Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Perry'd schreef:
Almost finished with a huge project!! Keep your ears and eyes wide open at #Defqon.1 festival!! ;-)
about 7 hours ago via Twitterrific
Op Defqon wordt toch vaak als eerste het decibel anthem gedraaid dus wie weet! ;-)
NC heeft anders ook nog een grote TBA staan blijkbaar in hun top 10. Ik gok dat de ene The Qontinent maakt en de andere Decibel. Iedereen blij.
Idd, NC - TBA You will hear more about this, this week !!!!!
Misschien DBSTF de normale versie voor mainstage en NC voor Raw? Kan het niet echt inzien, dus wat dat betreft is wat jij zegt logischer, Qontinent. Maar of Qontinent nou zo 'huge' is? Het is een Q-Dance feestje ja, maar daar is ook alles mee gezegd. Het geniet (nog) niet de status die Decibel, Defqon of Mysteryland heeft bijvoorbeeld.
Het lijkt me dat D-Block & S-Te-Fan en Noisecontrollers de anthems van Qontinent en Decibel maken. Nou heeft Noisecontrollers al ruim een maand geleden aangekondigd met iets groooots bezig te zijn voor de zomer. Ik nam toen al aan dat ze het over Decibel hadden.
D-Block & S-Te-Fan kondigen nu ook aan dat ze iets belangrijks voor de zomer hebben gemaakt. De kans dat zei het anthem maken voor een belgisch feest (waar ze enorm zijn) is natuurlijk heel erg aannemelijk.
Gewoon beetje logische redenatie uit de losse pols:
Dbstf maakt Qontinent anthem NC decibel