Nagoom - Atmosphere
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
The Raiders - Disk Warrior staat nog steeds boven aan mijn lijstje. Welke mix maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.
Bij mij staat nog altijd The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix) bovenaan.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Pavo - Raven
The Prophecy. Nooit live mogen aanhoren 
Droid - Ger Man (The Raiders Remix)
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Kold Konexion - Silent Secrets.
Denk dat die ongelofelijk hard gaat, live
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Disk Mixwrote:The Raiders - Disk Warrior staat nog steeds boven aan mijn lijstje. Welke mix maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.
Ik wil zaterdag Kodex & The Machine - Difficult horen bij B-Front & High Voltage

Warrior Mixwrote:Disk Mixwrote:The Raiders - Disk Warrior staat nog steeds boven aan mijn lijstje. Welke mix maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.
Dan moet ik je teleurstellen. Gaat niet bepaald hard.wrote:Kold Konexion - Silent Secrets.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
wrote:Dan moet ik je teleurstellen. Gaat niet bepaald hard.wrote:Kold Konexion - Silent Secrets.
Waar heb je 'm gehoord dan?
En wie draaide 'm?
Last edited by ramon038 on , edited 1 time in total.
Ik stem voorwrote:Ik wil zaterdag Kodex & The Machine - Difficult horen bij B-Front & High Voltage![]()
Die is live heeeeel dikwrote:Ran-D - Inner Child.
Ik zou zo graag Fanatics eens willen horen, maar gaat nooit gebeuren
Last edited by Rawbin on , edited 1 time in total.
Al aantal keren gehoord, wil zelf nog altijd een keer Ran-D & Alpha Twins - Frightnight horenwrote:Ran-D - Inner Child.
In die tijd werd Say Yeah echt heel vaak gedraaid, terwijl ik die stukken minder vind.
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
wrote:Ik stem voorwrote:Ik wil zaterdag Kodex & The Machine - Difficult horen bij B-Front & High Voltage![]()
Denk niet dat iemand die nog wilt draaien, in ieder geval niet degene die hem gemaakt hebbenwrote:Al aantal keren gehoord, wil zelf nog altijd een keer Ran-D & Alpha Twins - Frightnight horenwrote:Ran-D - Inner Child.
Op Last World door Kold Konexion zelf. Plaat zelf is super vet alleen de kicks zijn slap.wrote:wrote:Dan moet ik je teleurstellen. Gaat niet bepaald hard.wrote:Kold Konexion - Silent Secrets.
Waar heb je 'm gehoord dan?
En wie draaide 'm?
Ik zou graag The R3bels - Growl willen horen. Het liefst nog morgen.
wrote:wrote:Ik stem voorwrote:Ik wil zaterdag Kodex & The Machine - Difficult horen bij B-Front & High Voltage![]()
Ja dat was godverdomme lekker godverdomme. Wat een geweld