Ik weet niet of jullie mij verkeerd hebben begrepen of dat je het er niet mee eens bent, maar ik zal proberen uit te leggen wat ik bedoel. Ik vind ten eerste Headhunterz een goede producer ik kan altijd zijn tracks en zijn sets heel erg waarderen, maar hij is niet mijn favoriete producer, puur omdat ik meer van een andere stijl hardstyle hou dan de stijl van Headhunterz. Dat betekent dus nog niet dat ik hem slecht vind.
Hij is echter wel de populairste hardstyle producer (DJ mag ect) en dat vind ik terecht als je hem vergelijkt met de andere populaire mainstream producers zoals PP, WS, NC, BH, The Prophet ect die in mijn mening erg achter HHZ aan lopen.
Ik weet niet of het zo duidelijker is, maar ik vind persoonlijk dat Headhunterz de fame verdient die hij ook heeft. Dat heb ik bij BH en PP bijvoorbeeld totaal niet, die voegen naar mijn mening vrij weinig toe aan de scene. Dat betekent nog niet dat ik hem de beste producer vind in de
hele scene, ik vind hem alleen de beste 'mainstream' artiest.
Lyst schreef:
Bij sommige uitspraken heb ik echt het idee alsof hij mijn betogen heeft zitten lezen.

Ja dat gevoel heb ik ook al een tijdje ja.