Serieus?wrote:die Headhunterz overigens gemaakt heeft (Dat nummer dan:p)
had ik nou echt niet verwacht, het is echt volledig zijn stijl niet!
Serieus?wrote:die Headhunterz overigens gemaakt heeft (Dat nummer dan:p)
Die SD kaart lezer is voor cue's op te slaan, niet voor nummerscdj-1000 gepropt daar ( de 1000 heeft sd kaart lezer)
ik dacht ook dat je er ook nummers op op kon slaan maar in iedergeval snap je wat ik bedoel.wrote:Die SD kaart lezer is voor cue's op te slaan, niet voor nummerscdj-1000 gepropt daar ( de 1000 heeft sd kaart lezer)Maargoed hij kan het net zo gemakkelijk op een CD branden en op play drukken :')
Ik vind Sutra juist de minste van de 3, maar nog steeds lekker. Sowieso alle 3 lekkerder dan wat heady de afgelopen maanden op eigen naam heeft geproduceerd (muv tonight dan).wrote:Eerste productie op haar naam die me dik dik en dik bevalt heb ik iig al gehoord afgelopen zaterdag. Kippenvelnummertje!!!
dat vind ik eigelijk best een goed ideewrote:Je moet dat interview ook niet houden over haar verleden... maar over haar toekomst, haar plannen etc!
Ik denk dat dat ook wel een beetje duidelijk is: Groot worden in de HS-scene en veel boekingen krijgen enzowrote:Je moet dat interview ook niet houden over haar verleden... maar over haar toekomst, haar plannen etc!
Gerelateerde videos:wrote:het ziet er niet echt overtuigend uit.
ze zet dr headphone af op het moment dat ze moet mixen en staat alleen maar met dr handen te wapperen.
zowiezo dat dit allemaal voorgemixt is.
onze geliefde willem is ffe een uurtje in zn studio gaan zitten heeft alles leuk aan elkaar geplakt vervolgens op een sd kaartje gezet en in de cdj-1000 gepropt daar ( de 1000 heeft sd kaart lezer).![]()
![]()
View on YouTube
:')wrote:Hier die mensen prateng hier mang.
Heb haar al op 20 december 2008 gezien bij een optreden van HHZ. Gewoon zijn gf klaar.
Niet zo zielig doen met zn alleng.
Lekker happenwrote::')wrote:Hier die mensen prateng hier mang.
Heb haar al op 20 december 2008 gezien bij een optreden van HHZ. Gewoon zijn gf klaar.
Niet zo zielig doen met zn alleng.
G-afwijking?
woow iemand ziet nog wat positiefswrote:Je moet dat interview ook niet houden over haar verleden... maar over haar toekomst, haar plannen etc!

1600 * 1200 !!!wrote:
pb maar als je andereresolutie nodig hebt.