Ja ik gok het daar ook een beetje opwrote:ik ga nog steeds uit van sowieso HHZ
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
IHardtraxxer
- 77 posts member since 2009
- last seen Nov 2010
Ja inderdaad van WackieJackie. Niet dat ik het persoonlijk aan haar heb gevraagd ofzo. Maar op partyflock vroegen veel mensen. Zich ook af wie de persoon of personen achter Gostosa is. En toen zij ze dat het Cristiano was. Niet dat zij de bron der bronnen is. Maar zij hoort vaak de nummers. voor dat ze uit zijn. En ze heeft goede contacten. Maar genoeg over haar. We zullen het zien als het zover is.
x2wrote:waarom geloof ik dat niet?wrote:Wie moet dat zeggen dan. Ik heb het van de vrouw die de vocals. Van my Life Is Just A Demo heeft Gedaan. Dit is trouwens niet lullig bedoeld.
Wat een verhalen weer jonge!wrote:Ja inderdaad van WackieJackie. Niet dat ik het persoonlijk aan haar heb gevraagd ofzo. Maar op partyflock vroegen veel mensen. Zich ook af wie de persoon of personen achter Gostosa is. En toen zij ze dat het Cristiano was. Niet dat zij de bron der bronnen is. Maar zij hoort vaak de nummers. voor dat ze uit zijn. En ze heeft goede contacten. Maar genoeg over haar. We zullen het zien als het zover is.
Het kan toch best zijn dat hij contact heeft? Ik heb toch ook contact met wat mensen binnen de scene? Zo gek is dat niet hoor..
Maar in HHZ top 10 staat weer op Nr. 1: Headhunterz vs Wildstylez ft. Noisecontrollers - (weet de tracknaam zo niet)wrote:heb ik ook gehoord, was trouwens nog verschenen op het forum nadat ze samen een track hadden gemaakt onder de naam gostosawrote:Wat ik heb gehoord zijn het Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez
Zou beetje vreemd zijn om dan Gostosa ook als alias te gebruiken
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik heb niet gezegd dat het zo is ik veronderstelde dat gewoon omdat ik het nog al eens heb gelezen op het forum. Trouwens dat was nog TBA volgens mij? niet dan?wrote:Maar in HHZ top 10 staat weer op Nr. 1: Headhunterz vs Wildstylez ft. Noisecontrollers - (weet de tracknaam zo niet)wrote:heb ik ook gehoord, was trouwens nog verschenen op het forum nadat ze samen een track hadden gemaakt onder de naam gostosawrote:Wat ik heb gehoord zijn het Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez
-
IHardtraxxer
- 77 posts member since 2009
- last seen Nov 2010
Dat is de mooie track Tonight. Maar ach. wat maakt het ook uit wie het is. Als de tracks maar goed zijn.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
wrote:Als de tracks maar goed zijn.
Dikke guess, en niemand die het zeker weet!? Ben benieuwd..
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
spannend 
Hebben ze al eerder gedaan! Met Headhunterz & Wildstylez hebben ze eerst de nummers Project 1 en Blame it on tjhe Music uitgebracht, voordat ze onder het alias Project 1 verder gingen.. Gewoon afwachten, deze track zal vast wel gereleased worden, en dan zullen we zien wie achter Gostosa zit(ten).wrote:Maar in HHZ top 10 staat weer op Nr. 1: Headhunterz vs Wildstylez ft. Noisecontrollers - (weet de tracknaam zo niet)wrote:heb ik ook gehoord, was trouwens nog verschenen op het forum nadat ze samen een track hadden gemaakt onder de naam gostosawrote:Wat ik heb gehoord zijn het Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Is wel vette combo!wrote:Heb gehoord dat het HHZ+TBY is...
Zou idd wel vet zijnwrote:Is wel vette combo!wrote:Heb gehoord dat het HHZ+TBY is...
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Was mss wel te verwachten een ander alias van TBY
Maar het is nog niet zeker dus ! 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
het 50ste dan al ofzowrote:nog een alias van tby -_-
Ik heb geen idee wie het is. Er zijn zoveel artiesten die een alias hebben, of dusdanig veel produceren dat ze er meerdere hebben. Ik merk het allemaal vanzelf wel. Misschien dat de top 10 van vershcillende artiesten erbij helpt.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Headhunterz & Wildstylez Ft. Noisecontrollers - Tonight" target="_blank" rel="nofollowwrote: Headhunterz komt nog met nieuwe nummers waaronder Woznotwoz, The Muzical Revolution en Gostosa - What's going on.
sowieso iets van technoboy
want hij heeft meerdere nummers van gostosa in zijn top 10
want hij heeft meerdere nummers van gostosa in zijn top 10
kdenk dat hij TBA iswrote:Totdat dat officieel gezegd is is het nog altijd TBA.wrote:Het is een nieuwe alias van onze Technoboy.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ik las net dat Gostosa :Wildstylez hhz en noisecontrollers zijn