Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 20:38 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
The Machine vs. B-Front???????? BOOOOORING!!! Stilstaande DJ tegen een DJ die iedereen totaal opzweept!

Wat een onzin, een dj is geen danser... De belangrijkste taak van een dj is nog steeds om goed te mixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 20:49 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Daveytl schreef:
The Machine vs. B-Front???????? BOOOOORING!!! Stilstaande DJ tegen een DJ die iedereen totaal opzweept!

Wat een onzin, een dj is geen danser... De belangrijkste taak van een dj is nog steeds om goed te mixen

Vind ik niet, ik vind dat je als DJ wel een beetje moet bewegen, en niet om de haverklap naar je telefoon moet kijken, om te kijken hoe lang je nog moet.
Doe mij dan maar slecht mixwerk, maar wel een DJ die keihard losgaat. Maar dat is mijn mening he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 20:56 

Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:
Daveytl schreef:

Het publiek mee krijgen(laten zien hoe je er zelf in mee gaat) is belangrijker maar ws doet the machine dat op ze eigen manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 22:03 

Bierkoning

je hoeft niet zo'n gek als bijvoorbeeld Noize Supressor te zijn al hou ik er zelf wel van :P
maar een beetje beleving mag ook wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 22:45 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
_dp_ schreef:
Daveytl schreef:

Vind ik niet, ik vind dat je als DJ wel een beetje moet bewegen, en niet om de haverklap naar je telefoon moet kijken, om te kijken hoe lang je nog moet.
Doe mij dan maar slecht mixwerk, maar wel een DJ die keihard losgaat. Maar dat is mijn mening he ;)

Ben ik het mee eens. Als ik zie dat de DJ er echt plezier in heeft en mij helemaal mee sleept in zijn set dan boeit de kwaliteit van het mixen me eigenlijk niet zo veel, tenzij het ECHT slecht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 00:28 

Hardtraxx Veteran

Waar het uiteindelijk om gaat is dat die goed kan draaien, maar als hij flink losgaat is het natuurlijk altijd leuker.
Als je een slecht losgaande DJ beter vindt dan een goede stilstaande DJ dan sla je volgensmij compleet de plank mis..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 00:37 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Waar het uiteindelijk om gaat is dat die goed kan draaien, maar als hij flink losgaat is het natuurlijk altijd leuker.
Als je een slecht losgaande DJ beter vindt dan een goede stilstaande DJ dan sla je volgensmij compleet de plank mis..

Een dj die compleet losgaat is natuurlijk wel leuker als een stilstaande dj, daar zul je mij niet over horen. Maar mixing (en een goede tracklist maken is daar imho het belangrijkste aan!) is nog altijd zoveel belangrijker als de dansbewegingen :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 00:48 

Donateur

Ja dan kunnen ze net zo goed een clown neerzetten als het alleen om de sfeer gaat.
Mixen is inderdaad belangrijker ;) . Beetje het publiek meekrijgen is leuk meegenomen maar geen vereiste ofzo. Moet overigens wel zeggen dat The Machine ook geen uitblinker in mixen is zegmaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 12:14 

Tha Playah Vs. Promo :evil:
The Outside Agency Vs. The Dj Producer :bomb:
Amnesys Vs. Neophyte :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 13:05 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
Tha Playah Vs. Promo :evil:
The Outside Agency Vs. The Dj Producer :bomb:
Amnesys Vs. Neophyte :bomb:

:thumbsup:

the Outside Agency vs Promo :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 13:40 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
_dp_ schreef:
Daveytl schreef:

Dat meen je niet :')
Serieus davey je klinkt nu net als een dagjesmens :lol:
Doe me dan maar slecht mixwerk ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 13:45 

Hardtraxx Veteran

Het was wel overdreven he, want als je een b-front achter de draaitafel hebt staan, dan weet je dat je geen slecht mixwerk krijgt.
Ik bedoelde eigenlijk: van mij mag het mixwerk iets minder zijn, als de DJ het voor elkaar krijgt om de hele zaal aan het springen te krijgen ;)

Niet té letterlijk nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 13:46 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Het was wel overdreven he, want als je een b-front achter de draaitafel hebt staan, dan weet je dat je geen slecht mixwerk krijgt.
Ik bedoelde eigenlijk: van mij mag het mixwerk iets minder zijn, als de DJ het voor elkaar krijgt om de hele zaal aan het springen te krijgen ;)

Ja ballen, als je dat bedoelt moet je dat zo formuleren en niet anders :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 13:47 

Hardtraxx Elite

Dus ala Chris One? HAHAH Doe mij de machine maar. Hij geniet wel, alleen op zijn manier, hij zorgt ervoor dat hij goed werk levert! Naja, en niet iedereen is zoals B-front eh, dan praat je ook over de B-Front. Is de enigste dj die zich zo inleeft. Dus jij wilt meer gekken zoals Piaa achter de deks hebben staan en dan met slecht mix werk? Dan lach ik me echt kapot :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 13:48 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Dus ala Chris One? HAHAH Doe mij de machine maar. Hij geniet wel, alleen op zijn manier, hij zorgt ervoor dat hij goed werk levert! Naja, en niet iedereen is zoals B-front eh, dan praat je ook over de B-Front. Is de enigste dj die zich zo inleeft. Dus jij wilt meer gekken zoals Piaa achter de deks hebben staan en dan met slecht mix werk? Dan lach ik me echt kapot :lol:

Ik sta ook niet stil achter de decks nee dat klopt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 13:54 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Daveytl schreef:

Ja ballen, als je dat bedoelt moet je dat zo formuleren en niet anders :kiss:

Ja heb je wel gelijk in :P
Tel schreef:

Ik overdreef he ;) Iets minder mixwerk mag van mij best, dat is wat ik eigenlijk bedoel.
En als Piaaa goed kan mixen, en hij gaat los achter de decks, tja, doe mij Piaaa dan maar :P
Maar deze discussie is al te vaak gevoerd, het blijven meningen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 15:30 

Hardtraxx Veteran

Wasted Penguinz ft. Patrick Jumpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 17:47 

Hardtraxx Elite

@Daveytl:
Het ging me meer over jou overdrijving. Als je zo iets niet bedoelt, formuleer het dan zo niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 17:51 

Artiest

Nou Piaa, zo te horen moeten wij maar es B2B gaan haha dat wordt me een slachtpartij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 17:51 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
@Daveytl:
Het ging me meer over jou overdrijving. Als je zo iets niet bedoelt, formuleer het dan zo niet. ;)

Ja, maar als je op Loudness staat, en B-Front moet draaien (ging in dit geval om B-Front vs. Machine) dan weet je toch dat het mixwerk niet afchuwelijk is?
Lijkt mij tenminste wel duidelijk ;)
Maar zal het de volgende keer duidelijker formuleren zodat iedereen dan begrijpt wat ik bedoel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:38 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Nou Piaa, zo te horen moeten wij maar es B2B gaan haha dat wordt me een slachtpartij xd

Lijkt me een hele eer haha!
Dan kan ik raggen als jij een plaat inmixt en andersom!
Wanneer gaan we dit plannen ? :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:55 

Donateur

DjThera schreef:

Doe maar niet, ben bang dat halverwege de set alle apparatuur naar de tyfus is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 23:03 

Artiest

Dat is meestal al zo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 23:07 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Dat is meestal al zo :whistle:

Ben je nog niet onderweg naar Zweden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 02:28 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
DjThera schreef:

Doe maar niet, ben bang dat halverwege de set alle apparatuur naar de tyfus is :lol:

Dan zetten ze er maar een extra setje gear naast, ik zie mogelijkheden :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen