Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben onlangs begonnen met vinyl kopen, en vroeg me af of er shops zijn die bijv. Scantraxx releases al shippen zodat ze op de releasedate bij je thuis liggen. Freaky is natuurlijk altijd als eerste met Fusion releases, dus dat ligt voor de hand dat je ze daar bestelt om ze zsm binnen te krijgen. Voor zover ik weet verzenden ze pas op de releasedate (althans, Fruxaq/Huwex is voor vandaag niet verzonden, terwijl hij vandaag uitkomt). The Otherside kwam woensdag pas aan, maar dat kwam doordat ze 'm pas op de dinsdag binnenkregen.

Geldt dit voor alle shops of zijn er ook winkels die m op de release leveren? Distributie van scantraxx wordt bijv. door Astral gedaan. Krijg ik nieuwe releases dan iets eerder als ik ze daar bestel?

Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion en Superplastik zijn onderdeel van Freaky Music. Dus in het geval van die labels kun je hem niet sneller krijgen dan via Freaky. En ze kunnen wel eens een dagje later zijn, maar dat kan toch nooit zo erg zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2009 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Freaky zet de release datum soms wat eerder, zodat de bestellingen al wat eerder binnen komen... ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen