vaak als eerste het decibel anthem gedraaid dus wie weet! ;-)
Brennen Heart had hem op Defqon al gedraaid. Maat van me had er nog ene filmpje van gemaakt toenwrote:Sinds wanneer dat dan? Brennan Heart was er vorig jaar verschrikkelijk laat bij (2 weken voor Decibel op Qontinent)wrote:Almost finished with a huge project!! Keep your ears and eyes wide open at #Defqon.1 festival!! ;-)
Op Defqon wordt toch vaak als eerste het decibel anthem gedraaid dus wie weet! ;-). En Bleeding for the Harder Stylez heb ik ff gemist.
Idd, NC - TBA You will hear more about this, this week !!!!!wrote:NC heeft anders ook nog een grote TBA staan blijkbaar in hun top 10. Ik gok dat de ene The Qontinent maakt en de andere Decibel. Iedereen blij.wrote:Almost finished with a huge project!! Keep your ears and eyes wide open at #Defqon.1 festival!! ;-)
Op Defqon wordt toch vaak als eerste het decibel anthem gedraaid dus wie weet! ;-)
Het lijkt me dat D-Block & S-Te-Fan en Noisecontrollers de anthems van Qontinent en Decibel maken. Nou heeft Noisecontrollers al ruim een maand geleden aangekondigd met iets groooots bezig te zijn voor de zomer. Ik nam toen al aan dat ze het over Decibel hadden.wrote:Idd, NC - TBA You will hear more about this, this week !!!!!wrote:NC heeft anders ook nog een grote TBA staan blijkbaar in hun top 10. Ik gok dat de ene The Qontinent maakt en de andere Decibel. Iedereen blij.wrote:Almost finished with a huge project!! Keep your ears and eyes wide open at #Defqon.1 festival!! ;-)
Misschien DBSTF de normale versie voor mainstage en NC voor Raw? Kan het niet echt inzien, dus wat dat betreft is wat jij zegt logischer, Qontinent. Maar of Qontinent nou zo 'huge' is? Het is een Q-Dance feestje ja, maar daar is ook alles mee gezegd. Het geniet (nog) niet de status die Decibel, Defqon of Mysteryland heeft bijvoorbeeld.
Nee is hem niet. Zie B2S Episode 24 als ik het goed heb..wrote:Waarom niet de trailer track? Max Enforcer - Gold
Ik hoop van wel in ieder geval..
Zit er dik in. Bass Events heeft vooral DWX als hofleverancier. Aangezien DBSTF bij DWX & Q-Dance in trek is..wrote: Het lijkt me dat D-Block & S-Te-Fan en Noisecontrollers de anthems van Qontinent en Decibel maken. Nou heeft Noisecontrollers al ruim een maand geleden aangekondigd met iets groooots bezig te zijn voor de zomer. Ik nam toen al aan dat ze het over Decibel hadden.
D-Block & S-Te-Fan kondigen nu ook aan dat ze iets belangrijks voor de zomer hebben gemaakt. De kans dat zei het anthem maken voor een belgisch feest (waar ze enorm zijn) is natuurlijk heel erg aannemelijk.
Gewoon beetje logische redenatie uit de losse pols:
Dbstf maakt Qontinent anthem NC decibel
your smile remixwrote:Wat ook zou kunnen is dat DBSTF bedoelen met een groot project is dat ze afsluiten op Defqon en alleen maar HC gaan draaien zoals Fuck The NC
Die is zoooo ontzettend vet!!wrote:your smile remixwrote:Wat ook zou kunnen is dat DBSTF bedoelen met een groot project is dat ze afsluiten op Defqon en alleen maar HC gaan draaien zoals Fuck The NC
Scheen op Decibel 2009 al door The Viper te zijn gedraaid.. Dus denk niet dat ze van hen zijn?wrote:Die is zoooo ontzettend vet!!wrote:your smile remixwrote:Wat ook zou kunnen is dat DBSTF bedoelen met een groot project is dat ze afsluiten op Defqon en alleen maar HC gaan draaien zoals Fuck The NC
Zullen we ook meteen Defqon 2012 anthem meenemen?Haha reken daar maar niet op. Het Qlimax anthem zal waarschijnlijk door NC of Brennan Heart worden gemaakt.
Oké, denk iets in de trent van Wasted Pinguinz, en anders Activatorwrote:Zullen we ook meteen Defqon 2012 anthem meenemen?
Is toch remix van Mental Theo ?wrote: Scheen op Decibel 2009 al door The Viper te zijn gedraaid.. Dus denk niet dat ze van hen zijn?
Ah oke, hij klinkt iig wel echt vet!!wrote:Nee is een Viper remix van your smile