Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

Een heel interessant interview met Headhunterz over zijn zin/het zien van zijn leven en hoe hij in elkaar zit, een hele andere kijk op Willem zelf,

http://patrick.fm/interviews/headhunterz.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 23:10 

Hardtraxx Addict

Interessant interview. :)
Leuk om een Hardstyle DJ eens openlijk te horen praten over gevoelige dingen, en andere onderwerpen dan muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 23:18 

Hardtraxxer

Heel interessant, gaaf om te luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 01:03 

Artiest

uhuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 13:46 

Hardtraxxer

Murcie schreef:
Heel interessant, gaaf om te luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 14:22 

Leuk interview! :) Leuk om zo wat meer te weten te komen over de persoon Headhunterz dan alleen maar al die standaardvragen zoals; wat was je beste gig, raarste wat een fan ooit heeft gedaan etc.
Ook een interessant onderwerp, mogen meer van dit soort diepgaande interviews komen imo! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 14:35 

Donateur

Over hardstyle:

"Net wanneer het publiek te agressief begint te worden zit er weer zo'n dalletje in."
".. het is het nieuwe trance."

Op zich wel een interessant verhaal inderdaad, alleen het eerste gedeelte had niet zo gehoeven van mij. Kan me best voorstellen dat er als top DJ een aantal van dit soort gevaren op de loer liggen. Net als bij pokerspelers die na een aantal toernooien compleet op tilt schieten en in een chronische dip terecht komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:06 

Hardtraxxer

Mooi interview. Headhunterz vind ik altijd wel sympathiek overkomen, vind hem terecht de nummer 1 hardstyle dj (in bekendheid), de beste mainstream producer imo.

Ook het onderwerp is interessant imo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:50 

Donateur

SamdV schreef:
vind hem nummer 1 hardstyle dj in bekendheid

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:52 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
SamdV schreef:
vind hem nummer 1 hardstyle dj in bekendheid

:lol:

Wel een WTF momentje idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:59 

Donateur

Dat is een beetje wat er mis is met de scene denk ik. Vol met gasten die hun eigen mening niet durven/willen geven en door lekker achter de rest aan de zwabberen dat feit proberen te camoufleren. Kun je nou niet gewoon zeggen dat je HHz een goede DJ vind, zonder dat je er zo'n rare constatering aan vast plakt? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 10:49 

Hardtraxx Veteran

Nouja, Hij zegt eigenlijk niets wat niet waar is. Maar goed.

Ik heb zitten luisteren. Het is wel een mooi interview. Leuk ook dat Charly Lownoise erbij wordt gehaald. Ik heb die documentaire gekeken, vond ik ook erg interessant om dat vanuit een bekend persoon te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 11:06 

Donateur

Ja oké en appels zijn groen en geiten vaak wit maar aan die constateringen hebben we ook vrij weinig.

Stond toevallig van de week ook een stukje in Volkskrant over Lownoise en dat spirituele gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 18:07 

Aan het typen...

Bij sommige uitspraken heb ik echt het idee alsof hij mijn betogen heeft zitten lezen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 18:17 

Hardtraxx Veteran

waar was die interview gehouden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 18:47 

Nuracore schreef:

Over de telefoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:43 

Hardtraxxer

Ik weet niet of jullie mij verkeerd hebben begrepen of dat je het er niet mee eens bent, maar ik zal proberen uit te leggen wat ik bedoel. Ik vind ten eerste Headhunterz een goede producer ik kan altijd zijn tracks en zijn sets heel erg waarderen, maar hij is niet mijn favoriete producer, puur omdat ik meer van een andere stijl hardstyle hou dan de stijl van Headhunterz. Dat betekent dus nog niet dat ik hem slecht vind.
Hij is echter wel de populairste hardstyle producer (DJ mag ect) en dat vind ik terecht als je hem vergelijkt met de andere populaire mainstream producers zoals PP, WS, NC, BH, The Prophet ect die in mijn mening erg achter HHZ aan lopen.

Ik weet niet of het zo duidelijker is, maar ik vind persoonlijk dat Headhunterz de fame verdient die hij ook heeft. Dat heb ik bij BH en PP bijvoorbeeld totaal niet, die voegen naar mijn mening vrij weinig toe aan de scene. Dat betekent nog niet dat ik hem de beste producer vind in de hele scene, ik vind hem alleen de beste 'mainstream' artiest.

Lyst schreef:
Bij sommige uitspraken heb ik echt het idee alsof hij mijn betogen heeft zitten lezen. xd

Ja dat gevoel heb ik ook al een tijdje ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:11 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Nuracore schreef:

Over de telefoon

heb je niets beters te doen dan bijdehand reageren :/ . Btw dat is het antwoord op de vraag 'via wat is die interview gehouden' en niet 'waar' .

als je bijdehand wilt doen, stap dan lekker de speeltuin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:52 

Donateur

Ja ik begrijp wel wat je bedoelt maar je brengt het zo vaag.

Als iemand wordt verkozen tot populairste DJ door het publiek kun je veilig stellen dat hij de populairste DJ is ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:19 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

Podcast van Patrick Kicken 'Praten over Bewustzijn'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:25 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Nuracore schreef:

Podcast van Patrick Kicken 'Praten over Bewustzijn'

Dank je :thumbup: